Maxilar inferior avançat -osteopatia

Alimentació, amistats, dubtes, consells...
magda.pla
Entrades: 3
Membre des de: dt. gen. 09, 2018 12:12 am

Maxilar inferior avançat -osteopatia

EntradaAutor: magda.pla » dt. gen. 09, 2018 12:34 am

Hola, la meva filla de 8 té el maxilar inferior més endavant q el superior. Recomanen posar-li ortodoncia, una a les nits durant un any. Algú sap si només amb osteopatia es pot arreglar o bé si és recomanable acompanyar la ortodoncia amb osteopatia?
Gracies
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Maxilar inferior avançat -osteopatia

EntradaAutor: charito » dt. gen. 09, 2018 8:23 pm

Doncs el meu fill te mossegada creuada i la dentista ens va recomanar que abans de fer cap tractament anéssim al osteòpata perquè li mires que estigues tot be, la mandibula, el crani... , aixi que si que es recomanable.
mare-selva
Entrades: 1
Membre des de: dj. feb. 26, 2009 1:34 pm

Re: Maxilar inferior avançat -osteopatia

EntradaAutor: mare-selva » dg. juny 03, 2018 10:03 pm

Hola Magda, perdona veig que fa uns quants mesos que vas fer la pregunta i no sé si has començat ja alguna cosa en aquest sentit...

Jo he entrat al fòrum buscant informació sobre aquest tema, ja que estic força espantada, el dentista li ha fet proves al meu fill de 9 anys per a ortodòncia i el resultat va ser que té la mandíbula inferior avançada i que com més creixi més s'accentuará, i tindrà problemes de tot tipus.... Em dóna com a única alternativa posar una estructura externa, dia i nit, per corregir-ho. A mi em sembla molt traumàtic fer això, i estic buscant algun ortodoncista kinesiòleg que sàpiga del tema per veure alguna alternativa.

De moment, crec que farem una ortodòncia fixa al paladar, durant 6 mesos, per obrir el paladar ja que és ogival. Però segons el dentista això serà totalment insuficient i si esperem més dels 12 anys per a l'ortodòncia externa ja serà tard.

Moltes gràcies si algú té coneixements d'aquest tema i els pot compartir!!!
Avatar de l’usuari
Miules
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: ds. nov. 19, 2011 10:16 am

Re: Maxilar inferior avançat -osteopatia

EntradaAutor: Miules » dg. juny 03, 2018 11:05 pm

Hola mares,
A nosaltres ens ha ajudat moltíssim l'osteòpata pediàtrica, considerem que és una gran professional, també imparteix classes a la facultat de fisioteràpia. Té consulta a Sabadell i es diu Arantxa Quintana.
És comprensible demanar una segona opinió abans d'arribar a tractaments més invasius.

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::