Ampliacio de ratio a les concertades

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
iana
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dl. gen. 25, 2016 7:49 pm

Ampliacio de ratio a les concertades

EntradaAutor: iana » dt. abr. 19, 2016 7:47 pm

Bona tarda, algu sap com va l' ampliacio de ratio a les concertades? qui ho decideix inspeccio o l' escola? quants places hi han per curs igual que les publiques?

Gracies.
Sol1411
:: conillet
Entrades: 360
Membre des de: dt. gen. 24, 2012 6:13 pm

Re: Ampliacio de ratio a les concertades

EntradaAutor: Sol1411 » dt. abr. 19, 2016 9:10 pm

Les concertades quan hi ha gent que es queda fora, automaticament demanen ampliació fins a 27. L'inspector és qui decideix si ho concedeix o no. Naltros som el número 25 de 25 places d'una concertada. Sé que ho han demanat i l'inspector només vol ampliar fins a 26. No se com acabarà
rk_mat82
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dl. gen. 25, 2016 1:34 pm

EntradaAutor: rk_mat82 » dt. abr. 19, 2016 10:36 pm

en serio???? una llum d'esperança...el q passa q imagino q es per defecte a bcn ¿no? o en general a totes les concertades de Catalunya??
si fós així encara podriem entrar....
gràcies!!!
Sol1411
Entrades: 360
Membre des de: dt. gen. 24, 2012 6:13 pm

EntradaAutor: Sol1411 » dt. abr. 19, 2016 11:01 pm

Jo no sóc de Barcelona, per tant ho poden aplicar qualsevol altra escola concertada.
Mireia80
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:44 am

EntradaAutor: Mireia80 » dc. abr. 20, 2016 8:51 am

Hola noies! Jo el que us diria és que insistiu!!!
Jo fa 3 anys em vaig arriscar a posar una concertada amb els 20 punts de la feina. De primeres no vam entrar perquè van fer sorteig dels de 30 punts. Jo estava fora segur i de fet la vaig matricular a la segona opció i fins i tot vaig fer l'entrevista amb la tutora, que en aquella escola la feien ja al juny.
De tota manera vaig seguir trucant i insistint a l'escola que volia, i així em vaig enterar que va haver-hi algunes baixes i que van ampliar ratio per donar cabuda a totes les preinscripcions. Al final tots els de 30 punts van entrar. Són 3 línies i van fer 28 alumnes a dos de les línies i 27 a la tercera línia, cosa totalment incomprensible, perquè només ens quedàvem fora nosaltres!!! Va ser un error administratiu i fins primers de juliol no van trucar-me per dir-me que teníem la plaça.... Si no hagués trucat tantes vegades no m'hagués enterat de res. Això sí, fa molt de pal perquè a més la secretària de l'escola no era especialment simpàtica, per dir-ho suau... després ja li deuria fer pena i era més maca.
Encara recordo quan em van trucar a la feina per dir-me que entrava, quina llantera... Però vaja, que el meu consell és que malgrat us donin plaça en un altre lloc, ho continueu intentant! Espero que tingueu molta sort!!!
liapetits
Entrades: 1
Membre des de: dc. abr. 20, 2016 10:43 am

EntradaAutor: liapetits » dc. abr. 20, 2016 10:58 am

Hola!!

Sabeu si hi ha algun comunicat oficial de no ampliació de ratio per a aquest curs 2016-2017?

Us explico... en les portes obertes d'una escola concertada ens van dir a tothom que els hi acabava d'arribar una circular (del consorci suposo) de què aquest curs no s'ampliarien ratios. M'estranya ja que en altres coles no han comentat res, i en el cole que tenim de primera opció ens han dit que ells demanen ampliacions de ratio a petició de les famílies que ho sol.liciten, i després el consorci autoritza o no.

Però clar et queda el dubte de si aquest any serà encara més complicat el tema d'ampliar ratio o directament no estarà permès...
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dj. abr. 21, 2016 9:11 am

Hola, nomes comentar que no es automatic com dieu, hi haura concertades que si i que no. La del nostre fill estan en contra d-ampliar rati.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::