Dubtes full de preinscripció

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
nivalis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:13 pm

Dubtes full de preinscripció

EntradaAutor: nivalis » dv. març 18, 2016 12:22 pm

Hola,
Estic mirant el full de preinscriupció i tinc alguns dubtes. Potser són tontos, però mira...
On posa "codi del centre actual" què s'ha de posar? el codi i el nom de l'escola bressol? Es que no sé per a què ho volen saber, tenint en compte que hi ha nens que no hi van...
On posa "voleu plaça d'ofici"? Què vol dir? Jo no vull plaça d'ofici, ja que vull que entri a una de les opcions que posaré, a poder ser, la primera. Però si no entra a cap se suposa que et donen plaça d'ofici, no?
Hadda
:: granota
:: granota
Entrades: 207
Membre des de: dc. maig 30, 2012 10:23 am

Re: Dubtes full de preinscripció

EntradaAutor: Hadda » dv. març 18, 2016 2:00 pm

Hola, nosaltres vam fer la preinscripció l'any passat, no recordo si hi eren o no les preguntes però el tema de la llar d'infants o escola bressol, en el nostre cas, un cop ja tens plaça assiganada les 2 tutores q anaven a ser de P3 l any següent van anar a la nostra llar d infants per reunirse amb les educadores d'allà per parlar de cada nen, fer traspàs d'expedients, etc. Ara, desconec si sempre es fa.
L'altre qüestió desconec el motiu, però el primer que em ve al cap es que com l'educació infantil no es pas obligatoria potser al no marcarla no es veuen obligats a buscar-te plaça on sigui, ampliar ratios, bolets, etc..
Però ja et dic, escric desde l'ignorància
Alexia77
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1226
Membre des de: dg. maig 15, 2011 9:14 am

EntradaAutor: Alexia77 » dv. març 18, 2016 2:05 pm

L'escola bressol pregunten perquè normalment posaran al nen o nena amb altres nens o nenes de la mateixa escola bressol. En tot cas, és sinó a títol informatiu.

L'assignació d'Ofici vol dir que si no entres en cap opció, acceptes la plaça on te l'assignin, o al menys jo ho interpreto aixi.
Imatge

Imatge
bluenoreen
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dt. feb. 16, 2016 4:19 pm

EntradaAutor: bluenoreen » dv. març 18, 2016 2:31 pm

L'assignació d'ofici es fa en tots el casos de P3 que no aconsegueixin plaça a les escoels escollides (és el que posa a la nota corresponent del full).

També crec que esel centre actual és l'escola bressol per aquells nens que hi vagin.. el meu dubteve pel RALC (Identificador de l'alumne del REgistre de Alumnes... vaig preguntat a la guarde i la directora no tenia ni ide, doncs ells només tenen el no de matrícula del nen... algú té més info?

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::