Escola Carlit Barcelona

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Twix
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

Escola Carlit Barcelona

EntradaAutor: Twix » dt. març 01, 2016 7:03 pm

Hola!
Algú coneix l'escola Carlit de Barcelona? He anat a les portes obertes i, en general, m'ha agradat força i voldria compartir opinions amb més gent. La Fort Pienc també em va agradar i ara mateix no sabria quina triar, potser Fort Pienc però té moltíssima demanda.

Res, això, que si algú em pot donar el seu punt de vista estaré encantada!
itzar
:: granota
:: granota
Entrades: 242
Membre des de: dt. gen. 04, 2011 10:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Escola Carlit Barcelona

EntradaAutor: itzar » dv. març 11, 2016 9:39 am

Hola Twix!
Jo vaig estudiar l'EGB a l'escola Carlit (de 1r a 8è) i com a ex alumna estic molt contenta de com va ser l'ensenyança que vaig rebre (fa 22 que vaig acabar i ja no queda cap mestre dels que vaig tenir!)
Fa uns anys vaig fer les pràctiques d'un postgrau a l'escola Carlit i estava 1 hora a la setmana a l'aula amb els infants. Doncs em va agradar molt el tracte que hi havia mestre-nens, tutor-nens i els alumnes es veien molt feliços. Jo la recomanaria.
A veure si algú et pot ajudar més i molta sort en la tria!
Twix
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

Re: Escola Carlit Barcelona

EntradaAutor: Twix » dv. març 11, 2016 9:44 am

itzar ha escrit:Hola Twix!
Jo vaig estudiar l'EGB a l'escola Carlit (de 1r a 8è) i com a ex alumna estic molt contenta de com va ser l'ensenyança que vaig rebre (fa 22 que vaig acabar i ja no queda cap mestre dels que vaig tenir!)
Fa uns anys vaig fer les pràctiques d'un postgrau a l'escola Carlit i estava 1 hora a la setmana a l'aula amb els infants. Doncs em va agradar molt el tracte que hi havia mestre-nens, tutor-nens i els alumnes es veien molt feliços. Jo la recomanaria.
A veure si algú et pot ajudar més i molta sort en la tria!

Moltes gràcies per la informació, Itzar!! Com que no he de fer la preinscripció fins l'any que ve, tinc temps per decidir i potser algú pot donar alguna informació més! Merci!!! :ok:

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::