Sollicitar bolet a una escola

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Chia
Entrades: 2
Membre des de: dc. maig 05, 2021 1:10 pm

Sollicitar bolet a una escola

EntradaAutor: Chia » dc. maig 05, 2021 1:40 pm

Bon dia, avui, amb el número de desempat a p3, m’ha quedat molt clar que no entrarem a cap de les tres opcional que hem posat per al nostre fill. No m’agrada gens la idea d’anar a segona ronda i tenir que apuntar-lo a una escola qualsevol que no s’adapta a les meves idees.

Per això, algú em podria explicar que hauria de fer per sollicitar un bolet a l’escola que havia posat en primera opció? Algú pot compartir la seva experiència amb això?

Vaig una mica perduda, i vull provar el que sigui per entrar en una escola que s’adapta a la meva maneta de viure la criança.
Merci
Jcerace
Entrades: 3
Membre des de: dj. maig 06, 2021 10:12 am

Re: Sollicitar bolet a una escola

EntradaAutor: Jcerace » dj. maig 06, 2021 10:18 am

Bon dia, nosaltres estem igual i volem fer una crida a totes les famílies que ens hem quedat fora per fer força, perquè la conselleria d’educació del Govren obri una tercera línia a l’Escola dels Encants i també a totes les escoles d’arreu de Catalunya, on moltes famílies s’han quedat fora amb la primera opció desitjada i que de ben segur estan amb un sentiment d’impotència.

#preinscripció
#educacióinfantil
#curs21/22
@consorciedubcn
#volementrar
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: Sollicitar bolet a una escola

EntradaAutor: ambjdejan » dv. maig 07, 2021 10:47 am

El tema de les escoles públiques és una vergonya, i el consorci s'aprofita que la gent "només" es veu afectada 1 any pq després es conforma amb el què els toca. Fa uns anys va sortir una plataforma, i cada any s'organitzen les famílies afectades.

Pel què dieu del bolet, però, el tema és que si ja hi ha un bolet a l'escola és difícil que en facin un segon...
Als Encants, per exemple, el bolet és dels infants que ara fan 6è, per tant, podríeu apretar perquè l'escola queda lliure de bolets.
MiquelBelmonteCastelló
Entrades: 4
Membre des de: dv. maig 07, 2021 9:08 am

Re: Sollicitar bolet a una escola

EntradaAutor: MiquelBelmonteCastelló » dv. maig 07, 2021 11:30 am

Nosaltres estem igual, però en el nostre cas a l'Escola Ferran i clua.

Hem obert un fil nou, per fer difusió i cridar a la mobilització per la petició d'un bolet:

viewtopic.php?f=73&t=59092&p=1892700#p1892700

Sembla que ja ha passat altres anys i el consorci ha acabat atent la problemàtica, concedint un Bolet a l’escola.
miralta
Entrades: 1
Membre des de: dv. maig 07, 2021 3:17 pm

Re: Sollicitar bolet a una escola

EntradaAutor: miralta » dv. maig 07, 2021 3:18 pm

Nosaltres igual a Joan Miro (86 solicituds!)... algu mes?
Chia
Entrades: 2
Membre des de: dc. maig 05, 2021 1:10 pm

Re: Sollicitar bolet a una escola

EntradaAutor: Chia » ds. maig 08, 2021 9:39 am

Mes que res jo ho preguntava per saber que haig de fer.... he mirat la web de l’Affac però no tinc clar els passos a fer per solicitar això... com no coneig les altres famílies que s’han quedat fora, no tinc ni idea de com organitzar això.

Cal escriure o trucar el consorci? L’Affac?
Vaig una mica perduda

L’escola que havien triat es Teixidores al barri de Gracia
Jcerace
Entrades: 3
Membre des de: dj. maig 06, 2021 10:12 am

Re: Sollicitar bolet a una escola

EntradaAutor: Jcerace » ds. maig 08, 2021 2:09 pm

Gràcies per la resposta! Quins són els passos a seguir per demanar un grup bolet!? Ens agradaría contactar amb les altres 18 famílies que s’han quedat fora però no sabem com fer-ho. Imagino que hauríem d’anar tots junts al Consorci a fer força.

ambjdejan ha escrit:El tema de les escoles públiques és una vergonya, i el consorci s'aprofita que la gent "només" es veu afectada 1 any pq després es conforma amb el què els toca. Fa uns anys va sortir una plataforma, i cada any s'organitzen les famílies afectades.

Pel què dieu del bolet, però, el tema és que si ja hi ha un bolet a l'escola és difícil que en facin un segon...
Als Encants, per exemple, el bolet és dels infants que ara fan 6è, per tant, podríeu apretar perquè l'escola queda lliure de bolets.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::