Veure TV en anglès
Veure TV en anglès
El meu fill te 7 anys i m'agradaria que tingués l'opció de poder veure els seus dibuixos o series preferits en anglès. He pensat en buscar per internet aquesta possibilitat, però desconec webs on trobar-ho. Alguna de vosaltres en sabria recomenar on ho puc trobar? Coneixeu cap web on els dialegs siguin en anglès? Vosaltres ho feu amb els vostres fills/es?
Moltes gràcies.
Moltes gràcies.
- Nuvolmagic
- :: cèrvol
- Entrades: 589
- Membre des de: dj. des. 17, 2009 9:58 am
Re: Veure TV en anglès
Hola, no se quines sèries li agradaran, però a la web del clan hi ha la opció de veure-les en anglès.
Jo al meu petit li he posat, farà 3 anyets en un parell de mesos, i ell és pixava de riure igual i tampoc el veia que notes res estrany.
Jo al meu petit li he posat, farà 3 anyets en un parell de mesos, i ell és pixava de riure igual i tampoc el veia que notes res estrany.
Bon dia!!
Si poses l'opció de versió original a la tele, podràs escoltar els dibuixos tant del Clan (com ja et diu la núvol) com del súper tres en la seva versió original. Bé, els dibuixos i la resta de programació jeje!! Nosaltres ho tenim sempre així.
I també tens l'opció de buscar aquestes sèries al youtube, segur que hi són.
Si poses l'opció de versió original a la tele, podràs escoltar els dibuixos tant del Clan (com ja et diu la núvol) com del súper tres en la seva versió original. Bé, els dibuixos i la resta de programació jeje!! Nosaltres ho tenim sempre així.
I també tens l'opció de buscar aquestes sèries al youtube, segur que hi són.
Com et diuen des del mateix tdt es pot fer en versió original... el problema bé que si per exemple li poses en doraemon, no serà en anglès sino en japonès. jejeje
Jo alterno a vegades en anglès a vegades en català o castellà....
Jo tambe li poso la web de clan, la dora i la peppa en angles. Tambe tenen aplicacio per tablets i movils.
I el disney channel a la tele esta sempre en angles

I el disney channel a la tele esta sempre en angles

Lau ha escrit:Com et diuen des del mateix tdt es pot fer en versió original... el problema bé que si per exemple li poses en doraemon, no serà en anglès sino en japonès. jejeje
AHAHHAHAHAHAHAHHAHAHA, Lau!!! Aixo ens passa a nosaltres amb el club súper3!!! Amb el Doraemon sempre l'hem de canviar!!!
- ThomasJohn
- Entrades: 1
- Membre des de: dj. maig 04, 2023 8:47 am
Normalment miro a la plataforma de televisió en directe, és bastant fàcil d'utilitzar i redueix el temps de cerca https://tvstreamkostenlos.de/rtl/
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |