Escola Sadako o Frederic Mistral

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
piulinss
Entrades: 4
Membre des de: dc. ago. 11, 2021 11:29 am

Escola Sadako o Frederic Mistral

EntradaAutor: piulinss » dv. feb. 11, 2022 11:47 am

Bon dia a tots i totes,

Necessito de l'ajuda d'altres pares i mares per decidir l'escola de la nostra petita. Anem una mica perduts... Ens va agradar molt la reunió amb el director de l'escola Sadako però ens va fer una mica de por apostar per un programa tan diferent. També vam veure l'escola Frederic Mistral i l'escola Betània Padmos.

Si teniu referencies sobre aquestes escoles o alguna per l'estil ens podeu ajudar amb les vostres impresions?

Mil gràcies!!!
Avatar de l’usuari
sandrix77
:: tigre
:: tigre
Entrades: 739
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 9:13 am

Re: Escola Sadako o Frederic Mistral

EntradaAutor: sandrix77 » dl. feb. 14, 2022 9:48 am

Hola!

Jo visc a Poblenou, però la meva germana viu a Sant Gervasi-Vallcarca. Sempre hem sentit a parlar molt bé d'aquestes dues escoles. De fet, una amiga del meu marit va treballar a Frederic Mistral i n'estava encantada (va marxar perquè va canviar de professió) i no porta la seva filla allà perquè li queda molt lluny. Ma germana no va portar les meves nebodes a cap de les 2 perquè li quedaven un pèl lluny i quant tens criatures petites, ja saps. Però, la veritat, quasi que ara potser hagués preferit portar-les allà. De fet, la petita va tenir problemes a l'escola i la va canviar. Va intentar Sadako però no hi va trobar places. Crec que qualsevol de les dues és una bona opció. Personalment, descartaria Betània-Patmos. No m'agraden les escoles elitistes. Però això va a gustos, és clar.
Imatge

Imatge
piulinss
Entrades: 4
Membre des de: dc. ago. 11, 2021 11:29 am

Re: Escola Sadako o Frederic Mistral

EntradaAutor: piulinss » dl. feb. 21, 2022 1:14 pm

sandrix77 ha escrit:Hola!

Jo visc a Poblenou, però la meva germana viu a Sant Gervasi-Vallcarca. Sempre hem sentit a parlar molt bé d'aquestes dues escoles. De fet, una amiga del meu marit va treballar a Frederic Mistral i n'estava encantada (va marxar perquè va canviar de professió) i no porta la seva filla allà perquè li queda molt lluny. Ma germana no va portar les meves nebodes a cap de les 2 perquè li quedaven un pèl lluny i quant tens criatures petites, ja saps. Però, la veritat, quasi que ara potser hagués preferit portar-les allà. De fet, la petita va tenir problemes a l'escola i la va canviar. Va intentar Sadako però no hi va trobar places. Crec que qualsevol de les dues és una bona opció. Personalment, descartaria Betània-Patmos. No m'agraden les escoles elitistes. Però això va a gustos, és clar.



Moltissimes gràcies per la teva resposta! Estic d'acord amb tot el que dius. De fet finalment sembla que tirarem pel Sadako. S'ha d'apostar per projectes diferencials com aquest, considero! Gràcies!!
Avatar de l’usuari
sandrix77
:: tigre
:: tigre
Entrades: 739
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 9:13 am

Re: Escola Sadako o Frederic Mistral

EntradaAutor: sandrix77 » dc. març 16, 2022 8:58 am

piulinss ha escrit:
sandrix77 ha escrit:Hola!

Jo visc a Poblenou, però la meva germana viu a Sant Gervasi-Vallcarca. Sempre hem sentit a parlar molt bé d'aquestes dues escoles. De fet, una amiga del meu marit va treballar a Frederic Mistral i n'estava encantada (va marxar perquè va canviar de professió) i no porta la seva filla allà perquè li queda molt lluny. Ma germana no va portar les meves nebodes a cap de les 2 perquè li quedaven un pèl lluny i quant tens criatures petites, ja saps. Però, la veritat, quasi que ara potser hagués preferit portar-les allà. De fet, la petita va tenir problemes a l'escola i la va canviar. Va intentar Sadako però no hi va trobar places. Crec que qualsevol de les dues és una bona opció. Personalment, descartaria Betània-Patmos. No m'agraden les escoles elitistes. Però això va a gustos, és clar.



Moltissimes gràcies per la teva resposta! Estic d'acord amb tot el que dius. De fet finalment sembla que tirarem pel Sadako. S'ha d'apostar per projectes diferencials com aquest, considero! Gràcies!!


Doncs crec que feu molt bé. N'he sentit a parlar molt bé.
Imatge

Imatge
Anaaafe
Entrades: 1
Membre des de: dl. feb. 11, 2019 1:24 pm

Re: Escola Sadako o Frederic Mistral

EntradaAutor: Anaaafe » dl. feb. 06, 2023 7:06 pm

Bona tarda!
Algú té els preus de Sadako per a infantil i primària?

Gràcies a tothom!

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::