Algú coneix la Farigola de vallcarca?

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
MonicaOrtiz
Entrades: 3
Membre des de: dv. feb. 26, 2021 4:10 am

Algú coneix la Farigola de vallcarca?

EntradaAutor: MonicaOrtiz » dc. juny 09, 2021 12:19 am

Hola!! Tenim plaça en la nostra 3era opció i estem tranquils ja que ens agrada tant com les 2 primeres (Baldiri i Montseny)
La nena comença p4 sense cap experiència prèvia a bressol ni p3.... Aqui ve la preocupació de com ho portarà ella i evidentment, nosaltres.
Aquest matí he parlat amb la directora i m'ha agradat molt la conversa... Molt propera, molt accessible...m'ha proposat de fer una mena d'adaptació puntual amb el nostre cas ja que no és habitual.
Perdoneu el totxo.... Teniu informació sobre aquesta escola?
Gràcies!
ozeraic
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dc. març 04, 2020 9:43 am

Re: Algú coneix la Farigola de vallcarca?

EntradaAutor: ozeraic » dj. juny 17, 2021 7:29 pm

Bones,

Mira jo no et puc dir gran cosa, perquè la meva filla entra aquest any a p3. Pel que m’han dit és una bona escola. Abans era impossible entrar en primera opció, però ara s’han posat de moda altres escoles de la zona com el montseny, que té un projecte educatiu molt engrescador relacionat amb la natura i crida molt més l’atenció. A més les instal.lacions de la Farigola tenen moltes mancances i fa que moltes famílies escullin altres opcions. Ara han aconseguit que el consorci reformi l’escola a tres anys vista.

En definitiva, nosaltres hi anem amb convicció. Espero haver-te ajudat una miqueta.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::