Escoles horta
Escoles horta
Hola, m'agradaria tenir opinions sobre les escoles de la meva zona, horta, pero exemple :
- Escola Pau casals
- La heura
- Torrent de can Carabassa
- Fedac
- Regina carmeli.
Alguna opinió??? Gràcies,necessito la vostra ajuda.
- Escola Pau casals
- La heura
- Torrent de can Carabassa
- Fedac
- Regina carmeli.
Alguna opinió??? Gràcies,necessito la vostra ajuda.
Re: Escoles horta
Hola Ancusa, nosaltres estem en la mateixa situació i estem buscant escola per l'any que be per la nostre filla.
De totes les escoles nomes et puc parlar de la meva experiència a les portes obertes del Fedac i del Regina carmeli ja que les altres no ens entren dintre de la nostre àrea d’influència.
A nosaltres personalment ens van agradar molt les dues escoles, tant pel tracte rebut com per les instal·lacions i el projecte educatiu que tenen.
El Fedac serà la nostra tercera opció i el Regina la segona opció, les hem posat en aquest ordre ja que el fdac es el que tenim mes lluny de casa i per aquesta raó ens hem decidit per la Salle d’Horta com a primera opció, ja que totes tres ens van agradar molt.
De totes les escoles nomes et puc parlar de la meva experiència a les portes obertes del Fedac i del Regina carmeli ja que les altres no ens entren dintre de la nostre àrea d’influència.
A nosaltres personalment ens van agradar molt les dues escoles, tant pel tracte rebut com per les instal·lacions i el projecte educatiu que tenen.
El Fedac serà la nostra tercera opció i el Regina la segona opció, les hem posat en aquest ordre ja que el fdac es el que tenim mes lluny de casa i per aquesta raó ens hem decidit per la Salle d’Horta com a primera opció, ja que totes tres ens van agradar molt.
Re: Escoles horta
Hola mamis i papis! A veure si en aquest fil tinc més sort i podeu donar-me opinions :)
Arriben les preinscripcions i necessitem ajuda amb la vostra opinió dels coles que ens pertoquen per zona:
- Torrent de Can Carbassa (públic)
- Safa Horta
- Immaculada Concepció
- Regina Carmeli
Entre altres coses, el que ens agradaria es que hi hagués un bon nivell en les diferents matèries i un equip docent i directiu implicat. Els altres coles que no he inclós aquí els em descartat ja aquests per diferents motius. Ens podeu donar un cop de mà aquells que ja esteu dins o el que sabeu d’aquests coles?
Miiiiil gràcies per la vostra ajuda
Arriben les preinscripcions i necessitem ajuda amb la vostra opinió dels coles que ens pertoquen per zona:
- Torrent de Can Carbassa (públic)
- Safa Horta
- Immaculada Concepció
- Regina Carmeli
Entre altres coses, el que ens agradaria es que hi hagués un bon nivell en les diferents matèries i un equip docent i directiu implicat. Els altres coles que no he inclós aquí els em descartat ja aquests per diferents motius. Ens podeu donar un cop de mà aquells que ja esteu dins o el que sabeu d’aquests coles?
Miiiiil gràcies per la vostra ajuda
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |