La importància del berenar per als nens

Alimentació, amistats, dubtes, consells...
matiasarciniegas
Entrades: 1
Membre des de: ds. abr. 27, 2019 12:18 am

La importància del berenar per als nens

EntradaAutor: matiasarciniegas » ds. abr. 27, 2019 1:11 am

El berenar és l'aportació nutritiu que necessita un nen durant un interval de temps, que transcorre entre el menjar de l'esmorzar i el dinar però amb més regularitat amb el menjar del migdia i el sopar, i que pot resultar massa ampli.

La importància de les Berenars en els nens és evitar-hi un dejuni prolongat i poder recarregar energia perquè ells continuïn en les seves activitats diàries.

El berenar suposa una recàrrega d'energia molt útil i necessària per a continuar la jornada o per emprendre un seguit d'activitats que requereixen un esforç psíquic i / o físic com és el cas de les activitats extraescolars realitzades per nens i adolescents, per exemple: Els berenars eviten en un futur patir de sobrepès perquè s'està educant el nen a evitar haver ansietat.

Prendre alguna cosa a mitja tarda suposa un avantatge nutricional, ja que garanteix el manteniment de nivells constants de glucosa en sang i evita el consum de les reserves pròpies de l'organisme.

Regles per un bon berenar infantil

1. Moderació. Les quantitats a ingerir no han de ser excessives per evitar l'excés de calories o anul·lar la fam per al sopar. S'ha de tenir cura tant el tipus d'aliments com la ració dels mateixos.

2. Digestió. Evita que el berenar interfereixi en el procés de digestió del menjar del migdia. Ha d'estar prou allunyada de la mateixa i no prendre massa tard per impedir que nen no tingui gana a l'hora del sopar.
Mai vaig pensar que una persona seria el més important fins i tot havent d'esperar 9 mesos per coonocerlo, Sebastian és el mes meravellós que he pogut, és la meva motiu per viure i ser feliç cada dia, abans del Diseny web era la meva passió, ara les meves passions són el meu fill i disseny, gràcies per canviar la meva vida fill, t'estimo <:-<
richardcalle56
Entrades: 1
Membre des de: dc. abr. 21, 2021 3:24 pm

Re: La importància del berenar per als nens

EntradaAutor: richardcalle56 » dc. abr. 21, 2021 4:06 pm

Molt de gust em dic Richard Calle i realment estic molt agraït per la teva informació, ja que tinc un :-)(-: de 4 mesos d'edat.

Espero que puguis seguir compartint més dels teus coneixements. :miko:

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::