Periodes de reclamació
Periodes de reclamació
Bon dia,
Algú que em pugui explicar com s'ha de fer en el periode de reclamacions per saber si hi haurà alguna familia que finalment deixa la plaça per posar-se en contacte amb ella. He llegit alguns comentaris conforme heu aconseguit la plaça d'aquesta manera però no em queda gaire clar.
Em, podeu explicar les vostres experiències?
Gràcies
Algú que em pugui explicar com s'ha de fer en el periode de reclamacions per saber si hi haurà alguna familia que finalment deixa la plaça per posar-se en contacte amb ella. He llegit alguns comentaris conforme heu aconseguit la plaça d'aquesta manera però no em queda gaire clar.
Em, podeu explicar les vostres experiències?
Gràcies
Re: Periodes de reclamació
Sóc conscient que m'adelanto molt perquè ni tansols s'han fet les preinscirpcions però vull conèixer i entendre ben bé com funciona perque si arriba el cas com el periode de reclamació és curt tenir clar què fer.
Vull fer preinscipció per P4 i sóc conscient de la dificultat d'accedir en aquest curs, així que vull tenir prèviament totes les possibilitats clares.
De nou, moltes gràcies!
Vull fer preinscipció per P4 i sóc conscient de la dificultat d'accedir en aquest curs, així que vull tenir prèviament totes les possibilitats clares.
De nou, moltes gràcies!
Hola. Suposo que ja ho saps, però hauries de fer prescripció a l'escoles que vulguis sabem si hi ha vacants preguntant a l'escola directament.
Un cop surten les llistes i si no heu tingut sort cal anar a la subcomissió de garanties d' admissió de cada districte x si no estas d'acord amb la plaça asignada d'ofici.
Si no es resol hauries d'anar al consorci a tramitar una reclamació.
Molta sort!
Un cop surten les llistes i si no heu tingut sort cal anar a la subcomissió de garanties d' admissió de cada districte x si no estas d'acord amb la plaça asignada d'ofici.
Si no es resol hauries d'anar al consorci a tramitar una reclamació.
Molta sort!
Aquest any introdueixen canvis en el funciinament de les llistes d espera. Si sou de Bcn,la setmana vinent el consorci fa cada dia una reunio informativa a cada districte per explicar les novetats. Al web surten les dates
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |