Canvi d’escola durant el curs.

Alimentació, amistats, dubtes, consells...
jesus73
Entrades: 4
Membre des de: dc. abr. 25, 2018 7:56 pm

Canvi d’escola durant el curs.

EntradaAutor: jesus73 » dc. abr. 25, 2018 9:31 pm

Hola!! Em dic Jesús i necessito saver un detall.La mevaex parella se’n va del barri on viu que és el mateix on viscu jo,i se’n duu al nostre fill,el treu de l’escola on está i ja ha dit a aquesta escola que pel 10 de maig no anirá mes.Al centre on anat fins ara la directora ha parlat amb mi i m’ha aconsellat que jo si no vull que canvii de centre puc anar a Ensenyament i oposar-me,i que sense la meva signatura la mare no por fer el canvi d’escola ara.Voldria saver si aixó es cert i que puc fer al respecte.Gracies!!
D
PereLlull
:: peixet
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dl. feb. 06, 2017 12:26 pm

Re: Canvi d’escola durant el curs.

EntradaAutor: PereLlull » dc. abr. 25, 2018 10:34 pm

Jesús, el millor és arribar acords amb la teva parella pensant què és el millor pel vostre fill per sobre de vosaltres dos. Jo no sóc ningú per donar consells, parlo només des de la visió del fill, no hi ha res que faci més mal que uns pares sense bona relació, estiguin casats, en parella o divorciats.
Si la comunicació no hi ha manera que funcioni, pots trucar al Departament, i per ser exactes, a Inspecció Escolar que us podran resoldre què diu la llei per aquests casos. Però, insisteixo, millor és arribar acords entre tots dos progenitors i pensar sempre en el millor pel fill/a.

Sort en l'entesa i en una bona solució
jesus73
Entrades: 4
Membre des de: dc. abr. 25, 2018 7:56 pm

Re: Canvi d’escola durant el curs.

EntradaAutor: jesus73 » dj. abr. 26, 2018 9:35 am

A veure,crec que no s’ha entes el tema.Aquesta dona desde que ens vam separar fa les coses a la seva bola,i ara ha fet un altre.Nomes vull saver si puc fer algo per impedir el canvi d’escola faltant un mes,trobo que les coses no es fan aixin’s,se’n va del barri a la brava canviant al nen d’escola casi a final de curs.Gracies.
nisseta
Entrades: 1
Membre des de: dt. ago. 30, 2016 11:26 am

Re: Canvi d’escola durant el curs.

EntradaAutor: nisseta » dj. abr. 26, 2018 11:45 am

Si que s'ha entès però en aquest moments, a part de lamentar la situació, l'únic que pots fer és el que t'ha comentat la directora de l'escola i, si cal, iniciar un procés judicial perquè es determini si es deixa fer el canvi o si el menor continua a la mateixa escola on va ara. Et recomano que ho facis com més aviat millor, per evitar que el canvi es faci efectiu (amb tot el que comportarà).

Que la teva ex sigui com és,.... poca cosa hi pots fer però t'aconsello que intentis al màxim no fer-te mala sang amb els seus actes. Només aconseguiràs amargar-te.
jesus73
Entrades: 4
Membre des de: dc. abr. 25, 2018 7:56 pm

Re: Canvi d’escola durant el curs.

EntradaAutor: jesus73 » dj. abr. 26, 2018 2:45 pm

Moltes gracies per les vostres respostes.Tractare de no fer-me mala sang.
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Canvi d’escola durant el curs.

EntradaAutor: ada_bcn » dl. abr. 30, 2018 8:23 pm

Jo crec que es necessita al teva autorització també... Bé, jo sóc monoparental però un cop vaig fer canvi de escola per canvi de domicili i em demanaven la autorització del pare.

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::