Escoles a Hospitalet centre - St Joan Despí

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Bonare
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dj. maig 20, 2021 1:08 pm

Escoles a Hospitalet centre - St Joan Despí

EntradaAutor: Bonare » dj. feb. 23, 2023 2:31 pm

Bones,
Recomaneu alguna escola d'Hospitalet centre?
M'han parlat bé del Tecla Sala (escola concertada) i del Busquets i Punset (escola pública), però he vist que a l'escola Busquets i Punset hi ha molt alumnat nouvingut que no parla català i, de tant en tant, ni castellà, el que em fa dubtar del seu nivell educatiu.
M'he plantejat anar a una escola privada internacional, tot i que no n'hi ha cap a prop de casa i em preocupa que la distància es faci pesada al llarg dels dies.
Moltes gràcies!!!
miracle
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dl. març 25, 2019 12:07 pm

Re: Escoles a Hospitalet centre - St Joan Despí

EntradaAutor: miracle » dc. març 01, 2023 8:44 am

Bon dia,

Jo sóc d'Hospitalet centre i molta gent porta els seus fills al Tecla Sala. Respecte al Busquets tinc dos amics que porten els seus fills i estan contents, ara el problema és l'ESO que hi ha molta diferencia entre el cole i els institus de la zona i si intenten fer la secundària al Tecla degut al nivell tant alt que tenen en aquest cole els hi costa adaptar-se. Del Tecla, la gent el que creu que te més fluix son les instal.lacions pero el nivell qe tenen d'ensenyament és molt bo. És un cole amb un ensenyament tradicional i exigent, . Tots dos són molt diferents entre si.

Abans d'anar a un internacional mira el Garbí que està en esplugues tocant Hospitalet té un nivell molt molt bo, unes intal.lacions mil vegades millor que el Tecla i una secundaria expectacular. Això sí , es molt més car que el Tecla Sala.

També tens el Canigó com a concertat que està al costat del Tecla Sala, el Patufet ( cole públic)...Molta Sort i pensa que moltes vegades tant un com l'altre va a sorteig.
Bonare
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dj. maig 20, 2021 1:08 pm

Re: Escoles a Hospitalet centre - St Joan Despí

EntradaAutor: Bonare » dc. març 01, 2023 7:04 pm

Hola miracle!

Moltes gràcies pels teus consells!!

Miraré el Garbí que comentes, no l'havia escoltat mai.

El que em plantejava era l'escola britànica St Patricks, de St Joan Despí, però de moment només cursen fins als 12 anys, tot i que ara estan implantant fins als 18, oferint el Batxillerat internacional. Però no tinc cap referència d'aquesta escola, més enllà de les opinions en Google, i això em genera una certa incertesa.
També m'han parlat bé de La Miranda y de la Deutsche Schule, totes dues relativament a prop, tot i que molt diferents.

Però si m'indiques que el Tecla Sala té bon nivell acadèmic, la miraré amb millors ulls, donat que és la més propera de totes les que em plantejo. A més, no hauriem de fer tant esforç econòmic com per portarla a un privat.

Pel que em dius, ja descarto la Busquets i Punset si el salt acadèmic entre l'escola i l'ESO és significatiu. A més, ja no em feia gràcia que no tingués continuitat fins als 18 anys, obligant a canviar de companys de classe al acabar l'escola.

Moltíssimes gràcies pels teus consells!!

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::