Sorteig
- mandarina777
- :: formigueta

- Entrades: 94
- Membre des de: dl. feb. 20, 2017 10:47 am
Sorteig
Algu sap com saber el resultats del sorteig el 4? O hem d'esperar al 8??
Re: Sorteig
Jo suposo que penjaran el número a la pàgina web d'Ensenyament o del consorci. Aprofito per preguntar, demà sabrem amb quin número anem a sorteig? O com va això? Perquè m'han dit que el número q ens van donar de preinscripció no és el mateix amb què anem a sorteig.... Tinc la sensació que ens tenen a tots molt despenjats i que ningú sap res de res. Algú més se sent així??
Crec que demà que surt la llista definitiva del barem s'envien (no sé si per mail o sms o els dos) el numero de sorteig. El dia 4 surt quin numero és el primer per ordenar la llista i el dia 8 la llista definitiva de admesos a cada escola. Normalment si les escoles han penjat la llista amb barem i numero de sorteig (que ho fan sovint) et pots passar per l'escola de la teva primera opció i anar fent comptes per veure si entres o no. També pots esperar al dia 8 que podràs fer la consulta pel web i rebre també on ets admès via mail o sms).
Nieves ha escrit:Crec que demà que surt la llista definitiva del barem s'envien (no sé si per mail o sms o els dos) el numero de sorteig. El dia 4 surt quin numero és el primer per ordenar la llista i el dia 8 la llista definitiva de admesos a cada escola. Normalment si les escoles han penjat la llista amb barem i numero de sorteig (que ho fan sovint) et pots passar per l'escola de la teva primera opció i anar fent comptes per veure si entres o no. També pots esperar al dia 8 que podràs fer la consulta pel web i rebre també on ets admès via mail o sms).
I si no entres a la primera opció, fins dia 2 de juny no saps on vas a parar??
Twix ha escrit:Nieves ha escrit:Crec que demà que surt la llista definitiva del barem s'envien (no sé si per mail o sms o els dos) el numero de sorteig. El dia 4 surt quin numero és el primer per ordenar la llista i el dia 8 la llista definitiva de admesos a cada escola. Normalment si les escoles han penjat la llista amb barem i numero de sorteig (que ho fan sovint) et pots passar per l'escola de la teva primera opció i anar fent comptes per veure si entres o no. També pots esperar al dia 8 que podràs fer la consulta pel web i rebre també on ets admès via mail o sms).
I si no entres a la primera opció, fins dia 2 de juny no saps on vas a parar??
No, el dia 8 surt la llista d'admesos i exclosos de cada escola. Només en el cas en que no tinguis plaça en cap de les escoles que has posat a la preinscripció has d'esperar al 28-29 de maig (no estic segura d'aquest data) per veure quines places vacants hi ha.
Hola,
Tinc un dubte!! A veure si sabeu com funciona perquè a tothom que li demano es queda una mica parat i em diu que no hi havia pensat. Som d'una zona frontera, BCN amb hospitalet. I voldria saber si te preferència una persona d'hospitalet amb 0 punts que sol·licita una plaça com a primera opció o una persona de l'àrea influència amb 30 punts però que ha posat l'escola com a segona opció.
Es q mira que he buscat forums, a Peguntes frequents,....però no acabo de trobar-ho.
Moltes gràcies.
Tinc un dubte!! A veure si sabeu com funciona perquè a tothom que li demano es queda una mica parat i em diu que no hi havia pensat. Som d'una zona frontera, BCN amb hospitalet. I voldria saber si te preferència una persona d'hospitalet amb 0 punts que sol·licita una plaça com a primera opció o una persona de l'àrea influència amb 30 punts però que ha posat l'escola com a segona opció.
Es q mira que he buscat forums, a Peguntes frequents,....però no acabo de trobar-ho.
Moltes gràcies.
LCD ha escrit:Hola,
Moltes gràcies.
Tothom qui ha triat l'escola en primera opció, tingui els punts que tingui, passa per davant de qui l'ha triat en segona o altres opcions (encara que aquests que l'han triat en segona o altres opcions tinguin més punts que qui l'ha triat en primera).
Ànims!
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Exacte, encara que tingui 0 punts passa per davant si la té com a primera opció. Conec un cas que li ha passat.
Moltes gràcies!! Doncs... ens queda esperar el sorteig i tenir sort!!
LCD hi ha mes gent q va a sorteig amb 0 punts?? Per que si tots el altres q va a sorteig tenen 30 ja no entras tu al sorteig...
Sort!
Sort!
El problema es q la meva 1a opció sobren 7 persones amb 30 pts, i a la segona opció hi ha moltes persones amb 0 punts, i m'han comentat que aquesta amb totes les places sol·licitades com a primera opció (comptant els de 30 i 0 punts) ens sobren 4. Així doncs entenc que si no entrem en la primera opció tampoc a la segona.
Per la segona opció si q depens de treure bon numero al sorteig per accedir alguna d les 4 plces... Ja dona igual els punts. Q ningu amb millor numero la tingui a l llista.... moltaa sort!
la_di ha escrit:Per la segona opció si q depens de treure bon numero al sorteig per accedir alguna d les 4 plces... Ja dona igual els punts. Q ningu amb millor numero la tingui a l llista.... moltaa sort!
Ojo, no és cert perquè si hi ha algú que la possat en 2a opció i té 30 punts passa per davant...
Naranjita ha escrit:la_di ha escrit:Per la segona opció si q depens de treure bon numero al sorteig per accedir alguna d les 4 plces... Ja dona igual els punts. Q ningu amb millor numero la tingui a l llista.... moltaa sort!
Ojo, no és cert perquè si hi ha algú que la possat en 2a opció i té 30 punts passa per davant...
Ostres.. Pensava q ja depenias dl numero dl sorteig... I q ja no miraven punts....
la_di ha escrit:Ostres.. Pensava q ja depenias dl numero dl sorteig... I q ja no miraven punts....
Els punts es miren sempre, i els punts de la 1a opció, son els punts que tindràs a la resta d'opcions, llavors en cas d'empat es fa pel número de sorteig.
Aixs....veieu no està clar del tot!! Es un lio...crec q nomes ens queda esperar i veure com acaba, però estaria bé que la web de educació aclarís aquest punt.
Moltes gràcies
Moltes gràcies
Jo crec que la normativa que és a la pàgina del consorci es clara. Primer posició a la preinscripció (1a a 10), després punts i finalment numero sorteig.
Heu rebut el número per sms o via email?? Jo encara no, son les 9 de la nit. Quan pensen enviar-ho? A la web no veig res tampoc
Confirmat!! Els que tenen 0 punts però estan de primera opció tenen preferència als 30 punts de segona opció. He trucat el 012, i a més, m'he trobat una directora d'escola i he parlat amb ella, i també m'ho ha confirmat. Respecte el num de desempat a l'escola ja hi era i m'han comentat que entre avui i demà ens informarien pee E-mail.
Salut
Salut
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |