Augment de ràtio

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
inspiracio
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: ds. gen. 28, 2012 2:26 pm

Augment de ràtio

EntradaAutor: inspiracio » dt. juny 06, 2017 10:43 am

Bon dia,

Algú sap quina és l'actual normativa sobre l'augment de ràtio? Desconec quin és el nombre màxim d'alumnes per aula i com es realitza el procés de petició d'augment de ràtio.

Moltes gràcies
Imatge
maradri
Entrades: 21
Membre des de: dt. maig 09, 2017 10:13 pm

Re: Augment de ràtio

EntradaAutor: maradri » dt. juny 06, 2017 3:32 pm

inspiracio ha escrit:Bon dia,

Algú sap quina és l'actual normativa sobre l'augment de ràtio? Desconec quin és el nombre màxim d'alumnes per aula i com es realitza el procés de petició d'augment de ràtio.

Moltes gràcies

Hola, de normativa no puc dir-te del que si em van informar des de el Consorci es que el augment de ratio es una desició de la escola. Ara el nº de nens per linia es de 25. No se de que zona ets, per la zona de poblenou han augmentat 1 per linia en algunes escoles.

Per lo vist aquest any les escoles s'han plantat a la opció de bolet i ho han solventat amb acord previ de les escoles amb els augments de ratio, suposo que per no colapsar una sola escola i repartir equitativament els nens.

En cas que trobis alguna info interessant m'agradaria estar assabentada.
Flerida
Entrades: 3
Membre des de: dc. juny 07, 2017 9:12 am

EntradaAutor: Flerida » dc. juny 07, 2017 9:30 am

Hola!

Fins on jo sé, no hi ha una normativa clara perque és una messura excepcional. En principi, és l'escola qui demana l'augment de ràtio i qui es pot negar (no es poden negar a un bolet, en canvi). El Consorci també pot demanar a una escola l'augment, sobretot en casos com agrupament de germans o nouvinguts, o per no fer un bolet.
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

EntradaAutor: rosae7 » dc. juny 07, 2017 9:32 am

Hola,

La normativa d’ampliació de rati indica que el màxim d’alumnes per classe és de 25 alumnes, ampliables en cassos especials en un 10%. L'augment de ràtio ho sol·licita l'escola però és el consorci qui ho aprova.
En la meva primera opció l’escola va sol·licitar l’ampliació però no la van acceptar jo hi era al número 52, si haguessin ampliat 1 per línia hagués entrar però finalment ho he fet en segona opció.
La decisió d’ampliació depèn molt del districte i com a quedat les sol·licituds de fet la meva escola en primera opció va ampliar cada any i aquest és el primer que no ho fa...
Salutacions,
inspiracio
Entrades: 46
Membre des de: ds. gen. 28, 2012 2:26 pm

EntradaAutor: inspiracio » dj. juny 08, 2017 9:05 am

A l'escola ens han dit que aquest any el consorci es nega a fer augment de ratio...en fi, ja veig que cada cas és diferent. ..

Gràcies per les respostes
Imatge

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::