Escola Ullastrell/Institut Viladecavalls

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
kalinkalandria
Entrades: 3
Membre des de: dg. feb. 28, 2016 10:38 am

Escola Ullastrell/Institut Viladecavalls

EntradaAutor: kalinkalandria » dg. feb. 28, 2016 10:57 am

Bon dia
Algú té referències de l'escola Serralavella d'Ullastrell? i de l'Institut adscrit?
Ens mudem i necessitem plaça per la zona tant d'infantil com de primària i també de secundària (p5, 3r i 1r ESO)

En la etapa infantil/primària busquem:
-Que sigui un centre respectuós i comprensiu amb la part emocional del nen (i per tant que se l'acompanyi, que no es faci servir el càstig de forma sistemàtica....)
- Que sigui familiar,
- Educació no tradicional (o com a molt mixta , que facin alguna cosa en format tradicional però que el pes de la linea pedagògica sigui per projectes, més activa.....),
- que es faciliti la comunicació familia-escola i estigui obert al treball coordinat amb altres persones implicades en el desenvolupament del nen, per exemple si necessita un reforç extern o va al psicòleg que puguin parlar de l'evolució del nen i es faciliti un seguiment (es que ens han dit que per la zona algunes escoles estan molt tancades amb aquest tema per una norma de l'EAP que ho dificulta molt)

En la secundària busquem anem una mica més perduts perque comença aquest any i no sabem ben bé en que fixar-nos però el criteri general penso que continuaria sent que facin un bon acompanyament al nen, que hi hagi un ambient acollidor i una bona comunicació família-institut ...

Si algú té referències i ens pot ajudar ho agrairem moltíssim
Avatar de l’usuari
Pinguina
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 3:47 pm

Re: Escola Ullastrell/Institut Viladecavalls

EntradaAutor: Pinguina » dg. feb. 28, 2016 9:49 pm

Kalinkalandria,
t'he enviat un privat ;)
pingüina

Imatge
kalinkalandria
Entrades: 3
Membre des de: dg. feb. 28, 2016 10:38 am

Re: Escola Ullastrell/Institut Viladecavalls

EntradaAutor: kalinkalandria » dt. març 01, 2016 3:31 pm

Gràcies Pingüina per la informació sobre l'institut . T'he contestat!!

Alguna altra experiència ?
Jarvis
Entrades: 1
Membre des de: dt. març 23, 2021 7:56 am

Re: Escola Ullastrell/Institut Viladecavalls

EntradaAutor: Jarvis » dt. març 23, 2021 8:00 am

kalinkalandria ha escrit:Gràcies Pingüina per la informació sobre l'institut . T'he contestat!!

Alguna altra experiència ?



Bon dia, jo estic exactament en la mateixa situació respecte a l'Institut d'ESO. Em vaig a viure a Ullastrell i necessito info al respecte

Gracies!
Tania-0508-
Entrades: 2
Membre des de: dg. maig 09, 2021 9:02 pm

Re: Escola Ullastrell/Institut Viladecavalls

EntradaAutor: Tania-0508- » dg. maig 09, 2021 9:07 pm

Hola a totes,

M'agradaria saber informació actualitzada sobre l'Escola d'Ullastrell ja que possiblement ens mudarem. Entenc que l'institut es a Viladecavalls, què tal l'experiencia? Si us plau, necessito resposta, gràcies.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::