Reclamacions
Reclamacions
Hola
Es pot recorrer l'assignació de places? En el meu cad hi ha 51 preinscripcions de 50 places i per sorteig estem al número 49 i es molt probable que ens quedem fora per les places de NEE.
Es pot reclamar algun lloc??
Es pot recorrer l'assignació de places? En el meu cad hi ha 51 preinscripcions de 50 places i per sorteig estem al número 49 i es molt probable que ens quedem fora per les places de NEE.
Es pot reclamar algun lloc??
Re: Reclamacions
Perquè t'has de quedar fora? Les places de NEE no acostumen a omplir-se. I si s'omplen acostuma a ser pràcticament sempre amb nens que han fet la preinscripció al centre, que ja deus tenir comptats pel teu davant perquè tenen més puntuació.
Doncs no se aixo es el q m'han dit q esta complicat
Qui t'ho ha dit que està complicat? L'escola?
Estic amb la Victoria. La possibilitat de redistribució de nens amb nee existeix. Peró passa en comptadissimes ocasions.
No et posis la tireta abans que la ferida, és complicat està tranquila. Peró de moment no faria res.
Estic amb la Victoria. La possibilitat de redistribució de nens amb nee existeix. Peró passa en comptadissimes ocasions.
No et posis la tireta abans que la ferida, és complicat està tranquila. Peró de moment no faria res.
Si em tocara esperar, pero jo crec q algo hi ha. Si al final quedo fora vull intentar reclamar, q m'expliquin pq si per concurs estic dins pq al final em passen davant
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |