Opinió Ramón Fuster (Bellaterra)
Opinió Ramón Fuster (Bellaterra)
Hola,
Algú em pot donar referències del Ramon Fuster de Bellaterra?
Segons he sentit, no es una escola demanada per la gent de Bellaterra (dins de la zona d'influencia) cosa que em fa dubtar.... si l'escola es bona, tant és que sigui concertada com privada (veure exemple del Montserrat com cole de referència concertat).
Pel que veig comparteix model amb l'Avenç de Sant Cugat però aquesta darrera està adherida a l'Escola Nova XXI mentre que Ramon Fuster no ho està. És un cole de segona divisió dins de la mateixa fundació Collserola? Quin és el perfil d'estudiants i families?
Opinions?
Gràcies a l'avançada!
Algú em pot donar referències del Ramon Fuster de Bellaterra?
Segons he sentit, no es una escola demanada per la gent de Bellaterra (dins de la zona d'influencia) cosa que em fa dubtar.... si l'escola es bona, tant és que sigui concertada com privada (veure exemple del Montserrat com cole de referència concertat).
Pel que veig comparteix model amb l'Avenç de Sant Cugat però aquesta darrera està adherida a l'Escola Nova XXI mentre que Ramon Fuster no ho està. És un cole de segona divisió dins de la mateixa fundació Collserola? Quin és el perfil d'estudiants i families?
Opinions?
Gràcies a l'avançada!
- _ArcoIris_
- :: tortuga

- Entrades: 343
- Membre des de: dc. oct. 21, 2015 10:04 am
Re: Opinió Ramón Fuster (Bellaterra)
Me quedo por aquí por si te responden :)
Me interesa la zona en cuestión.... somos de Cerdanyola y buscamos algo por las cercanías...
Me interesa la zona en cuestión.... somos de Cerdanyola y buscamos algo por las cercanías...
http://www.fertilityfriend.com/home/542781" onclick="window.open(this.href);return false;

4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido
27.10.2015. TE + :) ..11.11.2015 Te fuiste :'(
29.11.2015 ¡Volvemos a estar embarazados! 6/9/16 Llegaste Emma!

4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido
27.10.2015. TE + :) ..11.11.2015 Te fuiste :'(
29.11.2015 ¡Volvemos a estar embarazados! 6/9/16 Llegaste Emma!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |