Escola Valldemia Mataro o Escola Pia Santa Anna Mataro

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
AlbertBD
Entrades: 1
Membre des de: ds. feb. 20, 2021 4:26 pm

Escola Valldemia Mataro o Escola Pia Santa Anna Mataro

EntradaAutor: AlbertBD » ds. feb. 20, 2021 4:40 pm

Hola, aquest any ens toca fer la preinscripcio de P3 del meu fill i estem entre Escola Valldemia i Escola pia Santa Anna. Ens han parlat molt be de l'etapa infantil P3 P4 i P5 de les dues escoles, pero no tenim informacio de les etapes de primaria, secundaria i batxillerat, i ens agradaria valorar l'educació que donen en aquestes etapes per poder triar escola
Algu em podria donar opinió o consells en cas que en tingueu coneixement? Punts positius o negatives de dues escoles?
Moltes gracies per avançat!
Salut,
hennysmath
Entrades: 2
Membre des de: ds. març 11, 2023 8:17 am

Re: Escola Valldemia Mataro o Escola Pia Santa Anna Mataro

EntradaAutor: hennysmath » ds. març 11, 2023 8:24 am

Parleu amb altres pares que tinguin fills que han estat a aquestes escoles, especialment aquells que ja han passat per l'etapa de primària, secundària i batxillerat. Poden donar-vos una perspectiva diferent que potser no heu considerat.
wordle
llucklinn
Entrades: 1
Membre des de: ds. maig 27, 2023 8:45 am

Re: Escola Valldemia Mataro o Escola Pia Santa Anna Mataro

EntradaAutor: llucklinn » ds. maig 27, 2023 8:48 am

Ofrece educación desde la etapa de Educación Infantil hasta Bachillerato minesweeper online. La escuela se centra en brindar una educación basada en la formación integral de los estudiantes, promoviendo valores como la solidaridad, el respeto y la responsabilidad magic tiles 3.
lafadadelbosc
Entrades: 3
Membre des de: ds. gen. 27, 2024 12:27 am

Re: Escola Valldemia Mataro o Escola Pia Santa Anna Mataro

EntradaAutor: lafadadelbosc » dt. feb. 20, 2024 8:08 pm

Hola!

Aprofito el post, jo també estic buscant una escola concertada a Mataró, preferintment que sigui cèntrica!

De l'escola Pia Santa Anna tinc molt bones referències, tant de familiars com amics. En canvi, de Valldemia no tinc opinions, estem pendents d'anar a les portes obertes.

Per altra banda, m'han parlat molt bé del Cor de Maria, que està a la Riera. Segons m'han dit, els alumnes surten molt ben preparats. En canvi, de l'Escola Balmes les referències que tinc són negatives, baix nivell dels alumnes, no tenen pati i segons m'han dit la volen tancar...

Sabeu d'alguna concertada més que estigui bé?

Moltes gràcies! :--/)

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::