2016 ESCLOP/MIREIA/F PIENC/DIVI PASTOR//BRUSI/S. COR

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: 2016 ESCLOP/MIREIA/F PIENC/DIVI PASTOR//BRUSI/S. COR

EntradaAutor: cositina » dj. feb. 11, 2016 10:05 am

eguim la ruta de coles! ahir vam anar a la Bogatell. Poso la info q he posat tb al psot d'escoles poblenou ja q crec q aquesta per zona potser us entra a algunes q viviu pel fort pienc

El Bogatell diuen que no l'omplen mai en 1a opció. Segons la directora, el motiu és que ara el boom poblacional ja no està a Vila Olimpica (on la majoria són parelles q eren joves en epoca olimpiades xo ara ja tenen grans) sinó més cap a poblenou-diagonal mar i es concentra allà el dèficit de places.
Escola tradicional (té 36 anys) que s'està modernitzant, per exemple des de fa 2 anys han introduït els espais de lliure circulació (ho fan a les tardes), però la directora (molt clara parlant...) va dir que malgrat sap q al barri ara la tonica gebneral són mètodes més alternatius, ells només canviaran aquelles coses q creuen q no els funcionin, i diuen q x exemple en anglès i en informàtica els nens de Bogatell surten amb un bon nivell (sdegons ella aixo els hi ho diuen elas instituts, i tb va dir q a les proves de comeptencies estaven bastant per sobre de la mitjana). diu que pel fet d'estar en un barri amb un nivell cultural alt, hi ha molta implicació de pares de professions diverses q participen fent xerrades etc (va esmentar q tenen pares q treballen a la nasa neujor:-) ), i es nota q tenen poca o nula immigració.

Tenen un aula de musica bastant xula, fan instruments i tenen una orquestra, compartida amb la Brusi. Resta d'instal·lacions normaletes, es nota que té anys, però són més grans i lluminoses q altres q hem vist.

Infantil té un edifici independent amb un pati de sorra, columpis etc bastant xulo (de fet el millor q hem vist fins ara). Despres a Primària ja són patis normals d'asfalt pero diu q aquest estiu els reformen per posar sorra, gespa, taules de picnic

En resum em va semblar una escola semblant a la Voramar (tradicional + tocs de mdoernitat + impuls anglès i informàtica) però amb millors instal·lacions (i pública).
Per a nosaltres segurament serà una de les q aniran com a plan B/C al final de la llista :-o00m
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
superneni
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dc. març 05, 2014 9:17 am

EntradaAutor: superneni » dj. feb. 11, 2016 12:28 pm

Hola jo també vaig estar a les portes obertes de l'Escola Mireia i la descripció que dones abarca molt bé tot el que van dir. M' han comentat algunes mares del barri que abans la escola tenia dues línees; Es veu que hi ha menys nens de P3 en general en previsió aquest any (baixa natalitat) ho han dit a la TV3 la consellera d' Ensenyament, no obstant jo crec que a Barcelona aixó no es pot assegurar sense saber quantes instàncies tindran i que hi ha zones amb molta població. Seria interessant que preguntéssim quines possibilitats d' ampliació de ratio hi ha per cada escola que anem i com es pot demanar cas de que quedi gent fora. Igual algú del foro ens ho pot dir.
Twix
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

EntradaAutor: Twix » dc. feb. 17, 2016 11:45 am

Heu visitat alguna escola més?
Jo avui vaig a la Ramon Llull i dissabte a l'Esclop
superneni

EntradaAutor: superneni » dj. feb. 18, 2016 11:24 am

Hola twix, et contesto aquí la pregunta del post sobre Esclop: si que vaig poder anar a les portes obertes de l' Esclop. Em va semblar con la escola Mreia, familiar, petita , la reunió agradable, pati no molt gran, mètode de racons...El que em frena una mica són els preus. Si optem en primer lloc per aquesta escola després ja s' ha de continuar a Jesuites i són els preus més elevats de tot el que vaig mirant. De totes formes la impressió va ser bona. No saben quantes instàncies tindran, per ara. Quan vagis tu a veure si ho diuen.
cositina

EntradaAutor: cositina » dv. feb. 19, 2016 6:19 am

Alguna ha anat a la Brusi?
Jo vaig dimarts vinent xo la meva parella q fins
ahir deia q nomes volia coles x projectes) ha sortit absolutament entusiasmat. Excepte x les ibstalacions (q ja sabiem q ereb molt pobres perque anem alla a votar jeje), li ha molat molt. Diu q ha sortit impactat d veure uba classe de p4 amb nens cantant i parlant eb angles i q tenien unes aules molt xules d musica i psico. Tb diu q han començat a introduir projectes i aq curs introduiran els espais xo sense ser d lliure circulacio.
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Guapinha
Entrades: 2
Membre des de: ds. feb. 20, 2016 1:29 pm

EntradaAutor: Guapinha » ds. feb. 20, 2016 1:37 pm

Hola a todos!
Mi peque empieza p3 el próximo curso y voy un poco perdida, esa mañana he ido a las portes obertes del Grèvol, alguna opinión?? Tb me interesa el Montseny de Poblenou, Asunción de Nuestra Señora.. Gracias
cositina

EntradaAutor: cositina » ds. feb. 20, 2016 9:12 pm

Guapinha ha escrit:Hola a todos!
Mi peque empieza p3 el próximo curso y voy un poco perdida, esa mañana he ido a las portes obertes del Grèvol, alguna opinión?? Tb me interesa el Montseny de Poblenou, Asunción de Nuestra Señora.. Gracias

Los coles q comentan son de la zona poblenou diagonal mar y se habla de ellos en este otro post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?nomobile=1&f=73&t=40385
Twix

EntradaAutor: Twix » dj. feb. 25, 2016 8:24 am

Algú té informació o experiència amb l'escola La Concepció que hi al costat del carrer Aragó?
cositina

EntradaAutor: cositina » dj. feb. 25, 2016 9:22 am

Jo estic a les portes oberts del cole Parc de la Ciutadella, si a alguna us entra i interessa us passo resum
Twix

EntradaAutor: Twix » dv. maig 06, 2016 9:49 am

Hola,
Pujo aquest post per saber si algú té els resultats de les preinscripcions d'aquestes escoles. Pel que jo sé...

Fort Pienc: unes 90 sol·licituds per a 50 places, o sigui que 40 famílies s'han quedat fora
Ramon Llull: sobren 17 places
Pere Vila: sobra una classe sencera (25 places)
Sagrat Cor: per primer any van a sorteig
Mireia: els sobren bastantes places

Teniu més informació?
claudia31
:: papallona
Entrades: 126
Membre des de: dv. nov. 08, 2013 2:38 pm

EntradaAutor: claudia31 » dv. maig 06, 2016 9:59 am

Si que ha tingut demanda Fort Pienc,...
Nosaltres vam anar a les portes obertes, pero al final va ser la nostre 3a opcio,....
Twix,
Quan parles de Sagrat Cor parles del del c/diputació o un que hi ha al c/Ribes (també Eixample Dreta)?
Twix

EntradaAutor: Twix » dv. maig 06, 2016 10:07 am

claudia31 ha escrit:Si que ha tingut demanda Fort Pienc,...
Nosaltres vam anar a les portes obertes, pero al final va ser la nostre 3a opcio,....
Twix,
Quan parles de Sagrat Cor parles del del c/diputació o un que hi ha al c/Ribes (també Eixample Dreta)?

Sí, Fort Pienc a tope.. :ufs:
Sagrat Cor em refereixo al del c/Diputació amb pg. Sant Joan. És el que m'han dit eh! no ho sé segur.

Claudia31, per curiositat, quina primera opció vas posar? Heu entrat?
claudia31

EntradaAutor: claudia31 » dv. maig 06, 2016 10:29 am

Twix,
A nosaltres ens tocaven escoles de la dreta de l'Eixample i també de PobleNou Vila Olimpica pq vivim a la punta del districte.
Al final ens vam decantar per Antoni Brusi i si que hem entrat.
For Pienc ens va agradar, però ja imaginàvem que la demanda seria molt alta.
També vam anar a portes obertes de Sagrat Cor Diputació i pel que van comentar, generalment si la posaves com a 1a opció entraves (tot i no tenir 30p), nosaltres no la vam posar finalment dintre de les nostres opcions,.. pero mira, les coses canvien any per any,....
Twix

EntradaAutor: Twix » dv. maig 06, 2016 10:35 am

claudia31 ha escrit:Twix,
A nosaltres ens tocaven escoles de la dreta de l'Eixample i també de PobleNou Vila Olimpica pq vivim a la punta del districte.
Al final ens vam decantar per Antoni Brusi i si que hem entrat.
For Pienc ens va agradar, però ja imaginàvem que la demanda seria molt alta.
També vam anar a portes obertes de Sagrat Cor Diputació i pel que van comentar, generalment si la posaves com a 1a opció entraves (tot i no tenir 30p), nosaltres no la vam posar finalment dintre de les nostres opcions,.. pero mira, les coses canvien any per any,....

Enhorabona per haver entrat!!! >.-<: >.-<: >.-<:

A mi Sagrat Cor no em va agradar gaire, hi vam anar més que res per descartar (ens toca l'any que ve)
cositina

EntradaAutor: cositina » dv. maig 06, 2016 10:51 am

Brusi 63 per a 50 places. Crec q no havien tubgut mai tanta demanda d fet normalmemt crec q no omplien en 1a opcio.

Escola Parc de la Ciutadella 30 solicituts per a 25 places
claudia31

EntradaAutor: claudia31 » dv. maig 06, 2016 11:30 am

Cositina,
Brusi han estat al final 67,...
Moltes aquest any al final,....
cositina

EntradaAutor: cositina » dv. maig 06, 2016 11:43 am

Uf deunhi do!! Aixi donxs heu tingut sort ja explicaeas qtal
superneni

EntradaAutor: superneni » dv. maig 06, 2016 2:15 pm

Hola, no se que us sembla si podrien fer arribar les famílies que o bé s' han quedat sense plaça o les que inscriuran el següent curs una petició al Consorci, ja que:
La zona de Parc de la Ciutadella te els següents problemes, que es poden sol.lucionar:
Manca de places suficients de P3 pel barri als coles públics Fort Pienc i Brusi, a portes obertes de Fort Pienc van explicar que no podien assumir tres línees , es un sobreesforç que ja han patit (com a professorat i com a instalacions).
La situació no s' arregla donant la possibilitat de demanar coles a Poblenou: també plens i massa lluny.
És evident que al barri cal una escola pública nova.
Insuficiencia de recursos a Pere Vila (molts nouvinguts que necessiten recursos concrets) és una llàstima que un cole amb unes instalacions tan grans no s' ompli perquè la gent desconfia del ritme de les classes.
Més recursos i ajuts potser per la Escola Mireia, és una concertada de preus assequibles i amb un professorat motivat, ara només té una línea.
Que se'ns pregunti als veïns d' aquest barri rodejat de Parcs on tenim més fàcilment el transport per portar als nostres fills al cole, si no pot ser molt a prop, tirar cap el Poble Nou per molt Sant Martí que sigui, no ens sol.luciona res. L' Associació de Veins no pot fer alguna cosa?
En fi, jo de moment a l' Esclop, passeig de Sant Joan, espero ens vagi bé, però segueixo dient que aquest barri li manquen escoles bressol properes amb places, el mateix amb p3, primària i els instituts, i serveis variats que es necessiten i has d' anar al centre. Estan treient fins i tot els caixers automàtics, és al.lucinant, i els avis que viuen a carrer Nàpols, l' ambulatori a la Vila Olímpica.
Twix

EntradaAutor: Twix » dl. gen. 16, 2017 11:01 am

Hola!!
Ara que aviat començaran les jornades de portes obertes, pujo el post perquè puguem anar compartint informació. Com ho veieu?
Les dates de portes obertes del Sagrat Cor ja estan penjades al web, i a l'escola Santa Anna també ja van programant cites. De moment no sé res més... Algú té més informació?
mireia cebrian
Entrades: 3
Membre des de: dg. nov. 10, 2024 12:18 pm

EntradaAutor: mireia cebrian » ds. nov. 30, 2024 8:33 am

La Escola Mireia se ubica en una zona tranquila de la Eixample, alejada del tráfico pesado que otras escuelas de su alrededor sufren cada día. Su actividad acadèmica principal se desarroya en un bonito edificio con fachada de estilo neoclàssico propio de los años 60 durante el auge de escuelas progressistes y catalanes de la época. Esta escuela de barrio, cuenta con más de 65 años de recorrido y vivencias. Tienes un alto nivel académico, y los informes Pisa pueden dar fe de ello. Al ser una sola línea por curso permite a los profesores ejercer un trato personalizado al alumno y familias. Mis dos hijas (5P y 1ESO) van felices a la escuela y sé que el equipo docente está comprometido en sacar el máximo potencial de cada una. La Escola Mireia practica una educación inclusiva con profundos valores humanos, que fomentan el respeto a la diversidad y a su vez consolida el espíritu crítico y la curiosidad de los alumnos. Forman y preparan Personas para un mundo presente y futuro incierto. Es una escuela de dimensiones pequeñas y discreta en apariencia e instalaciones, pero se trata de una gran joya docente y humana de la Eixample dentro del districte fort pienc.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::