Escola Valldemia Mataro o Escola Pia Santa Anna Mataro
Escola Valldemia Mataro o Escola Pia Santa Anna Mataro
Hola, aquest any ens toca fer la preinscripcio de P3 del meu fill i estem entre Escola Valldemia i Escola pia Santa Anna. Ens han parlat molt be de l'etapa infantil P3 P4 i P5 de les dues escoles, pero no tenim informacio de les etapes de primaria, secundaria i batxillerat, i ens agradaria valorar l'educació que donen en aquestes etapes per poder triar escola
Algu em podria donar opinió o consells en cas que en tingueu coneixement? Punts positius o negatives de dues escoles?
Moltes gracies per avançat!
Salut,
Algu em podria donar opinió o consells en cas que en tingueu coneixement? Punts positius o negatives de dues escoles?
Moltes gracies per avançat!
Salut,
- hennysmath
- Entrades: 2
- Membre des de: ds. març 11, 2023 8:17 am
Re: Escola Valldemia Mataro o Escola Pia Santa Anna Mataro
Parleu amb altres pares que tinguin fills que han estat a aquestes escoles, especialment aquells que ja han passat per l'etapa de primària, secundària i batxillerat. Poden donar-vos una perspectiva diferent que potser no heu considerat.
wordle
wordle
Ofrece educación desde la etapa de Educación Infantil hasta Bachillerato minesweeper online. La escuela se centra en brindar una educación basada en la formación integral de los estudiantes, promoviendo valores como la solidaridad, el respeto y la responsabilidad magic tiles 3.
- lafadadelbosc
- Entrades: 3
- Membre des de: ds. gen. 27, 2024 12:27 am
Hola!
Aprofito el post, jo també estic buscant una escola concertada a Mataró, preferintment que sigui cèntrica!
De l'escola Pia Santa Anna tinc molt bones referències, tant de familiars com amics. En canvi, de Valldemia no tinc opinions, estem pendents d'anar a les portes obertes.
Per altra banda, m'han parlat molt bé del Cor de Maria, que està a la Riera. Segons m'han dit, els alumnes surten molt ben preparats. En canvi, de l'Escola Balmes les referències que tinc són negatives, baix nivell dels alumnes, no tenen pati i segons m'han dit la volen tancar...
Sabeu d'alguna concertada més que estigui bé?
Moltes gràcies!
Aprofito el post, jo també estic buscant una escola concertada a Mataró, preferintment que sigui cèntrica!
De l'escola Pia Santa Anna tinc molt bones referències, tant de familiars com amics. En canvi, de Valldemia no tinc opinions, estem pendents d'anar a les portes obertes.
Per altra banda, m'han parlat molt bé del Cor de Maria, que està a la Riera. Segons m'han dit, els alumnes surten molt ben preparats. En canvi, de l'Escola Balmes les referències que tinc són negatives, baix nivell dels alumnes, no tenen pati i segons m'han dit la volen tancar...
Sabeu d'alguna concertada més que estigui bé?
Moltes gràcies!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |