Pipí de nit
Pipí de nit
Hola noies,
El Jordi farà 7 anys al desembre i fa cosa d'un any que dorm sense bolquer. Al principi el llevàvem un parell de cops durant la nit i poc a poc vam anar espaiant aquestes "llevades" fins que vam deixar de fer-ho. Semblava que ho portava força bé, de tant en tant s'escapava una mica de pipí, però poques vegades. Demà marxarà de colònies amb l'escola (3 dies i 2 nits) i just aquesta última setmana s'ha fet pipí cada dia
. A més, no una miqueta, no, pixarrada considerable que ni el protector ha pogut parar i s'ha mullat el matalàs cada dia... Ell no sembla preocupat, quan es lleva avisa que s'ha fet pipí, es neteja i es canvia, però a mi em preocupa que algun altre nen el faci sentir malament...
Poden ser els nervis? Algú sap a què es pot deure aquesta regressió sobtada?
Fins aviat
El Jordi farà 7 anys al desembre i fa cosa d'un any que dorm sense bolquer. Al principi el llevàvem un parell de cops durant la nit i poc a poc vam anar espaiant aquestes "llevades" fins que vam deixar de fer-ho. Semblava que ho portava força bé, de tant en tant s'escapava una mica de pipí, però poques vegades. Demà marxarà de colònies amb l'escola (3 dies i 2 nits) i just aquesta última setmana s'ha fet pipí cada dia
Poden ser els nervis? Algú sap a què es pot deure aquesta regressió sobtada?
Fins aviat
- angelina
- :: dinosaure
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
Re: Pipí de nit
Farcellet joi no tinc fills d'aquesta edat pero sé que a tots els nebots (nois) del lmeu home han, tingut dificultat amb el control dels esfinters a la nit... ara hi han uns bolquers calça q son més dicrets pels nens grans i simplement que se'ls vagi a psoar al labavo abans de dormir i ni es noten si no porta un pijama arrapat.. jo no arriscaria a que se li escapés el pipi... els crios a aquesta edat i més endavant poden ser molt cruels... i si el teu fill porta bé el tems no cal q ara s'hi capfiqui pq encara es pitjor...
JO en parlaria amb la profe que estigui al tanto q el nen tingui un moment de dicresio q si demana anar al wc quan ja estan tots empijamats no li rpegunti i ara q fas? i aixi ell estarà tranquil...
Espero que li vagin molt bé lmes colonies i no es preocupi més q aixo q soin motiu de passar-ho bé i no de rpeocupacio!
JO en parlaria amb la profe que estigui al tanto q el nen tingui un moment de dicresio q si demana anar al wc quan ja estan tots empijamats no li rpegunti i ara q fas? i aixi ell estarà tranquil...
Espero que li vagin molt bé lmes colonies i no es preocupi més q aixo q soin motiu de passar-ho bé i no de rpeocupacio!

PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS

WALID & INÈS
Hola angelina,
Gràcies per la teva resposta. De fet, ja vam fer servir aquests bolquers que dius en el seu moment. Per a ell són una etapa superada i no en vol tornar a dur. Com que encara en tenim algun per casa li he dit que se'ls podia endur a les colònies, però no vol. Jo crec que per a ell el pipí d'aquests últims dies només són "accidents" i està convençut que a l'escola no li passarà... Jo pateixo (més pel que puguin dir-li que per ell), però no crec que obligar-lo a dur-los sigui la solució.
Aquest matí hem parlat amb la seva tutora per avisar-la de la situació i ens ha dit que estarà al cas, però clar amb tants nens no sé si podrà controlar-ho gaire... A la bossa li posarem un protector de llit, dues baixeres i dos pijames (dorm dues nits fora de casa i a l'escola només en demanen un de cada) per si de cas.
El que trobo estrany és aquesta mena de "regressió" que ha fet aquesta última setmana, perquè en tot l'estiu potser se li ha escapat una miqueta un parell de cops i de cop i volta, 6 dies seguits de "catarates del Niàgara"! El pobre nano no beu res a partir de les 19.00, vigilem que vagi al bany abans d'anar a dormir, no el renyem mai si se li escapa... En fi, que no sé què pot passar...
Fins aviat
Gràcies per la teva resposta. De fet, ja vam fer servir aquests bolquers que dius en el seu moment. Per a ell són una etapa superada i no en vol tornar a dur. Com que encara en tenim algun per casa li he dit que se'ls podia endur a les colònies, però no vol. Jo crec que per a ell el pipí d'aquests últims dies només són "accidents" i està convençut que a l'escola no li passarà... Jo pateixo (més pel que puguin dir-li que per ell), però no crec que obligar-lo a dur-los sigui la solució.
Aquest matí hem parlat amb la seva tutora per avisar-la de la situació i ens ha dit que estarà al cas, però clar amb tants nens no sé si podrà controlar-ho gaire... A la bossa li posarem un protector de llit, dues baixeres i dos pijames (dorm dues nits fora de casa i a l'escola només en demanen un de cada) per si de cas.
El que trobo estrany és aquesta mena de "regressió" que ha fet aquesta última setmana, perquè en tot l'estiu potser se li ha escapat una miqueta un parell de cops i de cop i volta, 6 dies seguits de "catarates del Niàgara"! El pobre nano no beu res a partir de les 19.00, vigilem que vagi al bany abans d'anar a dormir, no el renyem mai si se li escapa... En fi, que no sé què pot passar...
Fins aviat
- angelina
Doncs si ell no vol el bolquer fora!!! Ben pot ser que siguin els nervis i un cop allàa estigui altre cop tot en ordre, no pateixis que a la tornada de les colonies tot tornara en ordre

WALID & INÈS

WALID & INÈS
Hola farcellet,
Jo mateixa em vaig fer pipi al llit ocasionalment fins que em va venir la regla (és a dir fins els 12 anys) i sobretot em passava quan estava més nerviosa o hi havia canvis. El curiòs és que a les colònies o sortides de casa no em solia fer mai el pipi al llit ja que en aquelles situacions estava molt atenta a no mullar-me.
Si el teu fill et demana expressament que no vol el bolquer no l'obliguis, segur que ho viuria molt pitjor que fer-se el pipi al llit.
A més, és possible, que a la seva classe hi hagi altres nens que es trobin a la mateixa situació. Jo recordo que els monitors, a tota una colla, ens feien aixecar a mitja nit per anar a fer pipi i que si algú se li escapava es tractava amb màxima discressió.
Com a mare, entenc que estiguis preocupada però vigila de no passar-li aquesta angoixa a ell (dius que ell no ho viu malamanet!!) i torna a parlar amb la mestra perquè a la nit el portin d'excursió al wc.
Ja veuràs com tot anirà bé...
Jo mateixa em vaig fer pipi al llit ocasionalment fins que em va venir la regla (és a dir fins els 12 anys) i sobretot em passava quan estava més nerviosa o hi havia canvis. El curiòs és que a les colònies o sortides de casa no em solia fer mai el pipi al llit ja que en aquelles situacions estava molt atenta a no mullar-me.
Si el teu fill et demana expressament que no vol el bolquer no l'obliguis, segur que ho viuria molt pitjor que fer-se el pipi al llit.
A més, és possible, que a la seva classe hi hagi altres nens que es trobin a la mateixa situació. Jo recordo que els monitors, a tota una colla, ens feien aixecar a mitja nit per anar a fer pipi i que si algú se li escapava es tractava amb màxima discressió.
Com a mare, entenc que estiguis preocupada però vigila de no passar-li aquesta angoixa a ell (dius que ell no ho viu malamanet!!) i torna a parlar amb la mestra perquè a la nit el portin d'excursió al wc.
Ja veuràs com tot anirà bé...
Moltes gràcies per les vostres respostes!
Aquest matí el Jordi ha marxat de colònies la mar de content. Aquesta nit també se li ha escapat el pipí
, però curiosament abans s'ha llevat ell solet per fer-ne. M'explico: va anar a dormir cap a les 21.30 i va fer pipí, a les 23.15 (per sorpresa!) s'ha llevat per anar al lavabo i a les 04.40 ha vingut a l'habitació per dir-nos que anava moll... Em flipa la capacitat productora de pipí d'aquest nen perquè no bevia res des de les 19.00...
Ja us explicaré com ha anat tot
Aquest matí el Jordi ha marxat de colònies la mar de content. Aquesta nit també se li ha escapat el pipí
Ja us explicaré com ha anat tot

Com van anar les colonies?
Hola noies!
Doncs al final tot va anar força bé
. La tutora estava avisada i, a més, hi havia altres nanos en una situació similar, de manera que ja tenien previst fer una "llevada" general a la matinada. La primera nit fantàstica, però la segona se li va escapar el pipí... Es veu que van anar a dormir molt tard i estaven rebentats (el Jordi ja sol dormir profundament en situacions normals...). Van anar al llit cap a les 00.00 i les profes es van llevar a les 02.00, però ja era tard.
Jo diria que es confirma que la crisi de la setmana anterior era fruit dels nervis, perquè des que va tornar de les colònies no hem tingut cap "escape"
!!
Moltes gràcies per l'interès i fins aviat
Doncs al final tot va anar força bé
. La tutora estava avisada i, a més, hi havia altres nanos en una situació similar, de manera que ja tenien previst fer una "llevada" general a la matinada. La primera nit fantàstica, però la segona se li va escapar el pipí... Es veu que van anar a dormir molt tard i estaven rebentats (el Jordi ja sol dormir profundament en situacions normals...). Van anar al llit cap a les 00.00 i les profes es van llevar a les 02.00, però ja era tard. Jo diria que es confirma que la crisi de la setmana anterior era fruit dels nervis, perquè des que va tornar de les colònies no hem tingut cap "escape"
!!Moltes gràcies per l'interès i fins aviat

- angelina
Que bé farcellet!! al final ens capfiquem més nosaltres que ells!! :D

WALID & INÈS

WALID & INÈS
Hola Farcellet, t´estic intentant enviar un privat però es queda a la safata de sortida. Tinc una pregunta per fer-te sobre el tema de l´atonia i no se com contactar amb tu, pots intentar enviar-me un privat a veure si et deixa, si-us-plau?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |