ESCOLES AL CLOT: mare de deu de Núria,Tabor, Escolapies Sant Martí,Antoni Balmanya...

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Elsabcn
Entrades: 4
Membre des de: ds. feb. 04, 2017 3:19 pm

ESCOLES AL CLOT: mare de deu de Núria,Tabor, Escolapies Sant Martí,Antoni Balmanya...

EntradaAutor: Elsabcn » ds. feb. 04, 2017 3:50 pm

Bona tarde : aquest any hem d'escollir escola per P3. Estem al clot i ara començem amb jornades de portes obertes. Si algú porta als seus fills a alguna d' aquestes escoles agraïria que em donguessiu la vostra opinió com a pares, ja que estem bastant perduts. Les escoles que ens van millor son :
1. Mare de deu de Núria.
2. Tabor.
3. Dovella.
4. Escolapies Sant Martí.
5. Immaculada Vedruna.
6. Antoni Balmanya.
7. Jesuïtes el Clot.
Alguna opinió ???. Moltes gràcies.
Gaireta
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dt. abr. 09, 2013 10:16 am

Re: ESCOLES AL CLOT: mare de deu de Núria,Tabor, Escolapies Sant Martí,Antoni Balmanya...

EntradaAutor: Gaireta » dl. feb. 06, 2017 2:13 pm

Nosaltres el portem a la Farigola del Clot i estem molt contents.

Les portes obertes son el divendres, 10 de març, a les 17 h.

Salutacions i sort a tothom!
Elsabcn

Re: ESCOLES AL CLOT: mare de deu de Núria,Tabor, Escolapies Sant Martí,Antoni Balmanya...

EntradaAutor: Elsabcn » dl. feb. 06, 2017 2:43 pm

Moltes gràcies!. Farigola ja ens queda una mica lluny...
Gaireta
Entrades: 19
Membre des de: dt. abr. 09, 2013 10:16 am

EntradaAutor: Gaireta » dl. feb. 06, 2017 2:52 pm

OK! ja t'entenc. :) De res.

La Dovella també ens va agradar molt. Treballen per projectes. És edifici petit, només una línea i te molta demanda. Tabor está bé, tot i que no era el que buscaven i no la vam posar a la llista però tothom diu que està bé. És més tradicional. Les altres que dius no les vaig mirar. Em tocava Eixample Dreta-i una mica de Clot.

Penso que el millor és anar a les portes obertes i veure el feeling que et dona personalment. Deprès omplir opcions i tenir sort si no tens punts extras (depen de la demanda de l'escola).

Sort i anims!
Aquitania
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dc. gen. 18, 2012 11:12 am

EntradaAutor: Aquitania » dv. feb. 10, 2017 8:45 pm

Aquest recorregut el vaig fer l'any passat XD

Et dono pinzellades:
1.- mare de Deu de Nuria: 1 linia, tracte familiar. Estan canviant el sistema educatiu a mes actiu, innviador i projectes. Escola en un edifici on el pati es el terrat. Hi conec una mare i n'esta molt contenta perque son de caracter reforç positiu.
2.- tabor: ja t'han explicat :)
3,- dovella: igual :)
4.- escolapies: 3 linies. Religios (de fer misses i no celebrar carnastoltes). Estan adaptant projecte educatiu tambe, en ello estan... escola correcta
5.- vedruna: no recordo exacte pero em sona 2 linies. No tenen Batx. Escola correcta i religiosa (no misses, mes humanista)
6.-balmanya: molt familiar. Ampa mplt fort. Professorat correcte. Projecte educatiu tipus tabor.
7.- jesuites: religios (jesuites....), prohecte educatiu totalment nou basat en model finlandes. Estan acabant de definir projecte, van fent.... Escola de 2 linies.

He intentat ser imparcial. Si tens mes dubtes o mes especific, em dius. I tambe vaig anar a mes escoles. Eh? XD
Imatge

Imatge
Aly84
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

EntradaAutor: Aly84 » dg. feb. 12, 2017 11:30 am

Jo sóc exalumne de l'Immaculada Vedruna. Et comfirmo que es de dues línies. No tenen batxillerat. Et recomanen que el facis a les vedrunes de gràcia (metro Fontana) són la mateixa congregació i segueixen la mateixa línia pedagògica.

L'equip de mestres i professors és molt sòlid. Sempre intenta innovar i estar al dia en metodologia d'aprenentge. Es treballa molt l'educació en valors en el seu projecte. Bon nivell academic.

És d'ideologia cristiana i es cursa l'assignatura de religió. Fan algunes activitat pastoral de manera lúdica al llarg de l'any líturgic.

A infantil qui es queda a dinar a escola no hi ha opció de migdiada.

Instal-lacions molt correctes.

No se si em deixo alguna cosa... Espero haver ajudat.
Elsabcn

EntradaAutor: Elsabcn » dt. feb. 14, 2017 7:17 pm

Moltes gràcies!
De moment he vist tres concertades i ara començaran les publiques. M' he deixat d' anomenar a Miralletas, q també la tinc a la llista pendent de visitar
Emra
:: papallona
:: papallona
Entrades: 149
Membre des de: dg. feb. 12, 2017 2:20 pm

EntradaAutor: Emra » dc. feb. 15, 2017 4:38 am

Buenas, el cole de farigola del clot que tipo de proyecto educativo tiene? Y el de rambleta del clot? Que tal esta?

Gracias
mandarina777
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dl. feb. 20, 2017 10:47 am

EntradaAutor: mandarina777 » dl. feb. 20, 2017 5:20 pm

Si us plau algu que faci 5 céntims de TABOR? Deures? Instalacions?

De CASAS?
alemania
Entrades: 11
Membre des de: dj. març 22, 2012 10:55 am

EntradaAutor: alemania » dt. feb. 21, 2017 11:17 am

Hola, et recomano 100% la rambleta del clot, estan canviant la metodologia, treballen per espirals (semblant a ambients), aneu a la jornada de portes obertes, us sorpendrà.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::