Escoles la Sagrera 2016-2017
Escoles la Sagrera 2016-2017
Hola!
Visc a la Sagrera i volia compartir opinions sobre les escoles públiques del barri.
Obriran un centre de nova creació però no vaig poder anar a les portes obertes i no sé de quin tipus serà. Algú hi va anar?
Visc a la Sagrera i volia compartir opinions sobre les escoles públiques del barri.
Obriran un centre de nova creació però no vaig poder anar a les portes obertes i no sé de quin tipus serà. Algú hi va anar?
Re: Escoles la Sagrera 2016-2017
Jo no hi vaig anar però d'altres mares de la llar bressol si i em van comentar que la metodologia que faran servir és americana, basada en l'anglès i les TIC. En principi, hi haurà una persona a l'aula parlant en anglés i faran servir molt les noves tecnologies: tablets, ordinadors, etc.
Serà una escola de dos línees i, pel que em van comentar també, que l'equip de l'escola no va transmetre gaire ni va saber com explicar el funcionament de l'escola al setembre
Serà una escola de dos línees i, pel que em van comentar també, que l'equip de l'escola no va transmetre gaire ni va saber com explicar el funcionament de l'escola al setembre
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |