ESCOLA PÚBLICA A BADALONA

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
losmares
Entrades: 4
Membre des de: dl. feb. 15, 2016 8:40 am

ESCOLA PÚBLICA A BADALONA

EntradaAutor: losmares » dl. feb. 15, 2016 9:00 am

Hola,
Comença la jornada de portes obertes i no tenim gaire clar on volem fer la preinscripció de la nostre petita.
Som del districte 5 (Bufalà), i en principi per proximitat ens toca el Planas i Casals, però no ens agrada gaire l'ambient que s'hi respira, trobem que hi han nens molt descarats i problemàtics. (és la nostre percepció)
Com a opcions dintre del barri ens agrada Les Ciències i Bufalà, em podeu donar opinions?

Per altre banda també volem intentar que entri als del districte 4, per proximitat a casa dels avis, que seràn els qui s'encarreguin de recollir la nena, i en realitat el que més ens convé, algú em pot fer una resenya de: Jungfrau, Gitanjali, Ventós i Mir i Artur Martorell? Quin creieu que és millor?
Ens agradaria una escola el més propera possible a l'escola lliure, on es treballi l'empatia, l'autonomia, la gestió d'emocions, el treball per projectes (dintre del possible), i que no els saturin a deures... Quina escola de Badalona de les que us parlo es més propera a aquesta linia?
Algú em pot parlar de l'escola LLibertat?
Moltes gràcies!!!
euterpe
:: granota
Entrades: 242
Membre des de: dv. ago. 10, 2012 3:02 pm

Re: ESCOLA PÚBLICA A BADALONA

EntradaAutor: euterpe » dl. feb. 15, 2016 9:54 am

Hola! De Les Ciències i Bufalà no te'n puc dir res i del Planas i Casals no n'he sentit res dolent (més aviat, n'he sentit a parlar força bé).
Conec força millor les escoles del districte 4, i jo, sens dubte, em quedo amb el Gitanjali, però sé que costa molt entrar-hi. Conec bé l'Artur Martorell i el Jungfrau, i no estan malament, tampoc. Del Ventós Mir no te'n puc dir res. Del Llibertat me n'han parlat força bé. I el Progrés no t'interessa?
Has entrat a les pàgines web de cada escola? Et pots fer una idea de les activitats que s'hi fan. Hi solen penjar fotografies, vídeos... La majoria hi tenen també penjat el seu projecte educatiu de centre, les NOFC (normes de funcionament)... Per fer-te'n una idea et pot anar bé!
Imatge

Imatge
losmares

EntradaAutor: losmares » dl. feb. 15, 2016 10:37 am

Gràcies per contestar :)
El progrés ja ens queda massa lluny i sabem que és molt difícil entrar, i per això pràcticament l'hem descartat...
Els veïns del meu edifici que han tingut fills al Planas i Casals ens han dit que quan són petits tot molt bé, però que al cicle superior la cosa canvia i que inclús hi han baralles i les graven amb el mòvil, i és clar, això ens preocupa...
losmares

EntradaAutor: losmares » dl. feb. 15, 2016 12:29 pm

Algú té referències del Mercè Rodoreda, Llorens Artigues i Llibertat???
euterpe
Entrades: 242
Membre des de: dv. ago. 10, 2012 3:02 pm

EntradaAutor: euterpe » dl. feb. 15, 2016 12:32 pm

T'envio un missatge privat! :-()-)
Imatge

Imatge
mooneta
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dl. feb. 15, 2016 6:31 pm

EntradaAutor: mooneta » dl. feb. 15, 2016 6:47 pm

Bona tarda noies i nois. No sé si hi haurà algú de la zona 1 de Badalona. Justament vivim entre mig del Rafael Casanovas i el Rafael Alberti, i cap dels dos ens acaba de fer el pes (tot dir que no tenim cap referència de cap família al respecte). Sabem que a la nostra zona hi ha deu escoles més però per nosaltres son totalment desconegudes.

Alguna referència de:
CEIP Alexandre Galí
CEIP Antoni Botey
CEIP Baldiri Reixac
CEIP Feliu i Vergués
CEIP Josep Carner
CEIP Margarida Xirgu
CEIP Pere de Tera
CEIP Baldomer Solar

Estem molt perduts.

Moltes gràcies!
Alaieta
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dl. set. 19, 2011 10:16 am

EntradaAutor: Alaieta » dv. feb. 19, 2016 11:16 pm

euterpe ha escrit:Hola! De Les Ciències i Bufalà no te'n puc dir res i del Planas i Casals no n'he sentit res dolent (més aviat, n'he sentit a parlar força bé).
Conec força millor les escoles del districte 4, i jo, sens dubte, em quedo amb el Gitanjali, però sé que costa molt entrar-hi. Conec bé l'Artur Martorell i el Jungfrau, i no estan malament, tampoc. Del Ventós Mir no te'n puc dir res. Del Llibertat me n'han parlat força bé. I el Progrés no t'interessa?
Has entrat a les pàgines web de cada escola? Et pots fer una idea de les activitats que s'hi fan. Hi solen penjar fotografies, vídeos... La majoria hi tenen també penjat el seu projecte educatiu de centre, les NOFC (normes de funcionament)... Per fer-te'n una idea et pot anar bé!

Hola Euterpe! M'interessa força això que dius... Em podries explicar per què valores tan bé la Gitanjali? Hi tens o hi has tingut els fills, o treballat? Moltes gràcies!
Alaieta
Entrades: 9
Membre des de: dl. set. 19, 2011 10:16 am

EntradaAutor: Alaieta » dt. feb. 23, 2016 10:12 pm

mooneta ha escrit:Bona tarda noies i nois. No sé si hi haurà algú de la zona 1 de Badalona. Justament vivim entre mig del Rafael Casanovas i el Rafael Alberti, i cap dels dos ens acaba de fer el pes (tot dir que no tenim cap referència de cap família al respecte). Sabem que a la nostra zona hi ha deu escoles més però per nosaltres son totalment desconegudes.

Alguna referència de:
CEIP Alexandre Galí
CEIP Antoni Botey
CEIP Baldiri Reixac
CEIP Feliu i Vergués
CEIP Josep Carner
CEIP Margarida Xirgu
CEIP Pere de Tera
CEIP Baldomer Solar

Estem molt perduts.

Moltes gràcies!

Hola mooneta.. Jo sóc de Badalona, no conec a fons ça zona 1 però algunes em sonen una mica.
El Baldomer Solà no es d'aquesta zona, és de la zona 2, però vaja tampoc te'l recomano. A la teva llista jo crec que hi falta l'Ítaca, que no em sembla mala opció, té l'Institut al costat i el canvi no serà tant dur.
He sentit bones referencies del Carner i del Margarida Xirgu.
I entre l'Alberti i el Casanovas em quedaria amb el segon.
Ara bé, el millor es anar a les portes obertes d'aquells que t'interessin, parlar amb famílies... Al Facebook hi ha un grup de mares de Badalona on s'ha parlat bastant d'escoles (Badamares).
Sort!!
mooneta
Entrades: 100
Membre des de: dl. feb. 15, 2016 6:31 pm

EntradaAutor: mooneta » dc. feb. 24, 2016 3:36 pm

Moltes gràcies Alaineta.

SI, ja tinc l'agenda plena de visites!! ;)
marinape
Entrades: 2
Membre des de: dl. abr. 04, 2016 12:57 pm

EntradaAutor: marinape » dl. abr. 04, 2016 1:05 pm

hola! ja han començat les preinscripcions i encara dubto una mica.

sóc zona 4 i tinc clara la primera opció PROGRÉS.
després no ho tinc gens clar.
-Badalona Port em va agradar projecte educatiu i està a prop de casa.
Però tinc una mica de reticència per les instal·lacions i perquè hi ha molt d'alumnat inmigrant, no te cuina propia.
-Gitajali em va agradar que fos familiar i una linia però les instalacions, sobretot de P3-P4-P5 una mica cutres i el projecte una mica anticuat.
-Betúlia. El concertat que em queda més a prop de casa i més m'agrada tot i que no té cuina propia.. també crec que està una miqueta anticuat.. però no em desagrada.

Quines referències teniu?
Com us va a vosaltres?

merci!

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::