Escola Thau, Solc, Frederic Mistral, Garbi Pere Verges
- MarinaGomez7
- Entrades: 3
- Membre des de: dj. nov. 09, 2023 4:14 pm
Escola Thau, Solc, Frederic Mistral, Garbi Pere Verges
Bona tarda a tots/es,
La meva filla ha de començar el curs vinent I3 i estem començant a buscar escoles.
Hem visitat Solc, Garbí Pere Vergés i Frederic Mistral. Ens falta visitar Thau.
Algú podria explicar les seves experiències en aquests centres, siusplau?
El feeling a totes elles ha sigut bo, però ens agradaria conéixer casos reals per acabar de decidir...
Gràcies!!
La meva filla ha de començar el curs vinent I3 i estem començant a buscar escoles.
Hem visitat Solc, Garbí Pere Vergés i Frederic Mistral. Ens falta visitar Thau.
Algú podria explicar les seves experiències en aquests centres, siusplau?
El feeling a totes elles ha sigut bo, però ens agradaria conéixer casos reals per acabar de decidir...
Gràcies!!
Re: Escola Thau, Solc, Frederic Mistral, Garbi Pere Verges
Hola! Per si et serveix, sóc ex-alumne de l'escola Garbí Pere Vergés i hi he anat desde els 3 al 18 anys, la recomano moltissim! M'encantaria portar-hi els meus fills però per logística familiar i distància m'és complicat. Estem mirant Thau, Frederic Mistral o Sadako. Si algú té referències m'agradaria molt conèixer-les.
- MarinaGomez7
- Entrades: 3
- Membre des de: dj. nov. 09, 2023 4:14 pm
Re: Escola Thau, Solc, Frederic Mistral, Garbi Pere Verges
Hola Anselm,
Gràcies per la teva resposta. Em preocupava una mica de Garbí Pere Vergés el tema de que sigui massa elitista o el tema de tanta importància als 3 equips de colors. Em podries explicar amb més detall la teva experiència?
Gràcies per la teva resposta. Em preocupava una mica de Garbí Pere Vergés el tema de que sigui massa elitista o el tema de tanta importància als 3 equips de colors. Em podries explicar amb més detall la teva experiència?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |