Escola Sant Esteve Castellar del Vallès
Escola Sant Esteve Castellar del Vallès
Bon dia,
Tot i què demà comencen les preinscripcions estem encara dubtosos d'on portar la nostra filla. Hem anat a totes les jornades de portes obertes i hem estat preguntant a amics i coneguts.
Amb tot això encara dubtem entre dos centres, un d'ells l'Escola Sant Esteve, doncs ens va agradar força i el tenim aprop de casa. Però no coneixem a ningú que porti allà als seus fills i no hem pogut preguntar si realment la nostra impressió és la correcta.
Algú em podria comentar que tal és l'escola? Sé que és per projectes però diuen que també treballen les instrumentals amb fitxes, fan exàmens i que els preparen molt bé de cara al pas a l'institut.
Uns amics em van comentar que havien sentit que hi havia pares queixos.
Agraïra qualsevol informació que em podeu donar. Gràcies
Tot i què demà comencen les preinscripcions estem encara dubtosos d'on portar la nostra filla. Hem anat a totes les jornades de portes obertes i hem estat preguntant a amics i coneguts.
Amb tot això encara dubtem entre dos centres, un d'ells l'Escola Sant Esteve, doncs ens va agradar força i el tenim aprop de casa. Però no coneixem a ningú que porti allà als seus fills i no hem pogut preguntar si realment la nostra impressió és la correcta.
Algú em podria comentar que tal és l'escola? Sé que és per projectes però diuen que també treballen les instrumentals amb fitxes, fan exàmens i que els preparen molt bé de cara al pas a l'institut.
Uns amics em van comentar que havien sentit que hi havia pares queixos.
Agraïra qualsevol informació que em podeu donar. Gràcies
Re: Escola Sant Esteve Castellar del Vallès
Els meus nebots hi van i estan encantats.
Un fa p3 i laltre 2on primaria.
Jo les vegades que he estat en aquesta escola mha encantat
Un fa p3 i laltre 2on primaria.
Jo les vegades que he estat en aquesta escola mha encantat
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |