Ortodoncia, mossegada creuada
Ortodoncia, mossegada creuada
La meva filla de 6 anys te la mossegada creuada perquè té el paladar molt estret. El dentista recomana posar-li una ortodoncia no fixa que és diu c-modeler, que l'ha de portar dues hores al dia i a les nits. Durant les dues hores del dia ha d'estar tota l'estona pendent d'apretar les dents 10 segons y relaxar 10 segons. A més per la forma de l'aparell és pràcticament impossible parlar amb el posat. Això 2 hores cada dia em sembla una tortura per una criatura tan petita, seria tenir-la pràcticament tot el temps des que arriba a casa fins que va a dormir sense parlar.
Veig altres nens que porten un aparell fixe normal per aconseguir el mateix objectiu, però el dentista no vol posar-li un d'aquests però tampoc no m'explica el motiu.
Estic pensant en canviar de dentista. Algú té experiència amb aquest tipus d'ortodoncia?
Veig altres nens que porten un aparell fixe normal per aconseguir el mateix objectiu, però el dentista no vol posar-li un d'aquests però tampoc no m'explica el motiu.
Estic pensant en canviar de dentista. Algú té experiència amb aquest tipus d'ortodoncia?
terrassa5 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 07, 2014 7:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- kabbisa
- :: zebra

- Entrades: 1397
- Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
- Ubicació: Barcelona / Cabrils
Re: Presidència, mossegada creuada
Cullo,.. Dues hores contant de 10 en 10... No he aguantat ni quatre vegades!
Potser amb aquest aparell "s'arregla" amb menys temps? Has buscat informació per inet?
Potser amb aquest aparell "s'arregla" amb menys temps? Has buscat informació per inet?
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Re: Ortodoncia, mossegada creuada
No trobo gairebé res per internet sobre aquest aparell, i la gent que conec que els seus fills han portat ortodoncia per ampliar el paladar, tots l'han portat fixa.
Re: Ortodoncia, mossegada creuada
Jo no tinc experiència, però si m'hi trobés, demanaria una segona opinió a un altre dentista i després decidiria. Jo també trobo que les dues hores del dia, sense poder parlar i fent els exercicis, han de ser un suplici per una nena que encara és petita.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |