Escoles Gràcia

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Lauuu
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: ds. gen. 16, 2021 11:35 am

Escoles Gràcia

EntradaAutor: Lauuu » ds. set. 16, 2023 3:33 pm

Bona tarda! La meva filla començarà i3 el curs següent i estic començant a recopilar info de les escoles del barri però vaig súper perduda :ufs:
He trobat fils antics en aquest fòrum parlant justament d’això, però si alguna de vosaltres em pogués donar info més actualitzada us ho agrairía moltíssim.
Les que m’agafen més a prop de casa són Univers, Teixidores i Nou patufet.
Moltes gràcies!
Pilipili
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: ds. jul. 08, 2023 12:58 pm

Re: Escoles Gràcia

EntradaAutor: Pilipili » dl. set. 18, 2023 2:07 pm

Hola:

Jo també sóc de Gràcia, i l'any passat vam anar a veure ja algunes escoles...
Les que tu dius no hi vam anar, però conec amigues que han dut als seus fills tant a l'Univers i les Teixidores i molt bé. Del Patufet no et sabria dir res.

Normalment les visites són al febrer-març i si hi podeu anar millor que millor.

També dir-te que normalment aquestes escoles tenen molta demanda i per això o tens punts o és una loteria.

Les que jo vaig veure són més a la part dreta de Gràcia: Pau Casals, Mas Guinardó, Escola de les Aigües...

Algunes que tenia molt idealitzades (sobretot a la que jo havia anat de petita) em van decepcionar molt. Sobretot amb el tema de les tecnologies que les fan anar com si fos l'última moda sense explicar-te els motius del seu ús a classe. (Entenc la pissarra tàctil o digital, però no entenc les tauletes digitals personals per aprendre a sumar i restar a partir de primer de primària).

En fi. Molta paciència i molta sort!

Petons :)

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::