Importància de la bata

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
June
:: granota
Entrades: 224
Membre des de: dl. maig 28, 2012 11:55 am
Ubicació: Barcelona

Importància de la bata

EntradaAutor: June » dj. feb. 18, 2016 10:17 am

Us semblarà una pregunta estúpida (a mi m'ho sembla) però és que no sé com ni a qui preguntar-ho.

Resulta que, en ple procés de visites a escoles em trobo que sempre hi ha algú que pregunta si els nens porten bata. No entenc quina importància pot tenir, és que no em preocupa en absolut. És una pregunta que faríeu en una jornada de portes obertes? Si és que sí, per què? Quina importància té per a vosaltres? ?-)
Aquitania
:: conillet
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dc. gen. 18, 2012 11:12 am

Re: Importància de la bata

EntradaAutor: Aquitania » dj. feb. 18, 2016 11:17 am

en el meu cas, quan ho he preguntat ho he fet per un tema de despesa de material. I saber-ho m'aporta per a si vindran més bruts o no ;) però no té importància realment,
Imatge

Imatge
June
Entrades: 224
Membre des de: dl. maig 28, 2012 11:55 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: June » dj. feb. 18, 2016 2:39 pm

Gràcies Aquitania! Gràcies per respondre'm. La veritat és que era una pregunta tan concreta que em sobtava sentir-la a una jornada de portes obertes, però suposo que deu ser per això que ho pregunta la gent. Merci!!!!
marina797
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dj. feb. 25, 2016 1:06 pm

EntradaAutor: marina797 » dj. feb. 25, 2016 1:16 pm

Hola!

La bata pot minvar la llibertat de moviment dels nens i ja sabem que els nens es passen el dia saltant, jugant, al terra...
Hi ha escoles que només utilitzen bata al menjador o per fer pintura. Fins i tot l'escola bressol on porto el meu nen no tenen bata. Algun cop ha utilitzat una bata que tenim a casa de la seva cosina gran per fer fang o pintura, i de seguida se la vol treure perquè la troba incòmoda.
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

EntradaAutor: shyla » dj. feb. 25, 2016 2:35 pm

A l'escola del meu fill els nens en porten i poden portar la que vulguin. A d'altres es mes plan uniforme i has de comprar la de l'escola. Ho has de tenir en compte per les despeses.
Imatge Imatge
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 572
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

EntradaAutor: VespresVerds » dj. feb. 25, 2016 2:40 pm

Nosaltres a l'escola, per exemple, seguim el model de l'estimulació primerenca, on una de les vessants més importants a infantil és el desenvolupament motor del nen/a. La bata priva el moviment natural i per tant el desenvolupament en diverses situacions. Portem bata però no sempre.

Jo sóc partidaria de posar-la només quan cal; pintura, dinar i poc més.
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

EntradaAutor: nb_30 » dj. feb. 25, 2016 4:35 pm

A l'escola de la meva filla nomes porten bata quan han de fer alguna manualitat que suposa embrutar-se. I els nena d menjador tambe en porten.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::