Ortodoncia, mossegada creuada

Alimentació, amistats, dubtes, consells...
terrassa5
:: rateta
Entrades: 183
Membre des de: dt. nov. 16, 2010 9:05 pm

Ortodoncia, mossegada creuada

EntradaAutor: terrassa5 » dv. nov. 07, 2014 3:29 pm

La meva filla de 6 anys te la mossegada creuada perquè té el paladar molt estret. El dentista recomana posar-li una ortodoncia no fixa que és diu c-modeler, que l'ha de portar dues hores al dia i a les nits. Durant les dues hores del dia ha d'estar tota l'estona pendent d'apretar les dents 10 segons y relaxar 10 segons. A més per la forma de l'aparell és pràcticament impossible parlar amb el posat. Això 2 hores cada dia em sembla una tortura per una criatura tan petita, seria tenir-la pràcticament tot el temps des que arriba a casa fins que va a dormir sense parlar.

Veig altres nens que porten un aparell fixe normal per aconseguir el mateix objectiu, però el dentista no vol posar-li un d'aquests però tampoc no m'explica el motiu.

Estic pensant en canviar de dentista. Algú té experiència amb aquest tipus d'ortodoncia?
terrassa5 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 07, 2014 7:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Presidència, mossegada creuada

EntradaAutor: kabbisa » dv. nov. 07, 2014 4:18 pm

Cullo,.. Dues hores contant de 10 en 10... No he aguantat ni quatre vegades!
Potser amb aquest aparell "s'arregla" amb menys temps? Has buscat informació per inet?
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
terrassa5
Entrades: 183
Membre des de: dt. nov. 16, 2010 9:05 pm

Re: Ortodoncia, mossegada creuada

EntradaAutor: terrassa5 » dv. nov. 07, 2014 7:06 pm

No trobo gairebé res per internet sobre aquest aparell, i la gent que conec que els seus fills han portat ortodoncia per ampliar el paladar, tots l'han portat fixa.
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Ortodoncia, mossegada creuada

EntradaAutor: Takita » ds. nov. 08, 2014 9:26 am

Jo no tinc experiència, però si m'hi trobés, demanaria una segona opinió a un altre dentista i després decidiria. Jo també trobo que les dues hores del dia, sense poder parlar i fent els exercicis, han de ser un suplici per una nena que encara és petita.

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::