Places vacants
Places vacants
Hola, ja l'any passat algú va posar un enllaç per saber quines vacants hi havia a les escoles, però no ho sé trobar.
Algú sap com es mira? Estic mirant un curs en concret i no se veure-ho.
Gràcies
Algú sap com es mira? Estic mirant un curs en concret i no se veure-ho.
Gràcies
sugar
- Nime
- :: zebra

- Entrades: 1507
- Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Re: Places vacants
Hola, em sembla que encara no s'han publicat, es publiquen juntament amb les places de p3 
A mi també m'interessa. També estic buscant escola
Si no ho he entès malament,fins al 18 no surten. Quan entres al web del consorci (edubcn.cat), a l'enllaç de preinscrpcions, veuràs un apartat que diu:"preguntes freqüents". Una d'elles és: "com puc saber les places que oferten els centres" (o una cosa així).
Ara mateix surt l'enllaç a l'aplicatiu, però està inoperatiu.
Espero haver-te ajudat!
Ara mateix surt l'enllaç a l'aplicatiu, però està inoperatiu.
Espero haver-te ajudat!
En una de les portes obertes ens van donar un full amb les dates. I sí, el 18 de març surten les places vacants definitives.
Bon dia!
una consulta noias ,alguna sap on es pot veure les plaçes vacants?
jo crec que surtia avui ,no?
Merci !! ;)
una consulta noias ,alguna sap on es pot veure les plaçes vacants?
jo crec que surtia avui ,no?
Merci !! ;)
- gemmagemma
- :: formigueta

- Entrades: 69
- Membre des de: dl. des. 23, 2013 4:38 pm
jo tampoc ho se trobat, algú pot posar l'enllaç?
Merci
Merci
http://aplitic.xtec.cat/mapapreinscripcio/
He trobat el post de l'any passat, era el link que poso adalt
He trobat el post de l'any passat, era el link que poso adalt
sugar
- PetitaPruna
- :: puça

- Entrades: 45
- Membre des de: dl. gen. 20, 2014 3:27 pm
Moltíssimes gràcies!
Surten les escoles, però no les places que hi ha... no? O és que no ho sé veure?
Surten les escoles, però no les places que hi ha... no? O és que no ho sé veure?
- bluenoreen

- Entrades: 33
- Membre des de: dt. feb. 16, 2016 4:19 pm
Has de clicar a l'icone de la caseta que surt a l'esquerra del nom de l'escola...
Per cert, a més del full de pre-inscripció, què més s'a de portar? No possa res del tema de documentació...
I un altre cosa.. tema RALC... algú sap què es? Ens vam comentar a una escola que era un número de registre que tenen tots els nens desde l'escola bressol (si hi han a una pública), però vaig preguntar a la diretora de la guarde i no tenia ni idea... que l'ùnic que té es el número de matricula...
Alguna té me´s info?
Gràcies!
Per cert, a més del full de pre-inscripció, què més s'a de portar? No possa res del tema de documentació...
I un altre cosa.. tema RALC... algú sap què es? Ens vam comentar a una escola que era un número de registre que tenen tots els nens desde l'escola bressol (si hi han a una pública), però vaig preguntar a la diretora de la guarde i no tenia ni idea... que l'ùnic que té es el número de matricula...
Alguna té me´s info?
Gràcies!
Hola !!
Moltes GRacies per la infornació!!!
una consulta .....en el lloc de "places vacants " de la escola em surt "No consten dades per a la consulta realitzada" aixo vol dir que encara no tenen quants germans hi ha incripts?
Merci
Moltes GRacies per la infornació!!!
una consulta .....en el lloc de "places vacants " de la escola em surt "No consten dades per a la consulta realitzada" aixo vol dir que encara no tenen quants germans hi ha incripts?
Merci
- bluenoreen

- Entrades: 33
- Membre des de: dt. feb. 16, 2016 4:19 pm
Les places sempre són sense descomptar les places quepotencialment s'assignen als germans... o sigui que el total del places per centre.
Sorbe el missatge d'error.. té pinta de que sigui més aviat que no ha agafat bé les dades?
Sorbe el missatge d'error.. té pinta de que sigui més aviat que no ha agafat bé les dades?
Hola buelnroeen!
Per el que he vist es "1. Tots els alumnes en tenen, excepte els que en el curs 2015-2016 no estaven escolaritzats a Catalunya" ho explica en la part de abaix del el full de incripció
el la pagina de la generalitat diu "En emplenar el formulari trobareu un espai que cal omplir amb l'identificador de l'alumne o alumna. Tots els alumnes matriculats el curs 2015-2016 en un centre educatiu de qualsevol titularitat disposen d'aquest identificador; els nens que es preinscriuen a P3 o que són nous en el sistema educatiu de Catalunya encara no en tenen. Tot i que per a aquest curs no és un dada obligatòria, si el desconeixeu es recomana demanar-lo al centre."
si el teu fill no ha fet guarderia, com el meu ,et donaran més endevant per lo he entés jo
Per el que he vist es "1. Tots els alumnes en tenen, excepte els que en el curs 2015-2016 no estaven escolaritzats a Catalunya" ho explica en la part de abaix del el full de incripció
el la pagina de la generalitat diu "En emplenar el formulari trobareu un espai que cal omplir amb l'identificador de l'alumne o alumna. Tots els alumnes matriculats el curs 2015-2016 en un centre educatiu de qualsevol titularitat disposen d'aquest identificador; els nens que es preinscriuen a P3 o que són nous en el sistema educatiu de Catalunya encara no en tenen. Tot i que per a aquest curs no és un dada obligatòria, si el desconeixeu es recomana demanar-lo al centre."
si el teu fill no ha fet guarderia, com el meu ,et donaran més endevant per lo he entés jo
Les places havien de sortir el divendres 18 pero al web posa q finalment les publiquen el dilluns 21
Hola a tothom!
Cositina, on has vist això del 21? No ho trobo... Estic mirant les vacants d'aquest curs i m'has fet dubtar. Vols dir que el que s'ha publicat no és definitiu?
Gràcies!
Cositina, on has vist això del 21? No ho trobo... Estic mirant les vacants d'aquest curs i m'has fet dubtar. Vols dir que el que s'ha publicat no és definitiu?
Gràcies!
Ui ahir ho posava aqui:http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/estudis/educacio_infantil_0-3_anys/tria_del_centre_educatiu/
Xo veig q ja no surt la frase aixi q si q deu ser l'oferta definitiva (sense comptar els bolets q obrin post-preinscripcio...)
Xo veig q ja no surt la frase aixi q si q deu ser l'oferta definitiva (sense comptar els bolets q obrin post-preinscripcio...)
Hola!
Segons ens van dir a una escola, si hi han de fer bolet normalment ja ho saben quan fan portes obertes. Aixi que entenc que el que han publicat ara es el definitiu. Sabeu si es aixi?
Segons ens van dir a una escola, si hi han de fer bolet normalment ja ho saben quan fan portes obertes. Aixi que entenc que el que han publicat ara es el definitiu. Sabeu si es aixi?
Al meu barri (poblenou) cada any obren dos o tres bolets abans d preinsicripcoo pero com q al final encara aixi falten places en els ultims anys sempre sha acabat obrint un parell de bolets mes despres d les preinscricioms. En altres barris no ho se
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |