El meu fill s'aborreig molt a l'escola i juga sol

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Louisiana
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. març 07, 2018 11:00 pm

El meu fill s'aborreig molt a l'escola i juga sol

EntradaAutor: Louisiana » dc. feb. 05, 2020 2:11 pm

Hola, m'agradaria saver la vostra opinió com a mares i pares:
El meu fill que té bons dots comunicatius i no és d'entrada tímit, cada dia em diu que s'aborreix a l'escola i que no hi vol anar. Avui he hagut d'anar a l'escola per fer una gestió i l'he pogut espiar al pati, doncs bé, és veritat que s'aborreix i no vol jugar amb els altres nens. Se m'ha trencat el cor perque estava sol al pati mirant i observant-ho tot. Em preocupa perque son moltes hores que està allà, aborrint-se. Té 3 anys i mig i només juga amb adults i amb nens més grans, té molt de món interior i sempre intenta parlar amb els altres nens i fer-los xistes. La seva profesora ho corrobora i diu que quan explica coses està atent, però que a l'hora de jugar s'evaeix del grup. Algú ha passat per això? Gràcies!
bluenoreen
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dt. feb. 16, 2016 4:19 pm

Re: El meu fill s'aborreig molt a l'escola i juga sol

EntradaAutor: bluenoreen » dv. feb. 14, 2020 2:04 pm

Hola!

Potser et recomanria que ho comentessis amb la pediatra i valoressiu la possibilitat de fer una consulta amb el CDIAP o algun piscoòleg... De vegades la seva actitut podria ser d'un nen amb altes capacitats o algun tret TEA...

No és per amoïnar-se, perquè els nens passen moltes fases, però et pot donar certa tranquil.litat consutlar amb un professional....
Beikost
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dc. maig 31, 2017 8:58 am

Re: El meu fill s'aborreig molt a l'escola i juga sol

EntradaAutor: Beikost » dl. feb. 17, 2020 9:42 am

Hola, Louisiana!

Em passa una mica el mateix amb la meva filla, també té tres anys i mig i malgrat ser molt xerraire i no tenir vergonya de parlar amb desconeguts, en general quan li pregunto em diu que juga sola, i també l'informe del cole parla de que prefereix el contacte amb els adults i que es mostra una mica tímida al pati (però en canvi sí que participa a les activitats de classe). Jo l'he observat al parc amb altres nens i més aviat es mostra recelosa i els agrada observar-los més que acostar-s'hi per jugar, però vaja, tampoc li ho puc retreure, jo tampoc soc d'abordar el primer grup de pares que em trobo al parc...

Així que de moment entenc que és que encara no ha fet "amics", perquè no fa tant que ha començat l'escola, que és normal, vaja. Això no vol dir que no s'hagi d'estar pendent de la situació, clar. La diferència potser, és que entra i surt de l'escola contenta. (Tot i que si li pregunets al matí evidentment en diu que d'anar-hi, poques ganes...)

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::