Referències Kids&Us

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
julieta12
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. jul. 17, 2012 9:49 pm

Referències Kids&Us

EntradaAutor: julieta12 » dt. gen. 12, 2016 6:43 pm

Hola! Voldria que la meva filla de 3 anys comenci amb l'anglès i m'han parlat tant i tant i bé del Kids&Us, en teniu referències??

:ok:
la_rodri
:: gosset
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. des. 10, 2011 9:06 am

Re: Referències Kids&Us

EntradaAutor: la_rodri » dt. gen. 12, 2016 9:35 pm

Jo a principi de curs estava com tu... Tothom que ha portat els nens em parlava molt bé, però per internet trobava opinions dolentes. El meu fill va fer angles a la guarde a P2 només 1h per setmana i vaig flipar amb el que aprenia... A P3 va fer anglés extraescolar al cole i no volia anar, d'aborria i nosaltres no notavem cap progressió.
Finalment ens vam decidir portar-lo a Kids&Us i el nen està encantat, dessitja que arribi dimecres per anar a anglés, s'ho passa super bé, es capaç d'explucar-nos que han fet a classe (a P3 sempre deia que no s'enrecordava..) i el més important es que li notem la progressió tot i que només porta 3 mesos.
Jo, personalment, estic molt contenta amb la decissió que vam pendre, i que l'esfoç econòmic val la pena. Sempre pots provar i si no et convenç treure-ho.
iole
Entrades: 169
Membre des de: dj. set. 11, 2014 1:47 pm

EntradaAutor: iole » dt. gen. 12, 2016 10:15 pm

El meu va al kids and us desde que tenia un any i estem supercontents! Ell va molt content i fan moltes activitats, no se si sera util pel seu futur pero almenys aixo intentem!!

Potser li costa al principi, pq quan mes grans son mes els costa adaptarse! Ho dic pels nens nous comparat amb els que van desde petits, alguns al principi ploren perque alla tot es en angles!
Hadda
:: granota
Entrades: 207
Membre des de: dc. maig 30, 2012 10:23 am

EntradaAutor: Hadda » dc. gen. 13, 2016 6:37 am

Nosaltres també la portem al Kids&us desde l'any (curs Mousy) i ara a P3 segueix anant supercontenta (Curs Sam). Els resultats es noten, al menys en el seu cas, però segurament altres acadèmies no li tenen rès que envejar. Imagino que ademes s'ha de tenir en compte que no totes les academies del Kids&us tenen els mateixos professionals i això també pot fer que es tingui una opinió o un altre. Nosaltres ja dic que estem encantats i a ella li encanta anar. Ademes aquet any ens vam estrenar i va anar a la seva primera"fun week" per Nadal i perfecte! Per setmana Santa repetirem!
ladybcn
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dt. gen. 12, 2016 8:21 am

EntradaAutor: ladybcn » dc. gen. 13, 2016 10:52 am

hola! quins son els preus? i quantes hores per setmana van?
amb quina edat poden començar?
tinc una nena de 26 mesos i un nen de 8 mesos.

Gracies
ner
:: cèrvol
Entrades: 576
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: ner » dc. gen. 13, 2016 11:30 am

M'interessa el post. Algú té referències del Kids&Us de Girona?
Imatge
julieta12
Entrades: 178
Membre des de: dt. jul. 17, 2012 9:49 pm

EntradaAutor: julieta12 » dc. gen. 13, 2016 12:03 pm

els preus son de 65 € al mes, 1 hora a la setmana, més 68 € de materials al principi.

Deu ni do però si val la pena... :p-)
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Nime » dc. gen. 13, 2016 12:57 pm

Doncs aquí l'opinió discordant :content:

El sistema funciona en nens petits perquè són com a esponges i principalment es dediquen a jugar però fent-ho en anglès (fins aquí tot correcte). Ara bé, quan són més grandets:

1. Els nens no aprenen anglés, només acaben repetint la lliçó que fan una i altra vegada durant el trimestre, són com a lloros, repeteixen, però no interioritzen la gramàtica ni el vocabulari fora de la lliçó.
2. Els professors acostumen a no ser nadius i el nivell de pronunciació en moooltes ocasions deixa molt que desitjar. Només cal veure alguns dels vídeos que pengen de les seves "classes".
3. Si bé és cert que, com amb qualsevol "assignatura", cal reforçar l'après a classe a casa, els nens han d'escoltar el CD del curs cada dia a casa sense cap tipus de suport "nadiu".
4. El preu és caríssim, no per la qualitat de l'ensenyament, sinó per tot el màrqueting que té al darrere, moltes coloraines, disfresses...
5. Fan examens als nens, però compte, et diuen que els examens els fa personal nadiu i conec casos en què això no és cert. De fet, contracten algú que vingui el dia puntual de l'examen i au.
6. La majoria de professors com he dit no només no són nadius sinó que acostumen a ser estudiants de qualsevol carrera universitària amb un nivell d'anglès "acceptable". A part que les condicions laborals són nefastes i és habitual la rotació de professors.
7. Funciona per franquícies, que una franquícia concreta funcioni més o menys bé no és garantia que ho faci una altra.

Ara, que no dic que les que esteu contentes canvieu ni us hàgueu equivocat, eh? Només expresso la meva opinió i la informació que tinc jo.
Imatge
usuabc
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dt. abr. 03, 2012 3:12 pm

EntradaAutor: usuabc » dc. gen. 13, 2016 1:21 pm

Participo poc al fòrum, però no puc deixar de subscriure el que diu la nime. 100 per 100 d'acord, i amb coneixement de causa.
I afegir que no cal córrer, que amb 6-7 anys continuen sent esponges...
kittie
Entrades: 229
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 12:50 pm

EntradaAutor: kittie » dc. gen. 13, 2016 3:11 pm

No tinc experiencia directa amb Kids&Us pero el meu marit (angles nadiu) va portar la nena a una activitat gratuita (representacio de comte) i si ens va cridar l'atenció que les professores no eren angleses nadives. I com diu la companya, la pronuncia no era del tot acurada. Per a mi aixo ja es motiu per no apuntar-la. Jo miraria academies tradicionals que tinguin classes per nadons i sobretot que els profes siguin nadius i amb formació reglada per donar classes d'angles. Amb aquests preus inclus podries plantejar-te classes particulars a casa.
petipe
Entrades: 241
Membre des de: dj. set. 27, 2012 11:10 am

EntradaAutor: petipe » dj. gen. 14, 2016 11:12 am

Buf! Doncs jo no sóc nena, però he tingut professors nadius que era per morir-se d'avorriment. I d'altres no nadius amb molt bona pronúncia que feien que les classes valguessin realment la pena!

Tractant-se de nens, crec que el més important és que sigui capaç d'engrescar-los. Si després feu reforç amb CDs, dibuixos, Internet... jo crec que es pot compensar el fet que 1 hora a la setmana l'accent no sigui 100% britànic / americà. En canvi, si el nen/a va a disgust aquesta hora a la setmana, adéu ganes de fer anglès...
VespresVerds
Entrades: 572
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

EntradaAutor: VespresVerds » dj. gen. 14, 2016 7:55 pm

Nime, totalment d'acord amb tu.

Pagar 60 euros per uns recursos digitals que estan a l'abast de tothom gràcies a internet, em sembla una burrada. A vegades, em fa por pensar el poder que té el màrketing (i la moda) sobre nosaltres. :ufs:

No crec que ni el mètode kids&us ni el mètode 'acadèmia de tota la vida' serveixin per aprendre anglès. L'anglès l'aprendrem quan ens sigui útil en alguna situació quotidiana; tele, radio, llibres, ... Igual que hem après el català o el castellà, o algú es pensa que ha après aquests dos idiomes perquè s'han treballat a l'escola?
petipe
Entrades: 241
Membre des de: dj. set. 27, 2012 11:10 am

EntradaAutor: petipe » dv. gen. 15, 2016 12:53 pm

Doncs jo diria que està ple de gent que ha après idiomes a l'acadèmia. A l'escola ja no m'atreviria a dir-ho. Conec personalment bastants casos de gent (molt jove fins i tot) que té un molt bon nivell d'anglès i quan dic "bon nivell" em refereixo a un bon nivell de veritat, no a un First. No és el cas de tothom o de la majoria, però sí de molta gent. També és cert que hi ha gent que no "serveix" per als idiomes. I l'exemple, són estrangers que viuen aquí, i tot i la voluntat i el temps que porten parlen força malament el català o castellà. També en conec d'aquests!!

Una altra cosa és que si no el fas servir, el vagis perdent, és clar. Però tal i com va avançant el món, el més probable és que els nens que tenen edat d'anar al kids & us o on sigui, l'acabin fent servir de forma quotidiana. Si més no, molt més que la nostra generació. D'aquí ve l'obsessió / preocupació dels pares perquè aprenguin l'anglès i d'aquí l'èxit d'aquesta acadèmia. Dóna resposta a una inquietud generalitzada de forma molt atractiva (sí, pur màrqueting).

Ara, si volem que els nens ho vegin com una cosa quotidiana i, de pas, reforçar l'aprenentatge que en fan, ho tenim tan fàcil com posar els dibuixos en anglès.
Hipàtia
Entrades: 10
Membre des de: dt. gen. 05, 2016 7:12 pm

EntradaAutor: Hipàtia » dv. gen. 15, 2016 4:47 pm

Jo també estic totalment d'acord amb la Nime.

Sobre la precocitat innecessària en l'aprenentatge d'idiomes, us recomano les recerques del grup de treball de la professora Carme Muñoz, de la Universitat de Barcelona. En un estudi que la va fer mundialment cèlebre (i que es diu, precisament, Barcelona Age Factor i que va durar una pila d'anys, del 1995 al 2004) va analitzar el nivell d'anglès de quatre grups d'alumnes d'escoles de l'Eixample: un grup havia començat a estudiar-lo als 8 anys, un altre als 11, un altre als 14 i, finalment, un altre als 18.

Una de les troballes és que, al cap dels anys, el grup que va començar a estudiar l'anglès als 8 anys tenia un nivell pitjor que el que van començar als 11. Surprise, surprise...

Aquí teniu la Carme entrevistada al 3/24. Us en recomano l'entrevista perquè es carrega força mites:

http://www.ccma.cat/tv3/alacarta/progra ... o/4525971/

-Hipàtia
VespresVerds

EntradaAutor: VespresVerds » ds. gen. 16, 2016 9:11 am

petipe, jo sóc una de les persones que anomenes, tant sols tinc 26 anys, així que fa ben poc que he deixat de ser nena. Vaig estudiar en una escola on feiem 3h d'anglès a la setmana i 2h de francès. Quan sortia de l'escola feia 3h/setmanals més d'anglès en una acadèmia. Sí, sé parlar l'anglès però a base d'un "maxaque" que no em sembla proporcional. No em semblen proporcionals les hores que hi he dedicat pel nivell que tinc, per molt que el parli. No conec a ningú que parli l'anglès perfectament i només hagi anat a una acadèmia. Per saber-lo bé cal marxar fora un temps. Però bé, això no està a l'abast de tothom, així que en aquest aspecte tothom fa el que pot i creu.

Sobretot, el que em cou és que el coneixement es converteixi en una mena de carn fresca i vendre-la de la manera que sigui. I que la gent caigui. Com tu has dit, és tan fàcil com posar els dibuixos en anglès, posar música en anglès, comprar-li contes en anglès igual que en català... Però no em sembla decent fer pagar 60 euros als pares per fer això.

Per altra banda, penso que la societat s'equivoca pensant que tots hem de saber el mateix. Però vaja, això ja és un altre tema.
VespresVerds l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. gen. 16, 2016 9:26 am, en total s’ha editat 2 vegades.
VespresVerds

EntradaAutor: VespresVerds » ds. gen. 16, 2016 9:14 am

Sí, Hipàtia, les escoles nòrdiques que tant admirem comencen a llegir i escriure a partir dels 7 anys, i aquí amb 3 anys ja els hi estem ensenyant a escriure el seu nom... Forçar el mecanisme mai és bo, en cap sentit.
popa_pap
Entrades: 50
Membre des de: dt. abr. 16, 2013 12:13 pm

EntradaAutor: popa_pap » dl. gen. 18, 2016 9:50 am

Doncs jo no estic gens d'acord amb l'opinió de la Nime.
El meu fill gran té 12 anys i va al kid&us des de que en té 4 i és una passada el nivell d'anglès que té. És cert que el sistema és totalment diferent a altres escoles, però el que aconsegueixen és que parlin anglès d'una forma natural, sense haver de pensar en gramàtica o quin temps verbal s'ha d'utilitzar (per exemple).
Us explico un exemple molt clar: per un tema personal, el meu fill va haver de fer un test on-line d'anglès de nivell alt. Estava estructurat per temes gramaticals i va començar a fer-ho com un examen "tradicional", és a dir, pensant si el verb havia de ser futur, passat, etc... Vaig veure que s'ho pensava molt fins que li vaig aconsellar que no pensés tant, sinó que fes el test de forma ràpida, llegint les preguntes i responent com si ell estigués parlant amb algú... Va fer el test en un moment i el va superar amb nota.
Amb això vull dir que és un altre sistema al que no estem acostumats. Es basa en l'aprenentatge de parlar, parlar i parlar... A partir dels 8/9 anys es quan comencem a fer gramàtica, però no és la base d'aquest sistema.
El que jo he pogut comprovar és que:
- Parlen de forma molt natural i amb molt bon accent.
- A nivell de "listening" és una passada. Entén l'anglès perfectament, nivell avençat (jo tinc un nivell "advance" i puc assegurar que entén igual o millor que jo!!!!)

Nosaltres ens agrada viatjar per europa sempre que podem, i us puc assegurar que l'he vist en acció en diversos llocs i el nivell continuo dient que és molt bo.
pesoleta314
:: conillet
:: conillet
Entrades: 380
Membre des de: dv. des. 13, 2013 3:17 pm

EntradaAutor: pesoleta314 » dt. gen. 19, 2016 1:49 pm

Jo sóc del sector, i subscric l'opinió de la Nime. L'únic que no estic d'acord és amb el tema de professors nadius. He treballat amb diversos nadius i no és sinònim de bon professor (a més, al lloc on treballo de fa anys, deuen tenir mala sort perquè tots els nadius han sortit "rana". No es preparaven les classes, no seguien les directrius de l'escola, eren desorganitzats, els alumnes es queixaven...). D'acord que un accent cutre no és la millor opció, però hi ha termes mitjos: gent d'aquí perfectament formats per a ser bons profes d'idiomes; si es pronuncia correctament, l'accent no importa.

Pel tema professorat al Kids&us, dono fe que no passen grans proves per a ser-ne professors (almenys a la franquícia que tinc més a prop) i que tenen unes condicions pèssimes; això és un tema generalitzat a totes les acadèmies d'idiomes, però us ho explico perquè veieu que el tema preu és un graó més del màrqueting (tendim a pensar que com més car, més bo; a part que solen estar en locals amb lloguers altissims i tenen molt atrezzo).

A més, hi ha diversos estudis que corroboren que un idioma o s'aprèn des del néixer o no cal córrer: abans dels 7-8 anys o després tindran la mateixa evolució.

Trobo que avui dia la gent divideix l'aprendre anglès entre Kids&us i mètodes avorrits, i no és això. Penso que hi ha alternatives més assequibles si voleu que els vostres fills aprenguin anglès. Ara, jo no tindria gens de pressa per apuntar-los a una acadèmia, i avui dia teniu material audiovisual de sobres per anar-los acosumant l'oïda a casa. Opinió totalment personal, i em tiro pedres a la teulada perquè jo també faig classes a nens petitons.
zsandreta
Entrades: 3
Membre des de: dv. gen. 29, 2016 8:39 am

EntradaAutor: zsandreta » dv. gen. 29, 2016 9:05 am

Hola,
Podeu indicar alguns materials o llocs de referència per que se'ls hi vagi acostumant l'oida si us plau?
Gràcies!

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 22 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::