Escola entença

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Shasha
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dv. feb. 26, 2016 10:01 pm

Escola entença

EntradaAutor: Shasha » dv. jul. 15, 2016 11:29 pm

Hola, sabeu si tots els que van entrar a l'escola entença ho van fer amb 30 punts o amb l'ampliació de la nova linia també han entrat nens amb 10 o 15 punts?
Gracies
Essuca
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Escola entença

EntradaAutor: Essuca » ds. jul. 16, 2016 6:33 am

Pel que tinc entès van tenir 75 preinscrpcions i al ampliar línia van passar de 50 a 75.

Per tant, si la informació que tinc (75) sol.licituds és correcte, van entra tots els nens. El que no sé es amb quants punts. Però al entrar tots, si n'hi havia un amb 10 punts també ha entrat.

Ho preguntes pel següent curs? Una altra cosa serà, cara el pròxim curs, ja que és possible que aquest curs gent amb 30, pensant que hi havia 50 places i sabent l'alta demanda ja no ho intentava. I l'any que ve amb 75 places sí. Cosa que, dificultarà bastant (si la cosa és com aquest any) entrar amb menys de 30.

No sé si m'he explicat.
Shasha
Entrades: 107
Membre des de: dv. feb. 26, 2016 10:01 pm

EntradaAutor: Shasha » ds. jul. 16, 2016 9:40 am

Si t'has explicat molt bé. Era per tenir una petita il.lusió de cara a l'any que ve ...
Essuca
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

EntradaAutor: Essuca » ds. jul. 16, 2016 12:11 pm

A veure, com que és nova és més difícil saber com anirà.
Tu no perdis l'esperança. Quan sigui el moment l'any que ve vés informant-te del nombre de preinscripció que hi ha... potser tens sort.
Arcadia
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dv. abr. 01, 2016 8:51 am

EntradaAutor: Arcadia » dj. feb. 09, 2017 3:28 pm

Al final tothom va entrar a l'Entença oi? que tal? n'esteu contents?
Sabeu on anirà finalment?
En breu aniré a les portes obertes, pero si teniu algun tipus d'informació...Gràcies!!!
bluenoreen
Entrades: 33
Membre des de: dt. feb. 16, 2016 4:19 pm

EntradaAutor: bluenoreen » ds. març 18, 2017 11:23 pm

Hi ha aquest altre fil amb l'escola:

viewtopic.php?f=73&t=52702&p=1845956&hilit=Entença#p1845956

Tinc una amiga que li va passar el mateix que explica l' Anna. Barnes... També la fan fer fora per anar ella sola amb el nen...

Conec una família que porten a les nenes allà i eStan contents. ... cadasu ho explica segons la seva experiència personal...
AliceInWonderland
Entrades: 13
Membre des de: dt. abr. 19, 2016 1:48 pm

EntradaAutor: AliceInWonderland » dv. abr. 07, 2017 8:22 am

Nosaltres teníem 30 punts però en principi vam quedar fora, i vam entrar gràcies al bolet. A mi no em va agradar que moltes famílies que havien entrat es van organitzar en contra del bolet quan ni tan sols hi havia escola, quan els espais encara estaven per fer i tant feia construir dues classes que tres (deien que el projecte pedagògic es veia amenaçat amb tres línies, una cosa que no va dir mai l'equip directiu). Per sort la directora va actuar d'una manera que ens va fer sentir molt ben acollits, tot i la insolidaritat dels que es van veure afavorits al sorteig.

A nosaltres l'escola ens té meravellats pel que té de respectuosa amb els nens i per la manera en què aprenen. Com que és una escola nova, tot està per fer, i això per mi té punts tant positius com negatius. De moment no tenim ubicació definitiva assignada, i això causa certa incertesa, però per nosaltres el projecte educatiu compensa llargament totes les mancances.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::