Preinscripcions Les Franqueses
Preinscripcions Les Franqueses
Hola! Que hi ha algú de Les Franqueses amb un/a nen/a que també tingui tota la pinta de quedar-se sense poder entrar a cap escola de les que ha demanat del poble? Q fareu si la que se us asigna d'ofici no us acava de convencer? Gracies!
Re: Preinscripcions Les Franqueses
Hola,
Jo vaig fer preinscripció l'any passat, per tant la meva nena a cursat p3, l'any passat no va haver-hi tants problemes cop aquest any.
Pel que sembla aquest any s'obrirà un bolet algun centre. Jo si la d'ofici no us agrada aniria a parlar directament amb serveis territorials, intenteu juntar-vos varies families i fer pressió perquè el bolet s'obri a les escoles que més us convencen. Sino m'equivoco queda molta gent fora del Guerau de liost ( és on va la meva nena) i de Colors. A Camins només queda fora 1 infant. Desconec com està la situació al Joan Sempere. Al Joan Camps suposo que deu sobrar alguna plaça.
Ànims!!
Jo vaig fer preinscripció l'any passat, per tant la meva nena a cursat p3, l'any passat no va haver-hi tants problemes cop aquest any.
Pel que sembla aquest any s'obrirà un bolet algun centre. Jo si la d'ofici no us agrada aniria a parlar directament amb serveis territorials, intenteu juntar-vos varies families i fer pressió perquè el bolet s'obri a les escoles que més us convencen. Sino m'equivoco queda molta gent fora del Guerau de liost ( és on va la meva nena) i de Colors. A Camins només queda fora 1 infant. Desconec com està la situació al Joan Sempere. Al Joan Camps suposo que deu sobrar alguna plaça.
Ànims!!
Gracies! A veure com acava el tema, l'espera fins al 20 de maig es fa tant llarga... Mersi pela ànims!
Hola TomiJerry!
Jo soc de Granollers i he posat una escola de Les franqueses de segona opció (Gerau de Liost)
per sort ,la escola que hem escollit en primera opció no h'anat sorteig (LLedoner)
aixi que no he trucat a la altra escola
a quina escola has apuntat al teu nene?
la veritat que no sabia que la Gerau de Liost s'ha omplert tota :( L'any passat han sobrat places
Jo soc de Granollers i he posat una escola de Les franqueses de segona opció (Gerau de Liost)
per sort ,la escola que hem escollit en primera opció no h'anat sorteig (LLedoner)
aixi que no he trucat a la altra escola
a quina escola has apuntat al teu nene?
la veritat que no sabia que la Gerau de Liost s'ha omplert tota :( L'any passat han sobrat places
Hola! Si, a Guerau hi ha hagut 75 preinscripcions per 50 places, q és on l'hem apuntat nosaltres. La veritat és que el que ens va agradar més va ser Camins però finalment el vam possar com a tercera opció pel tema de la distancia. Hauriem d'haver-la possar la primera xq acabo de veure que hi havia uns quants amb menys de 30 punts, xò bueno.. L'enhorabona per entrar al Lledoner, és una sort no haver-hi de pensar més!
uuffff!! sort que no hem anat a la segona opció dons
Moltes Gràcies ! i molta sort per al 20 de maig !!
a veure si hi ha sort !
perquè creus que et donaran la plaça d'ofici ?quantes escoles has posat a la llista?
Moltes Gràcies ! i molta sort per al 20 de maig !!
a veure si hi ha sort !
perquè creus que et donaran la plaça d'ofici ?quantes escoles has posat a la llista?
Vaig possar tres i a totes jo sobren nens. Amb places lliures només hi ha Santpere (amb 4 places) i Joan Camos (amb 21) I suposo q les de SantPere s'ompliràn ràpid amb les segones opcions. També en fa molta pena q ningú volem Joan Camps .
Penseu que si es fa bolet, és casi segur que es farà al Joan Sampera
Que vol dir fer bolet?
Obrir una linia més en una escola. De forma extraordinaria per aquell curs. És a dir si l'escola té una linia passa a duea de 25 a 50 places. Si té dues linies passa a tres, de 50 a 75 places.
Pensaba que era al revés. A mi camins en va encantar pero no entrem.
De fet, a Camins no entra una persona amb punts ni 6 amb 0 punts. Hi han hagut 57 sol.licituds
De fet, a Camins no entra una persona amb punts ni 6 amb 0 punts. Hi han hagut 57 sol.licituds
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |