ESCOLES AL CLOT: mare de deu de Núria,Tabor, Escolapies Sant Martí,Antoni Balmanya...
ESCOLES AL CLOT: mare de deu de Núria,Tabor, Escolapies Sant Martí,Antoni Balmanya...
Bona tarde : aquest any hem d'escollir escola per P3. Estem al clot i ara començem amb jornades de portes obertes. Si algú porta als seus fills a alguna d' aquestes escoles agraïria que em donguessiu la vostra opinió com a pares, ja que estem bastant perduts. Les escoles que ens van millor son :
1. Mare de deu de Núria.
2. Tabor.
3. Dovella.
4. Escolapies Sant Martí.
5. Immaculada Vedruna.
6. Antoni Balmanya.
7. Jesuïtes el Clot.
Alguna opinió ???. Moltes gràcies.
1. Mare de deu de Núria.
2. Tabor.
3. Dovella.
4. Escolapies Sant Martí.
5. Immaculada Vedruna.
6. Antoni Balmanya.
7. Jesuïtes el Clot.
Alguna opinió ???. Moltes gràcies.
Re: ESCOLES AL CLOT: mare de deu de Núria,Tabor, Escolapies Sant Martí,Antoni Balmanya...
Nosaltres el portem a la Farigola del Clot i estem molt contents.
Les portes obertes son el divendres, 10 de març, a les 17 h.
Salutacions i sort a tothom!
Les portes obertes son el divendres, 10 de març, a les 17 h.
Salutacions i sort a tothom!
Re: ESCOLES AL CLOT: mare de deu de Núria,Tabor, Escolapies Sant Martí,Antoni Balmanya...
Moltes gràcies!. Farigola ja ens queda una mica lluny...
OK! ja t'entenc. :) De res.
La Dovella també ens va agradar molt. Treballen per projectes. És edifici petit, només una línea i te molta demanda. Tabor está bé, tot i que no era el que buscaven i no la vam posar a la llista però tothom diu que està bé. És més tradicional. Les altres que dius no les vaig mirar. Em tocava Eixample Dreta-i una mica de Clot.
Penso que el millor és anar a les portes obertes i veure el feeling que et dona personalment. Deprès omplir opcions i tenir sort si no tens punts extras (depen de la demanda de l'escola).
Sort i anims!
La Dovella també ens va agradar molt. Treballen per projectes. És edifici petit, només una línea i te molta demanda. Tabor está bé, tot i que no era el que buscaven i no la vam posar a la llista però tothom diu que està bé. És més tradicional. Les altres que dius no les vaig mirar. Em tocava Eixample Dreta-i una mica de Clot.
Penso que el millor és anar a les portes obertes i veure el feeling que et dona personalment. Deprès omplir opcions i tenir sort si no tens punts extras (depen de la demanda de l'escola).
Sort i anims!
Aquest recorregut el vaig fer l'any passat XD
Et dono pinzellades:
1.- mare de Deu de Nuria: 1 linia, tracte familiar. Estan canviant el sistema educatiu a mes actiu, innviador i projectes. Escola en un edifici on el pati es el terrat. Hi conec una mare i n'esta molt contenta perque son de caracter reforç positiu.
2.- tabor: ja t'han explicat :)
3,- dovella: igual :)
4.- escolapies: 3 linies. Religios (de fer misses i no celebrar carnastoltes). Estan adaptant projecte educatiu tambe, en ello estan... escola correcta
5.- vedruna: no recordo exacte pero em sona 2 linies. No tenen Batx. Escola correcta i religiosa (no misses, mes humanista)
6.-balmanya: molt familiar. Ampa mplt fort. Professorat correcte. Projecte educatiu tipus tabor.
7.- jesuites: religios (jesuites....), prohecte educatiu totalment nou basat en model finlandes. Estan acabant de definir projecte, van fent.... Escola de 2 linies.
He intentat ser imparcial. Si tens mes dubtes o mes especific, em dius. I tambe vaig anar a mes escoles. Eh? XD
Et dono pinzellades:
1.- mare de Deu de Nuria: 1 linia, tracte familiar. Estan canviant el sistema educatiu a mes actiu, innviador i projectes. Escola en un edifici on el pati es el terrat. Hi conec una mare i n'esta molt contenta perque son de caracter reforç positiu.
2.- tabor: ja t'han explicat :)
3,- dovella: igual :)
4.- escolapies: 3 linies. Religios (de fer misses i no celebrar carnastoltes). Estan adaptant projecte educatiu tambe, en ello estan... escola correcta
5.- vedruna: no recordo exacte pero em sona 2 linies. No tenen Batx. Escola correcta i religiosa (no misses, mes humanista)
6.-balmanya: molt familiar. Ampa mplt fort. Professorat correcte. Projecte educatiu tipus tabor.
7.- jesuites: religios (jesuites....), prohecte educatiu totalment nou basat en model finlandes. Estan acabant de definir projecte, van fent.... Escola de 2 linies.
He intentat ser imparcial. Si tens mes dubtes o mes especific, em dius. I tambe vaig anar a mes escoles. Eh? XD
Jo sóc exalumne de l'Immaculada Vedruna. Et comfirmo que es de dues línies. No tenen batxillerat. Et recomanen que el facis a les vedrunes de gràcia (metro Fontana) són la mateixa congregació i segueixen la mateixa línia pedagògica.
L'equip de mestres i professors és molt sòlid. Sempre intenta innovar i estar al dia en metodologia d'aprenentge. Es treballa molt l'educació en valors en el seu projecte. Bon nivell academic.
És d'ideologia cristiana i es cursa l'assignatura de religió. Fan algunes activitat pastoral de manera lúdica al llarg de l'any líturgic.
A infantil qui es queda a dinar a escola no hi ha opció de migdiada.
Instal-lacions molt correctes.
No se si em deixo alguna cosa... Espero haver ajudat.
L'equip de mestres i professors és molt sòlid. Sempre intenta innovar i estar al dia en metodologia d'aprenentge. Es treballa molt l'educació en valors en el seu projecte. Bon nivell academic.
És d'ideologia cristiana i es cursa l'assignatura de religió. Fan algunes activitat pastoral de manera lúdica al llarg de l'any líturgic.
A infantil qui es queda a dinar a escola no hi ha opció de migdiada.
Instal-lacions molt correctes.
No se si em deixo alguna cosa... Espero haver ajudat.
Moltes gràcies!
De moment he vist tres concertades i ara començaran les publiques. M' he deixat d' anomenar a Miralletas, q també la tinc a la llista pendent de visitar
De moment he vist tres concertades i ara començaran les publiques. M' he deixat d' anomenar a Miralletas, q també la tinc a la llista pendent de visitar
Buenas, el cole de farigola del clot que tipo de proyecto educativo tiene? Y el de rambleta del clot? Que tal esta?
Gracias
Gracias
- mandarina777
- :: formigueta

- Entrades: 94
- Membre des de: dl. feb. 20, 2017 10:47 am
Si us plau algu que faci 5 céntims de TABOR? Deures? Instalacions?
De CASAS?
De CASAS?
Hola, et recomano 100% la rambleta del clot, estan canviant la metodologia, treballen per espirals (semblant a ambients), aneu a la jornada de portes obertes, us sorpendrà.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |