escola suïssa Barcelona
escola suïssa Barcelona
Bon diaaaa!!! Algú em podria donar informació de primera mà sobre l' escola suïssa de Barcelona? a priori, m´interessava però gairabé no trobo informació d' ella ni per internet ni per altres llocs. He sentit que són bastant exigents amb els alumnes i que posen molts deures. Algún coneix el seu funcionament i l' ambient?? Moltíssimes gràcies!!!!
Re: escola suïssa Barcelona
jo no et puc servir de massa em temo però una amiga (ja gran, q té 3 fills en edat universitària) va portar els seus 3 fills aqui i et puc dir q els 3 fills són uns cracks, parlen nosequants idiomes, tots 3 han seguit estudis a l'estranger (un ha muntat una empresa a silicon valley, una altra anirà a fer mba a stanford..). No sé com són la resta d'alunes d'aquesta escola però si tingués diners per pagar-la i no em quedés a l'altra punta de bcn, tindria curiositat per veure-la... 
Re: escola suïssa Barcelona
Moltes gràcies per la resposta, cositina! Sí. Tinc entés que la gent que surt d' allà és molt crack. El que em preocupa es no tenir referències directes ni conèixer a ningú que hagi portat els nens allà. He sentit que són bastant durs i exigents i volia esbrinar una mica més el funcionament de l' escola.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |