Nou Patufet (Gràcia)
Nou Patufet (Gràcia)
Hola!
Algú té informació sobre el projecte del Nou Patufet? El Patufet és una escola del barri de tota la vida; l'any passat els antics propietaris volien traspassar-ne la propietat de La Salle però finalment els mestres es van constituir en cooperativa (el Nou Patufet) i es van fer càrrec de la gestió del centre.
Amb tot aquest embolic crec que actualment a P3 hi ha molt pocs nens (8-10?) i els han unit amb P4, però no sé com els han anat les preinscripcions aquest any. Algú en sap alguna cosa més?
També m'havia arribat que volien fer canvis en el model educatiu, però no en sé res concret.
Bé, si algú té més informació li agrairé!
Algú té informació sobre el projecte del Nou Patufet? El Patufet és una escola del barri de tota la vida; l'any passat els antics propietaris volien traspassar-ne la propietat de La Salle però finalment els mestres es van constituir en cooperativa (el Nou Patufet) i es van fer càrrec de la gestió del centre.
Amb tot aquest embolic crec que actualment a P3 hi ha molt pocs nens (8-10?) i els han unit amb P4, però no sé com els han anat les preinscripcions aquest any. Algú en sap alguna cosa més?
També m'havia arribat que volien fer canvis en el model educatiu, però no en sé res concret.
Bé, si algú té més informació li agrairé!
Re: Nou Patufet (Gràcia)
Afegir que la setmana que vé anirem a parlar amb el director, però preguntava per anar-hi una mica més informats ;)
Doncs han tingut 15 preinscripcions per p3. O sigui q hi ha places per segona opció però és fa difícil saber quin èxit ha tingut fora de primera opció... A mi la vista em va engrescar en quan a projecte però els espais no m'acaben de convèncer. És la nostra tercera opció! A veure què t'expliquen!
En el post general de Gràcia trobareu més respostes!
viewtopic.php?f=73&t=45258&p=1842648#p1842648
viewtopic.php?f=73&t=45258&p=1842648#p1842648
Hola, nosaltres portem a la nostra filla allà i estem molt contents. Com deia la Kiti hi ha més comentaris al fil de Escoles de Gràcia.
Tot i això, per resumir, és una escola que treballa per projectes, racons i ambients. És una escola d'una sola línia i l'ambient és molt familiar i de barri.
El blog de P3 està molt bé per si li voleu donar un cop d'ull: https://lesaventuresdep3.blogspot.com.es/
Tot i això, per resumir, és una escola que treballa per projectes, racons i ambients. És una escola d'una sola línia i l'ambient és molt familiar i de barri.
El blog de P3 està molt bé per si li voleu donar un cop d'ull: https://lesaventuresdep3.blogspot.com.es/
Hola !! Ens va encantar el projecte i la motivació del Nou Patufet! Tot i q tenim dubtes. Volem saber l'opinió dels pares.
Tin entès que anirant fent actualitzacions de l'Edifici d Bruniquer? Vidres, donar caliu als ambients, etc?
Ens preocupa tb si pot haver-hi poca demanda a la llarga...tinc entès que no s'ompla ni una línea...
Mil gracies!!!!!
Tin entès que anirant fent actualitzacions de l'Edifici d Bruniquer? Vidres, donar caliu als ambients, etc?
Ens preocupa tb si pot haver-hi poca demanda a la llarga...tinc entès que no s'ompla ni una línea...
Mil gracies!!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |