Ampliació de rati curs 2016-2017
Ampliació de rati curs 2016-2017
Hola! Voldria saber si coneixeu d'alguna escola on s'hagi ampliat rati aquest curs, La nostra filla és la unica nena del poble que s'ha quedat fora de l'opció escollida i , malgrat altres anys s'havia ampliat la ratio sense problema, aquets any hi ha canvi d'inspector i aquest no ho vol al·legant que hi ha la norma de no ampliar rati des del departament.
Hem fet vàries reclamacions pe`ro està tancat en banda, agrairiem qualsevol informació . Moltes gràcies
Hem fet vàries reclamacions pe`ro està tancat en banda, agrairiem qualsevol informació . Moltes gràcies
Re: Ampliació de rati curs 2016-2017
A l'escola de la meva filla de 2 linies hem acabat el curs amb 26 a cada classe. Van entrar 2 nenes a mig curs i van ampliar ratio sense problema. Fan el q volen.
Pel que tinc entès, fins que no s'acabin de perfilar les llistes d'espera definitives no s'aprovaran els increments de ràtio definitius. I imagino que serà quan s'acabi el període de matriculació i les escoles hagin informat de la seva situació passat aquest període.
Això si, sembla que es mantenen en que no seran superiors al 10%.
Nosaltres estem pendents de que sigui definitiu i de ser-ho aconseguiríem el nostre objectiu. Sino haurem de seguir batallant on faci falta.
Això si, sembla que es mantenen en que no seran superiors al 10%.
Nosaltres estem pendents de que sigui definitiu i de ser-ho aconseguiríem el nostre objectiu. Sino haurem de seguir batallant on faci falta.
Sabeu si han concedit algun augment de rati per a P3? A la nostra escola ens han dit que no tenen pas resposta a la petició i ens sembla extrany donades les dates en les que ens trobem.
A mi m'han dit que aquest any fora de Barcelona no s'han acceptat els augments de ràtio.
Vaig demanar de parlar amb l'inspector de la meva zona (Maresme- Vallés O) i em va dir que era perquè l'Estat havia desactivat un pla destinat a pal·liar els efectes de la crisi... No vaig poder entendre la relació però aquest va ser el seu argument
Vaig demanar de parlar amb l'inspector de la meva zona (Maresme- Vallés O) i em va dir que era perquè l'Estat havia desactivat un pla destinat a pal·liar els efectes de la crisi... No vaig poder entendre la relació però aquest va ser el seu argument
La crisi va dur a reduïr mestres i apilar els nens a les aules restants. Les queixes dels pares i associacions que aquest fet comportava una menor qualitat en l'ensenyament ha fet que s'hagi buscat la manera de reduïr la ratio a les aules.
Al final a l'escola que volíem es va concedir un augment de ratio per sobre del 10%, i per tant vam entrar i estem contents. Però això no es va saber fins al mes de setembre, hem estat tot l'estiu a l'espera de notícies perque segons sembla ha canviat la Gerent i faltaba aplicar nous criteris.
Al final a l'escola que volíem es va concedir un augment de ratio per sobre del 10%, i per tant vam entrar i estem contents. Però això no es va saber fins al mes de setembre, hem estat tot l'estiu a l'espera de notícies perque segons sembla ha canviat la Gerent i faltaba aplicar nous criteris.
MMC ha escrit:La crisi va dur a reduïr mestres i apilar els nens a les aules restants. Les queixes dels pares i associacions que aquest fet comportava una menor qualitat en l'ensenyament ha fet que s'hagi buscat la manera de reduïr la ratio a les aules.
Doncs el criteri em sembla molt bo si es mira des del punt de vista de la economia de l'estat, no a nivell de famílies que tenen més dificultats just en temps de crisi...
En qualsevol cas, me n'alegro de que hagueu entrat en aquest marge del 10% tot i els nervis que implica rebre la noticia començant el setembre!
La nostra escola concertada de 3 línies porta molts anys ampliant sistematicament ràtio a causa de la gran demanda. Quan la meva filla va entrar a P3 (fa 3 anys) eren 27 per classe. Aquest any tenen 25 alumnes per classe a P3, o sigui no els han concedit l'ampliació per primer cop en molts anys. Es veu que estan canviant les coses.

- caterina.joan-coll
- Entrades: 1
- Membre des de: dl. oct. 17, 2016 10:30 pm
Hola a alguna escola han ampliat el rati per sobre del 10%. ¿De quina zona o quina escola es tracta si ho heu aconsseguit?
Merci per la resposta
Merci per la resposta
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |