Escola Projecte o Josep Maria Jujol

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
superpeach
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: dv. gen. 11, 2013 9:50 am

Escola Projecte o Josep Maria Jujol

EntradaAutor: superpeach » dl. feb. 29, 2016 11:33 am

Hola!!

Escric perquè estem molt indecisos...després de visitar totes les escoles que teniem a la llista estem entre l'escola Projecte i Josep Mº Jujol. El que tenim de pros i contres i que no ens deixa decidir és l'escola Projecte ens va enamorar, la visita amb el director va ser genial, però és més cara ja que es concertada i per arribar-hi hauriem d'agafar el transport públic cada matí. Per altra banda, la Jujol ens va agradar molt, és pública i podem anar a peu (15 minuts caminant.... que amb la nena serà bastant més) però com l'horari és més reduit al final haurem d'agafar extraescolars i/o permanències.

Així que volia demanar si algú té referències de alguna de les dues, si porteu els fills quina opinió en teniu?

Moltes gràcies!!
Imatge
VespresVerds
:: cèrvol
Entrades: 572
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: Escola Projecte o Josep Maria Jujol

EntradaAutor: VespresVerds » dl. feb. 29, 2016 6:10 pm

Hola,

Jo només conec l'escola Projecte, de la Jujol res. A mi Projecte és una escola que em dóna molta confi, són molt propers, escola petita i estimen molt als nens i les seves famílies. Els mestres s'ho treballen moltíssim i fan més hores que un rellotge (doy fe, perquè hi he treballat). I evidentment, tenen una manera de treballar que respecta el ritme de cada nen.

Entenc el tema del preu però, per què veus tant de problema anar amb transport públic?
abelleta
Entrades: 1
Membre des de: dt. març 01, 2016 3:07 pm

EntradaAutor: abelleta » dt. març 01, 2016 3:20 pm

Hola Superpeach!
Dius que l'escola projecte és cara, saps el preu? He trucat a algunes escoles concertades i no et diuen els preus per telèfon, volen que vagis a les jornades de portes obertes i ho preguntis allà. La veritat, anar-hi si ja d'entrada l'he de descartar per preu, em fa una mica de mandra. I m'ha passat el mateix am Decroly, no em diuen el preu per telèfon. Bé, si algú té informació de les quotes d'aquestes dues escoles em faria un gran favor!
juar
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dc. feb. 04, 2015 12:41 pm

EntradaAutor: juar » dt. març 01, 2016 9:30 pm

Hola Superpeach!

Jo conec força famílies que porten els nens a Jujol i n'estan molt contents: si bé el sistema és força tradicional, la directora i equip docent són molt bons, especialment l'equip d'infantil. Darrerament crec que han començat a introduir alguna innovació, i fan algun projecte de tipus transversal.

Crec que l'escola Projecte és més aviat un altre tipus d'escola, ja que justament no segueix pas una línia tradicional, però la Vespresverds que hi ha treballat segur que en té molta més informació, i "de primera mà" ;-)

I pel que fa a Decroly, ja que l'esmenteu, a banda de la qüestió dels preus -com dieu, s'hi ha d'anar perquè te n'informin-, en teniu referències directes? Sempre m'ha cridat l'atenció aquesta escola, la tinc a prop de la feina. Sé que tenen un sistema peculiar de treball (la pedagogia Decroly) però no conec ningú que hi porti els seus fills.
superpeach
Entrades: 205
Membre des de: dv. gen. 11, 2013 9:50 am

EntradaAutor: superpeach » dj. març 17, 2016 2:28 pm

Gràcies a totes per les respostes!

al final ens hem decidit per l'escola Projecte :D el somriure és per haver pres la decisió jeje perquè la Jujol segueixo pensant que es una bona escola ^^ però la veritat es q la Projecte es el que busquem :)

El que em tirava enrere del transport public era en si l'estona, i perquè ho veig molt més còmode anar caminant a l'escola. Però vaja, ja farem divertit el viatge en bus jejeje

VespresVerds no sé si es molt preguntar, però a quin curs van els teus fill/s? es per saber si portes temps a l'escola, i si aquesta il·lusió es troba durant tots els anys :)

Pel preu, si no us el volen dir per telèfon millor que us apropeu, no vull ser jo la que digui els preus en obert, però et puc dir que no és una escola concertada cara. Està dintre de les concertades amb millor preu que he visitat ^^

Gràcies de nou!
Imatge
VespresVerds
Entrades: 572
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

EntradaAutor: VespresVerds » dv. març 18, 2016 11:39 am

No tinc fills encara :-o00m hahah però hi vaig fer una substi de mestra i tinc una bona amiga que actualment encara hi treballa.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::