CANVI D'ESCOLA FORA TERMINI INSCRIPCIÓ

Alimentació, amistats, dubtes, consells...
Marona78
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. des. 13, 2011 8:52 am
Ubicació: Baix Penedès, Catalunya

CANVI D'ESCOLA FORA TERMINI INSCRIPCIÓ

EntradaAutor: Marona78 » dv. maig 25, 2012 3:12 pm

Hola mares & Cia! :***:

Us explico el nostre cas: tan el meu marit com jo estem sense feina :ufs: i vivim en un poble on els recursos laborals se'ns han acabat. Ell és de fora i jo sóc de BCN, i pensàvem en tornar a la ciutat, on jo hi tinc els amics i els contactes per trobar feina (hi ha més oportunitats, encara que només sigui per volum).

Ja estem en moviment buscant feina i pis, però em preocupa el tema de l'escola dels meus fills, tinc algunes preguntes, a veure si hi ha algú que hagi passat per això i ens pugui orientar:

- La meva filla farà 2n de primària i el nen P-2. Què em recomaneu, buscar una escola concertada que tingui P-2, o buscar-ne una de pública per a la nena i deixar el nen en una llar privada (les públiques a BCN impossible entrar-hi!) o amb una cangur fins a P-3?

- Com ho he de fer per matricular-los? Podré escollir o em tocarà el centre que em digui Educació?

- Ho podré fer quan vulgui o hauré d'esperar al setembre?

Merci per les respostes per avançat! :ok:

Salut! ||*||

... i a vegades ens en sortim...!

Imatge

Imatge
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: CANVI D'ESCOLA FORA TERMINI INSCRIPCIÓ

EntradaAutor: FloR » dv. maig 25, 2012 4:00 pm

Si esteu sense feina no sé com d'urgent és que el nen vagi a la llar però al meu barri han sobrat forçes places a les llars públiques, no és tan difícil accedir-hi segons a quina zona visquis! Respecte a la nena no sé com va la primària pero t'han de donar plaça on visquis, suposo que no podràs escollir però no sé ehh!! molta sort en la vostra cerca i que tot us vagi molt millor d'ara en endavant..
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

EntradaAutor: edae » dv. maig 25, 2012 4:50 pm

Vols dir que és bona idea una concertada? Millor una pública no? si esteu els dos sense feina? A veure, espero que hi estigueu el mínim temps possible i que de seguida trobeu alguna cosa, però mentrestant...
Imatge
Imatge
sandrajuli
:: pantera
:: pantera
Entrades: 873
Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am

EntradaAutor: sandrajuli » ds. maig 26, 2012 9:14 am

Home, potser jo de moment no portaria al nen a la llar ni amb cangur, si el podeu cuidar vosaltres, no? A part que pel que tinc entès aquest any apujaran molt els preus. A més, dins la mala sort de no tenir feina, lo positiu és que el petit podrà estar a casa.
Imatge

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::