Despeses escola pública
Despeses escola pública
Hola marones,
L'any que ve comencem P3, estic buscant escola al Guinardó jo visc al costat de Sant Pau. Qualsevol comentari sobre alguna escola de la zona serà benvingut! m'estic mirant l'escola ESTEL i l'escola TORRENT D'EN MELIS.
M'agradaria si em poguessiu ajudar amb els preus dels llibres, material escolar, colonies, excursions, menjador, AMPA... Haig de fer números!!!!
Gràcies!
L'any que ve comencem P3, estic buscant escola al Guinardó jo visc al costat de Sant Pau. Qualsevol comentari sobre alguna escola de la zona serà benvingut! m'estic mirant l'escola ESTEL i l'escola TORRENT D'EN MELIS.
M'agradaria si em poguessiu ajudar amb els preus dels llibres, material escolar, colonies, excursions, menjador, AMPA... Haig de fer números!!!!
Gràcies!
09/12/2013 Benvinguda Jana!!! 3280kg
03/08/2018 TE +

31/10/2018 Ets una
ARLET!
19/11/2018 Sorpresa! Al final ets un POL!
03/08/2018 TE +

31/10/2018 Ets una
ARLET!19/11/2018 Sorpresa! Al final ets un POL!

- formiguetes
- :: papallona

- Entrades: 113
- Membre des de: dj. set. 17, 2015 9:25 pm
Re: Despeses escola pública
Eiii! a mi també m'interessa saber quan es paga aprox en una escola pública!
Gràciesss
Gràciesss
Pel k he vist cada mes va entre 100 i 150€/mes amb menjador, material i tot
Nosaltres anem a una pública i paguem:
-Matricula+ampa+material escolar (i assegurança) uns 80 euros/l'any (normalment al juny, abans d'acabar el curs).
-Els llibres depèn del curs, a parvulari (P3, P4 i P5) vam pagar una mitja de 40 euros per curs. A primer i segon ja hem pagat uns 200 euros cada curs. A partir de 3er la nostra escola fa la sociabilització de llibres. Nosaltres no comprem els llibres a les llibreries, sino que l'ampa organitza la venta de llibres i el preu és més barat.
-A part, que heu de pensar que s'haurà de comprar les bates i el xàndal de l'escola.
-De menjador paguem 100 euros de mitja al mes (hi ha mesos que es paga més i d'altres menys, depèn dels dies que hi hagi al mes).
-I després s'haurien de sumar les extraescolars que ofereixi l'escola, l'hora d'acollida i les excursions (normalment en fan una cada trimestre i fins ara no han pujat més de 20 euros la mes cara). Les extraescolars es fa un pagament anual.
Pregunteu a l'escola que us interesa.
Nosaltres no vivim a Barcelona, som de les terres de Lleida i vivim en una capital de comarca. Espero que us serveixi.
-Matricula+ampa+material escolar (i assegurança) uns 80 euros/l'any (normalment al juny, abans d'acabar el curs).
-Els llibres depèn del curs, a parvulari (P3, P4 i P5) vam pagar una mitja de 40 euros per curs. A primer i segon ja hem pagat uns 200 euros cada curs. A partir de 3er la nostra escola fa la sociabilització de llibres. Nosaltres no comprem els llibres a les llibreries, sino que l'ampa organitza la venta de llibres i el preu és més barat.
-A part, que heu de pensar que s'haurà de comprar les bates i el xàndal de l'escola.
-De menjador paguem 100 euros de mitja al mes (hi ha mesos que es paga més i d'altres menys, depèn dels dies que hi hagi al mes).
-I després s'haurien de sumar les extraescolars que ofereixi l'escola, l'hora d'acollida i les excursions (normalment en fan una cada trimestre i fins ara no han pujat més de 20 euros la mes cara). Les extraescolars es fa un pagament anual.
Pregunteu a l'escola que us interesa.
Nosaltres no vivim a Barcelona, som de les terres de Lleida i vivim en una capital de comarca. Espero que us serveixi.
Graciea noies! a veure si anem recopilant info!
A mi m'han dit q el menjador son de 120 a 150€ aprox
A mi m'han dit q el menjador son de 120 a 150€ aprox
09/12/2013 Benvinguda Jana!!! 3280kg
03/08/2018 TE +

31/10/2018 Ets una
ARLET!
19/11/2018 Sorpresa! Al final ets un POL!
03/08/2018 TE +

31/10/2018 Ets una
ARLET!19/11/2018 Sorpresa! Al final ets un POL!

Bon dia,
on va la meva filla, ara fa 5è., es paga:
- 150 euros de mitja: material, llibres, excursions i ampa
- Xandall, no és obligatori però si aconsellable a les sortides, uns 50 euros si vols tot l'equip, la bata la que vulguis
- Menjador, uns 100 euros
- Colònies de petits, uns 100 euros
- Extraescolars, 15 euros
Com veus es força econòmica, però d'altres públiques són molt més cares al mateix barri que vivim nosaltres a Barcelona
on va la meva filla, ara fa 5è., es paga:
- 150 euros de mitja: material, llibres, excursions i ampa
- Xandall, no és obligatori però si aconsellable a les sortides, uns 50 euros si vols tot l'equip, la bata la que vulguis
- Menjador, uns 100 euros
- Colònies de petits, uns 100 euros
- Extraescolars, 15 euros
Com veus es força econòmica, però d'altres públiques són molt més cares al mateix barri que vivim nosaltres a Barcelona
sugar
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 24 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |