informació als pares. p3
informació als pares. p3
Noies volia fer una pregunta a la gent que ha portata p3 als seus nens...als vostres col.legis entren sols els nens?? o se us permet acompanyar-los fins la classe a la entrada i sortida?
La mestra us diu si ha fet caca...si es queden al menjador, si s'ho ha menjat tot..??
i per últim us explica la mestra el que han fet a classe??
La mestra us diu si ha fet caca...si es queden al menjador, si s'ho ha menjat tot..??
i per últim us explica la mestra el que han fet a classe??
Re: informació als pares. p3
Hola Botafoc;
En el cas del meu nen , jo el deixo a la porta d'entrada al passadis on hi ha P3-P4-P5, alla sempre hi ha una profe que vigila que vagin a la seva clase i ell sol va fins la seva clase, on hi ha la seva profe i es posa la bata ell sol.
Si es queda al menjador , ens posen un paper a la motxilla al final del dia on diu si s'ha menjat tot el menú, nomes el primer, el segon o el postre., o si ha menjat poc.
Si fa caca o pipi no m'ho fan saber, a no ser que hi hagi alguna incideincia, ( diarrera, o s'ha escapat el pipi), pero normalment li demano al nen i ell hem diu si n'ha fet o no.
EL tema del que han fet a clase, aixo tampoc ens ho fan saber, pero li demano al nen i com xarra on monton, m'ho explica a la seva manera
Anims que es van fent grans
En el cas del meu nen , jo el deixo a la porta d'entrada al passadis on hi ha P3-P4-P5, alla sempre hi ha una profe que vigila que vagin a la seva clase i ell sol va fins la seva clase, on hi ha la seva profe i es posa la bata ell sol.
Si es queda al menjador , ens posen un paper a la motxilla al final del dia on diu si s'ha menjat tot el menú, nomes el primer, el segon o el postre., o si ha menjat poc.
Si fa caca o pipi no m'ho fan saber, a no ser que hi hagi alguna incideincia, ( diarrera, o s'ha escapat el pipi), pero normalment li demano al nen i ell hem diu si n'ha fet o no.
EL tema del que han fet a clase, aixo tampoc ens ho fan saber, pero li demano al nen i com xarra on monton, m'ho explica a la seva manera
Anims que es van fent grans
ok gràcies, era curiositat..al cole delmeu fill fan files perquè les classes estan a dalt...i és algo que no m'agrad...però suposo que no hi ha cap cole perfecte! si no és una cosa serà l'altra....jeje
Hola, noslatres entrem fins a la porta de l'aula tan a l'entrada com a la sortida, la tutora espera i acomiada els nens a la porta, desde P3 fins a 6è de primaria si vols ( però potser aleshores el nen ja no vol
)
Si hi ha algo important q comentar ens ho diu en akell moment. I la meva com es fixe al menjador, en una agenda ens apunten de cada plat si sho menja tot, una mica, gens o si repeteix i ara a P3 amb tema migdiada ens apunten si ha dormit, si ha descansat o si ni una cosa ni l'altre.
A mi aquet sistema m'agrada
)Si hi ha algo important q comentar ens ho diu en akell moment. I la meva com es fixe al menjador, en una agenda ens apunten de cada plat si sho menja tot, una mica, gens o si repeteix i ara a P3 amb tema migdiada ens apunten si ha dormit, si ha descansat o si ni una cosa ni l'altre.
A mi aquet sistema m'agrada
ah! I el tema del q fan a clase ens enterem per al blog que actualitzen bastan sovint... en el nostre cas quan la recollim sols ens explica el que ha fet x la tarda i si vol.... el matí li queda massa llunyà
- cumparsita
- :: puça

- Entrades: 8
- Membre des de: dg. set. 05, 2010 11:29 am
Hola! Nosaltres l,acompanyem a la classe. Tenim una agenda pel menjador on ens diuen si s,ho ha menjat tot o no i si ha dormit migdiada. Tema pipí no ens Ho diuen a no ser que hi Hagi un problema.
I el que fan a classe nomes sé el día que fan ludoteca, biblioteca, psico, informatica etc pero poc mes. A la reunió amb la profe ens explica una mica que fan de forma més detallada.
I el que fan a classe nomes sé el día que fan ludoteca, biblioteca, psico, informatica etc pero poc mes. A la reunió amb la profe ens explica una mica que fan de forma més detallada.
hadda quina sort acomanyar-los a classe fins a 6e! jejeje jo a tant no aspirava però a infantil si m'hagués agradat, fins a p5. Que hi farem!!!! suposo que és lo que tenen els coles grans...el meu és de 3 linies de p3 fins final eso...i classes a dalt..que s'han de pujar escales..
Hola,
a la nostra escola, tot el parvulari s'espera en un passadís del pati (separats per classes) fins que les mestres surten a buscar-los i entren fent un tren. Ara bé, a p3 et deixen (i aconsellen) que entris amb el nen donant la mà o al costat mentre fan el tren, fins a fora la classe. Per ajudar a penjar-ho tot al penjador...
A la sortida, els de P3 també s'entren a buscar (5 min abans que la resta de l'escola per no entorpir pels passadissos).
Ara, sempre es pot entrar a la classe si hi ha algun problema, o el nen et vol ensenyar qualsevol cosa mai posen pegues.
Tema parlar amb la mestra, mai ens posen cap problema per parlar amb elles si hi ha qualsevol cosa, però clar, que cada dia hagin d'exlpicar què han fet a classe a cada mare de 25 nens...
a la nostra escola, tot el parvulari s'espera en un passadís del pati (separats per classes) fins que les mestres surten a buscar-los i entren fent un tren. Ara bé, a p3 et deixen (i aconsellen) que entris amb el nen donant la mà o al costat mentre fan el tren, fins a fora la classe. Per ajudar a penjar-ho tot al penjador...
A la sortida, els de P3 també s'entren a buscar (5 min abans que la resta de l'escola per no entorpir pels passadissos).
Ara, sempre es pot entrar a la classe si hi ha algun problema, o el nen et vol ensenyar qualsevol cosa mai posen pegues.
Tema parlar amb la mestra, mai ens posen cap problema per parlar amb elles si hi ha qualsevol cosa, però clar, que cada dia hagin d'exlpicar què han fet a classe a cada mare de 25 nens...
adae es que a la guarderia si ens explicaven cada dia que feien els nens!ja se que p3 es una altra cosa...
quina sort que us deixin entrar al pati. Aqui no...fan files al pati pero ells sols..les mares fora.
quina sort que us deixin entrar al pati. Aqui no...fan files al pati pero ells sols..les mares fora.
En el col.legi de la meva filla només entren els familiars dels de P1 i P2.
A partir de P3 ells ja entren sols a no ser que tú li vulguis dir alguna cosa important a la profesora.
Lo del lavabo en aquest cole no comentan res a no ser que hagi tingut un imprevist, però tú ja saps que alguna cosa ha passat quan el veus amb roba de recanvi.
A partir de P3 ells ja entren sols a no ser que tú li vulguis dir alguna cosa important a la profesora.
Lo del lavabo en aquest cole no comentan res a no ser que hagi tingut un imprevist, però tú ja saps que alguna cosa ha passat quan el veus amb roba de recanvi.
ja veig que cada col.legi té les seves normes....tan que m'agrada a mi entrar-lo a classe....se m'ha acabat!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |