Escoles Terrassa zona 4
- BegoñaOrtiz
- :: puça
- Entrades: 6
- Membre des de: dc. feb. 19, 2020 2:24 pm
Escoles Terrassa zona 4
Bones!
Ens mudem de Barcelona a Terrassa i tot i que aquest curs 25-26 el nostre petit anirà a la Bressol, ja estem començant a mirar escoles de cara al curs següent.
La cosa és que per ser zona 4 hem estat mirant les públiques i només ens crida l'atenció Sala i Bardrinas i/o l'escola Auró. La resta no ens acaba de fer el pes, així que tenim diferents preguntes.
1. Què tal l'escola Pau Vila?
De concertades ens fa ràbia perquè som una família Laica (i del col·lectiu LGBTQ+) pel que estant a zona 4 només podem accedir a Sagrat Cor, Pia, Verdruna i Andersen. L'única laica és Andersen (si no m'equivoco) pel que la resta queda descartat. El que no ens volen dir són les quotes pel que:
2. Algú té referència de les quotes a l'Andersen?
I per acabar:
3. Podem posar escoles fora de la nostra zona escolar?
4. Les criatures a Terrassa solen tenir plaça a les escoles de la pròpia zona que esculliu com a primera o segona opció?
I ja que estem,
5. Quines Bressols o Llars d'infants recomaneu de la zona 2 (o zona sud).
Espero que algú ens pugui donar llum.
Merci!
Ens mudem de Barcelona a Terrassa i tot i que aquest curs 25-26 el nostre petit anirà a la Bressol, ja estem començant a mirar escoles de cara al curs següent.
La cosa és que per ser zona 4 hem estat mirant les públiques i només ens crida l'atenció Sala i Bardrinas i/o l'escola Auró. La resta no ens acaba de fer el pes, així que tenim diferents preguntes.
1. Què tal l'escola Pau Vila?
De concertades ens fa ràbia perquè som una família Laica (i del col·lectiu LGBTQ+) pel que estant a zona 4 només podem accedir a Sagrat Cor, Pia, Verdruna i Andersen. L'única laica és Andersen (si no m'equivoco) pel que la resta queda descartat. El que no ens volen dir són les quotes pel que:
2. Algú té referència de les quotes a l'Andersen?
I per acabar:
3. Podem posar escoles fora de la nostra zona escolar?
4. Les criatures a Terrassa solen tenir plaça a les escoles de la pròpia zona que esculliu com a primera o segona opció?
I ja que estem,
5. Quines Bressols o Llars d'infants recomaneu de la zona 2 (o zona sud).
Espero que algú ens pugui donar llum.
Merci!
- mariajesuscanton7
- Entrades: 1
- Membre des de: dg. març 16, 2025 2:18 pm
Re: Escoles Terrassa zona 4
Hola!
Yo con experiencia propia, ahora mi hija empezará i3 en septiembre y hemos hecho la preinscripción en el Andersen. La cuota de escolarización es de 130€ actualmente en el curso actual. En cuanto a las escoles bressol queda un poco lejos pero nosotros la hemos llevado a la Llar d’Infants Nuria y estamos encantados.
Por tema de zonas escolares a los de 2022 nos han dicho que muchas aulas se han quedado sin llenar en diferentes escuelas porque bajo la natalidad. Pero lo mejor es ir a las puertas abiertas y preguntar segun también la demanda del centro.
Un saludo.
Yo con experiencia propia, ahora mi hija empezará i3 en septiembre y hemos hecho la preinscripción en el Andersen. La cuota de escolarización es de 130€ actualmente en el curso actual. En cuanto a las escoles bressol queda un poco lejos pero nosotros la hemos llevado a la Llar d’Infants Nuria y estamos encantados.
Por tema de zonas escolares a los de 2022 nos han dicho que muchas aulas se han quedado sin llenar en diferentes escuelas porque bajo la natalidad. Pero lo mejor es ir a las puertas abiertas y preguntar segun también la demanda del centro.
Un saludo.
- BegoñaOrtiz
- :: puça
- Entrades: 6
- Membre des de: dc. feb. 19, 2020 2:24 pm
Re: Escoles Terrassa zona 4
mariajesuscanton7 ha escrit:Hola!
Un saludo.
Muchísimas gracias, me ha ayudado mucho :)
Me puedes explicar un poco más sobre la Llar d'infants? Que es lo que ha hecho que estéis tan contentis :)
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |