Escoles Terrassa curs 16-17

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Gatona
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dt. feb. 02, 2016 12:49 pm

Escoles Terrassa curs 16-17

EntradaAutor: Gatona » dt. feb. 02, 2016 12:57 pm

Bones a tothom,

Estem a l'espera d'inscriure a la nostra filla que començará P3 el següent curs i ens agradaria rebre tot tipos d'informació i experiències d'escoles, estem a la zona 1 i les nostres opcións son l'Escola Pia, el Petit Estel i El Cim.

Anirem a les entrevistes i portes obertes.
MarPena
Entrades: 28
Membre des de: dt. feb. 24, 2015 8:56 pm

Re: Escoles Terrassa curs 16-17

EntradaAutor: MarPena » dt. feb. 02, 2016 8:28 pm

Hola!

La meva filla comença P3 al setembre també. Avui hem anat a veure l'escola Pia i ens ha agradat molt.

També volem anar a veure el Vedruna del carrer del Vall, Petit Estel , Cultura Pràctica...

Fa pocs anys que vivim a Terrassa i totes les opinions que poguem escoltar...

Està bé obrir aquest xat, així compartim experiències!
Laura LA
Entrades: 7
Membre des de: ds. feb. 06, 2016 7:31 am

EntradaAutor: Laura LA » ds. feb. 06, 2016 7:38 am

Hola,
Aquest any ha de començar p3 la meva nena. Fa días que intento sapiguer els días de jornades obertes pero no ho trobo. Soc de la zona 3. Algu em podría dir els dies.
Gracies
MarPena

EntradaAutor: MarPena » ds. feb. 06, 2016 8:39 pm

Tadjunto les jornades de portes obertes que sé ( no són de la teva zona però et pot orientar:

Vedruna vall: 6 març
Petit Estel: 13 març
Cultura práctica: 12 de març
Tecnos: 12 de març
Montcau: 13 febrer
Gatona

EntradaAutor: Gatona » ds. feb. 06, 2016 9:22 pm

MarPena, ja es segur les dades de portes obertes? Que tal l'Escola Pia? Nosaltres també volem anar a visitar les tres escoles que deia al primer missatge, tinc entés per els posts d'anys anteriors que l'escola pía no feia portes obertes, només entrevista. Tot el que em puguis informar de com és, que us ha semblat i el que sigui, ens ajudará molt.

Nostaltres anirem a fer entrevista amb els tres i a les portes obertes de cadascun, però el que mes en agrada per ara es el petit estel. A veure si s'anima la gent a escriure que sempre esta be saber mes opinions.
pinocheta
:: conillet
Entrades: 356
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 4:27 pm

EntradaAutor: pinocheta » ds. feb. 06, 2016 11:16 pm

Hola!!
Nosaltres aquest any també ens toca la pre-inscripció x P3 però com q tenim a la gran que va al Petit Estel aquest també hi anirà. Jo n'estic molt contenta. Si teniu dubtes d'alguna cosa ja em direu.
Imatge

Imatge
pinocheta

EntradaAutor: pinocheta » ds. feb. 06, 2016 11:18 pm

Garona, de l'escola Pia tinc entés que sí que fan jornada de portes obertes però només per qui va a l'entevista.
Imatge

Imatge
MarPena

EntradaAutor: MarPena » dg. feb. 07, 2016 8:26 pm

Hola Gatona! Aquestes són les dates que m'han anat dient a les escoles.
Nosaltres varem anar a lentrevista a lescola Pia i molt bé. Ens va agradar molt. El projecte és molt macu i les instal.lacions ( vam veure la part dinfantil) estan prou bé. Tenen cuina pròpia. Ens van comentar que si posaves lescola Pia com a primera opció no hi hauria problema per entrar. Ja como segona opció no sarriscaven a garantir. Tema preu: són 210 euros la quota de lescola + donatiu a la fundació. 35 eurosmés si necessites deixar al peque a les 8 i el menjador varia cada mes ( depèn dels dies), aprox uns 165 euros al mes.
Ens va comentar que obririen lescola un dissabte pels pares que havien anat a fer aquesta entrevista. I es podrien veure totes les intal.lacions.
Nosaltrs vam sortir molt satisfets.
Ara també volem veure el Petit Estel i el Vedruna del carrer del Vall. Ens movem entre aquestes opcions...
Crec que al ser menys línees en aquestes dues es més difícil entrar, a veure què diuen el dia de les portes obertes!
MarPena

EntradaAutor: MarPena » dg. feb. 07, 2016 8:28 pm

A mi també magradaria tenir opinions ! Q tal el Petit Estel pinocheta?
Gatona

EntradaAutor: Gatona » dg. feb. 07, 2016 11:38 pm

MarPena moltíssimes gràcies per les dades noves de l'escola pia, per la qual cosa veig el petit estel i la Pia estan molt a l'una en preus, el que no tinc clar és si l'escola Pia tenen el mateix preu en tots els cursos, en el petit estel canvia segons el curs d'infantil i primària són 183€ crec, a l'ESO 219€ i al batxillerat 400€ ( encara que això últim ens queda molt lluny) a part tot la resta de despeses que sabré amb més exactitud el dia que anem a l'entrevista.

Pinocheta tot el que ens puguis explicar detalladament del petit estel serà benvingut i una gran ajuda per les que estem pendent d'anar a veure-ho i entrevistar-nos amb ells, d'aquest jo per zona tinc els 30 punts i 5 d'exalumne del meu marit i es el que més ens agrada ara mateix, no sabem si amb 35 punts ho tenim difícil o bé. No volem entrar en sorteigs, i la Pia pels posts d'anys anteriors he llegit sempre que amb punts per zona entres segur en primera opció, si ho poséssim en segona opció amb els mateixos punts per zona no sé si estaria ja molt difícil entrar.
pinocheta

EntradaAutor: pinocheta » dl. feb. 08, 2016 9:46 pm

Ara mateix el què més es diferència el Petit Estel de les escoles que esteu comentant és el tema dels idiomes, especialment l'anglès. Aquest any és el primer que ho han fet. P3 i P4 tenen professorat que els hi parlar en català i professorat que només parlar en anglès. I aquest any a P5 i 1er de Primària la tutora els hi parlar només amb anglés. Jo us puc parlar sobretot de P5 que és el curs que està la meva nena. Tot és en anglès excepte les hores de lectoescriptura, cançons i contes que els fan en català. La idea és que a mesura que vagin avançant els cursos es vagi fent aquesta meteodolgia d'ensenyament. De moment, estem contents perquè la veritat és que quan ho van començar a dir ens feia una mica de respecte per saber si la nostra nena s'adaptaria i si no es quedarien enrera amb el català i el castellà. El que m'agrada d'aquesta escola, és que de moment m'estàn demostrant que és un escola que intenta dia a dia millorar en el seu ensenyament i no els fa pors assumir nous reptes. A part d'això és una escola molt familiar que es preocupa pels seus alumnes.
Imatge

Imatge
pinocheta

EntradaAutor: pinocheta » dl. feb. 08, 2016 9:50 pm

Jo us recomanaria que aneu a fer primer l'entrevista perquè ells ho sabràn explicar millor que jo. Si hi ha algún altre punt que volgueu que us comenti ja m'ho direu perquè cada família és un moment i cadascú li dóna importància a coses molt diferents. Amb 35 punts no hauries de tenir problemes per entrar són 3 linies.
Imatge

Imatge
CrisMarc
Entrades: 32
Membre des de: dt. nov. 17, 2015 8:44 am

EntradaAutor: CrisMarc » dt. feb. 09, 2016 6:52 pm

Laura nosaltres també som de la zona 3, pero com sempre sobren plaçes al Cultura Práctica hem anat a veurel i molt be...l.Unic que no entenc perque son 11 mensualitats.... De la zona 3 de moment hem vist el Liceo y el Goya. Algú te referencies? Segon m.han dit la natalitat ha baixat i no tenen que haber molts problemes amb les plaçes....
gataxa
Entrades: 5
Membre des de: dt. feb. 09, 2016 9:13 pm

EntradaAutor: gataxa » dt. feb. 09, 2016 9:34 pm

Hola a tothom! Jo tampoc sóc de terrassa i no tinc cap referència de les escoles. Jo visc al districte 6, crec que és la zona 2. Busco una bona escola, sigui publica o concertada, el que si que m'agradaria és que estigui aprop de casa, visc per la rbla francesc macià. He vist que per allá hi ha el col.legi martí. Què tal es? M'agrada que els agafin desde infantil fins a batxillerat.
També com a publica he vist font de l'alba... ???
Vaig super perduda i no conec a ningú de terrassa que m'assesori. Moltes gràcies!!!
Laura LA
Entrades: 7
Membre des de: ds. feb. 06, 2016 7:31 am

EntradaAutor: Laura LA » dt. feb. 09, 2016 11:31 pm

Hola,
Aquest any ha de començar p3 la meva nena. Fa días que intento sapiguer els días de jornades obertes pero no ho trobo. Soc de la zona 4. Algu em podría dir els dies.
Gracies
En la entrada anterior em vaig confondre en la zona.
CrisMarc
Entrades: 32
Membre des de: dt. nov. 17, 2015 8:44 am

EntradaAutor: CrisMarc » dc. feb. 10, 2016 7:43 am

Tindres que trucar als col.legits i preguntar o sino mirar la web o passar per el cole i preguntar, si son concertats molts son visites individuals
pinocheta

EntradaAutor: pinocheta » dc. feb. 10, 2016 1:38 pm

Si mireu s la web de l'ajuntament www.terrassa.cat/escolartzacio-ome us podeu descarregar un arxiu amb les jornades de portes obertes de les escoles concertades i les públiques. Ja està penjat
Imatge

Imatge
MarPena

EntradaAutor: MarPena » dc. feb. 10, 2016 7:59 pm

Gracies pinocheta!
MarPena

EntradaAutor: MarPena » dc. feb. 10, 2016 8:02 pm

Gataxa, jo tampoc sóc de Terrassa . Lany passat ja vaig seguir el forum de les preinscripcions per començar a investigar...dl font de l'alba no he sentit opinions bones mai... Poder algú de terrassa et pot donar més detall.
PetitaPruna
Entrades: 45
Membre des de: dl. gen. 20, 2014 3:27 pm

EntradaAutor: PetitaPruna » dv. feb. 12, 2016 2:58 pm

Hola! La Font de l'Alba és una escola una mica delicada. Tinc entès que té professors molt i molt bons, però també que dels alumnes que tenen molts són amb risc d'exclusió social. En efecte, costa sentir-ne coses bones, però degut a això.
Sort a tots, nosaltres aquest any també ens toca triar! Som de la zona 3, però just a la frontera amb la 2, i les escoles que ens toquen (nosaltres només mirem públiques) o no ens agraden o ens queden súper lluny... així que anirem a per totes a la zona 2, que ens entra per feina.
A veure com anirà la cosa! <:-<

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::