La sagrera
- mandarina777
- :: formigueta

- Entrades: 94
- Membre des de: dl. feb. 20, 2017 10:47 am
La sagrera
Algu pot dir com va?
Els barracons? Que va passar?
Els barracons? Que va passar?
Re: La sagrera
Bon dia @mandarina777
Suposo que et refereixes a l'escola La Sagrera (ara 30 Passos).
Aquest proper curs tb tindrem 3 linies. Aviat seran les portes obertes x si esteu interessats per p3.
La meva experiència ha estat molt positiva.
L'adaptació és totalment flexible pels nens i en tot moment podem entrar a l'aula.
Es treballa de manera vivencial sense llibres,fitxes ni pantalles.
Suposo que et refereixes a l'escola La Sagrera (ara 30 Passos).
Aquest proper curs tb tindrem 3 linies. Aviat seran les portes obertes x si esteu interessats per p3.
La meva experiència ha estat molt positiva.
L'adaptació és totalment flexible pels nens i en tot moment podem entrar a l'aula.
Es treballa de manera vivencial sense llibres,fitxes ni pantalles.
- mandarina777
- :: formigueta

- Entrades: 94
- Membre des de: dl. feb. 20, 2017 10:47 am
Aurora,
Hi aniré, pero el fet que siguin barracons em fa no sé qué...està bé? Es a dir..quan plou? climatització? pati?...no sé menjador?
Hi ha data de construcció?
D'una banda no ho trobo tan malament, pero per l'altra no sé...la gent em diu que no...mo sé que fer. em pots ajudar una mica més?
Hi aniré, pero el fet que siguin barracons em fa no sé qué...està bé? Es a dir..quan plou? climatització? pati?...no sé menjador?
Hi ha data de construcció?
D'una banda no ho trobo tan malament, pero per l'altra no sé...la gent em diu que no...mo sé que fer. em pots ajudar una mica més?
A les portes obertes podràs veure de primera mà els barracons. Estan molt be acondicionats. I el projecte que x mi és lo més important.
El menjador és fa x servei de catering.
I la data de construcció com sempre x determinar.
I la data de construcció com sempre x determinar.
- Nanuka1987
- :: tortuga

- Entrades: 307
- Membre des de: dt. ago. 13, 2013 5:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Hola!!!
Us heu decidit?
Nosaltres 30 passos segur!
Ens va encantar el projecte i els barracons molt ben acondicionats i de fet...les escoles que veig, prefereixo que siguin "més justes" les aules que els exteriors...deu meu quins exteriors algunes escoles! En canvi 30 passos lloc per jugar i correr!
M'encanta!
Alguna família més per anar fent tribu????jejejej
Us heu decidit?
Nosaltres 30 passos segur!
Ens va encantar el projecte i els barracons molt ben acondicionats i de fet...les escoles que veig, prefereixo que siguin "més justes" les aules que els exteriors...deu meu quins exteriors algunes escoles! En canvi 30 passos lloc per jugar i correr!
M'encanta!
Alguna família més per anar fent tribu????jejejej

No em queda lluny pero no toca per zona... creieu que podria optar a una plaça? Ho estem valorant, ens toca per zona la que hi ha a la vora de mare de déu dels àngels.
M'agrada el tema d'ensenyament vivencial però no coneixia el projecte.
Drakaris ha escrit:No em queda lluny pero no toca per zona... creieu que podria optar a una plaça? Ho estem valorant, ens toca per zona la que hi ha a la vora de mare de déu dels àngels.
Si t'agrada pots optar perquè en tenen fins divendres 11 sol·licituds per 75 places, hi ha gent inclús de Sta. Coloma, amb 0 punts. És a dir com a 1a opció, endavant que encara que no tinguis els 30, crec que entraràs.
Naranjita ha escrit:Drakaris ha escrit:No em queda lluny pero no toca per zona... creieu que podria optar a una plaça? Ho estem valorant, ens toca per zona la que hi ha a la vora de mare de déu dels àngels.
Si t'agrada pots optar perquè en tenen fins divendres 11 sol·licituds per 75 places, hi ha gent inclús de Sta. Coloma, amb 0 punts. És a dir com a 1a opció, endavant que encara que no tinguis els 30, crec que entraràs.
Complicat entrar sense punts a la 30 passos...
Tindrà tota l´avalantxa de gent que no podràn entrar al Congrés -Indians, entre d´altres, que ja van desbordats...
GFV ha escrit:Naranjita ha escrit:Drakaris ha escrit:No em queda lluny pero no toca per zona... creieu que podria optar a una plaça? Ho estem valorant, ens toca per zona la que hi ha a la vora de mare de déu dels àngels.
Tindrà tota l´avalantxa de gent que no podràn entrar al Congrés -Indians, entre d´altres, que ja van desbordats...
Perdona però si ho poses en 1a opció els que l'hagin posat en 2a opció (perquè no han entrat a Congrés-Indians) no tenen preferència!!! OJO!
Tu sense punts a 1a opció si no omple entres!!!
Naranjita ha escrit:GFV ha escrit:Naranjita ha escrit:
Perdona però si ho poses en 1a opció els que l'hagin posat en 2a opció (perquè no han entrat a Congrés-Indians) no tenen preferència!!! OJO!
No, si aixó ja ho sé....
Ho dic de gent que conec que ha decidit canviar la seva primera opció i fer-la a la 30 pasos perque ja es veu que a la zona de sant andreu segueix havent-hi deficit de plaçes, com sempre : Pompeu Fabra, El Sagrer, i El Clot ja porten el doble de pre-inscripcions que de places, unes 80 de diferència .... impossibles d´absorbir per la 30 passos...
GFV l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 03, 2017 12:40 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
GFV ha escrit:minaranjita ha escrit:Perdona però si ho poses en 1a opció els que l'hagin posat en 2a opció (perquè no han entrat a Congrés-Indians) no tenen preferència!!! OJO!
No, si aixó ja ho sé....
Ho dic de gent qie conec que ha decidit camviar la seva primera opció i fer-la a la 30 pasos perque ja es veu que a la zona de sant andreu segueix havent-hi deficit de plaçes....
Però no crec que omplin les 3 línies, per això deia que sense punts, segurament entraria al 30 passos si la posa com a 1a opció, de 2a ja veurem perquè tots els de Congrés-Indians aniran cap allà...
I si, n'hi ha manca d'escoles a Sant Andreu i més escoles innovadores.
El Consorci com sempre amb la calma i dient que el 90 i pico % entra en la seva 1a opció... Però això ja és un altre tema...jejeje
Naranjita ha escrit:GFV ha escrit:minaranjita ha escrit:Perdona però si ho poses en 1a opció els que l'hagin posat en 2a opció (perquè no han entrat a Congrés-Indians) no tenen preferència!!! OJO!
No, si aixó ja ho sé....
Ho dic de gent qie conec que ha decidit camviar la seva primera opció i fer-la a la 30 pasos perque ja es veu que a la zona de sant andreu segueix havent-hi deficit de plaçes....
Però no crec que omplin les 3 línies, per això deia que sense punts, segurament entraria al 30 passos si la posa com a 1a opció, de 2a ja veurem perquè tots els de Congrés-Indians aniran cap allà...
I si, n'hi ha manca d'escoles a Sant Andreu i més escoles innovadores.
El Consorci com sempre amb la calma i dient que el 90 i pico % entra en la seva 1a opció... Però això ja és un altre tema...jejeje
Merci per les respostes tot i que hem valorat algo més proper. Lo del consorci també és perque no coneix l'escola que voldria la gent de veritat... molts anem a lo segur, ja que no té sentit intentar entrar a un lloc on saps per exemple que amb 20 punts no pots entrar perque s'omple de sobres amb els de 30.
Fem tribu!
Hola!
Nos tambe ens hem decidit per 30 passos! A les portes obertes ens vam quedar enamorats. Ens va encantar la idea de poder participar d'un projecte embrionari (entre moltes altres coses). Quina tranquil.litat saber ja segur que entrem!
Som els papes del Nord i coneixem a una altre nena que tambe s'hi ha apuntat! Encantats de començar a fer tribu! En resposta a un/a usuari/a que parlava de començar a fer tribu. De qui sou papes? Aixi quan coincidim ens podem reconeixer ;)
A partir del setenbre ens veurem sovint!
Anna.
Nos tambe ens hem decidit per 30 passos! A les portes obertes ens vam quedar enamorats. Ens va encantar la idea de poder participar d'un projecte embrionari (entre moltes altres coses). Quina tranquil.litat saber ja segur que entrem!
Som els papes del Nord i coneixem a una altre nena que tambe s'hi ha apuntat! Encantats de començar a fer tribu! En resposta a un/a usuari/a que parlava de començar a fer tribu. De qui sou papes? Aixi quan coincidim ens podem reconeixer ;)
A partir del setenbre ens veurem sovint!
Anna.
- Nanuka1987
- :: tortuga

- Entrades: 307
- Membre des de: dt. ago. 13, 2013 5:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Holaaa!!!
Som els pares de l'Arlet!!! Futura petita de 30 passos.
Si altres families hi anireu, m'envieu missatge privat amb mvl i fem tribu?!?!
Petons!!!!
Som els pares de l'Arlet!!! Futura petita de 30 passos.
Si altres families hi anireu, m'envieu missatge privat amb mvl i fem tribu?!?!
Petons!!!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |