Escola Arrels congrés
Escola Arrels congrés
Bon dia,
algú té referències d'aquesta escola? M'han comentat que un dels punts forts són els valors morals. A la xerrada informativa no van aprofondir garie en el projecte educatiu. La qüestió religiosa no és una cosa que em preocupi gaire, sempre que no sigui imposició i es faci tot des del respecte.
Les instal·lacions em van semblar correctes, tot i que el gimnàs ... bueno és una sala petita però quan vaig veure el poltre i el plimton em van agafar tots els mals.
Qualsevol referència serà benvinguda.
gràcies.
algú té referències d'aquesta escola? M'han comentat que un dels punts forts són els valors morals. A la xerrada informativa no van aprofondir garie en el projecte educatiu. La qüestió religiosa no és una cosa que em preocupi gaire, sempre que no sigui imposició i es faci tot des del respecte.
Les instal·lacions em van semblar correctes, tot i que el gimnàs ... bueno és una sala petita però quan vaig veure el poltre i el plimton em van agafar tots els mals.
Qualsevol referència serà benvinguda.
gràcies.
Re: Escola Arrels congrés
Jo també he anat a una de les xerrades que van fer i és veritat, no parlen gaire del projecte educatiu, i si expliquen alguna cosa més és per que algú pregunta. Per lo que jo vaig entendre es tracta d'una escola del tot tradicional encara que van dir que feien alguns projectes a primària al llarg del curs. No se si t'he ajudat gaire, és lo que jo vaig entendre.
Conec a gent que porta als seus fills a aquesta escola i tots m'han parlat molt bé d'ella i estan molt contents.
Conec a gent que porta als seus fills a aquesta escola i tots m'han parlat molt bé d'ella i estan molt contents.
- BertaPuntí
- :: puça

- Entrades: 46
- Membre des de: ds. gen. 15, 2011 8:15 pm
Re: Escola Arrels congrés
Jo hi vaig anar fa 2 anys a la jornada de portes obertes amb una amiga que també tenia mirava escola i a mi personalment no em va agradar. En aquell moment el nostre fill era alèrgic al ou i al preguntar si li adaptarien el menu ens van dir que li donarien arròs i pollastre cada dia. Jo vaig pensar que no l'havia entès, però en una altre visita hi va anar el meu marit i la meva germana i també els hi van dir el mateix!!! Vam quedar molt decepcionats quan a sobre et donen més punts en el moment de l'inscripció! També vam preguntar el tema de l'administració de medicament en el cas de l'alergia i ens van dir que no podien fer res.
Tot i axií la meva amiga i porta els 2 nens i li agrada. Al vam optar pel Cor de Maria Sabastidata. a Horta i ens encanta. Treballa per projectes i tenien molt clar el tema de les al.lergies.
Tot i axií la meva amiga i porta els 2 nens i li agrada. Al vam optar pel Cor de Maria Sabastidata. a Horta i ens encanta. Treballa per projectes i tenien molt clar el tema de les al.lergies.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |