Opinions CEIP LA RODA Terrassa

Ja estem a primària!
otuoella
Entrades: 2
Membre des de: ds. set. 07, 2013 9:14 am

Opinions CEIP LA RODA Terrassa

EntradaAutor: otuoella » ds. set. 07, 2013 9:27 am

Bon dia, tinc dues nenes de 4 i 7 anys que van al CEIP La Roda de Terrassa. A la gran la vaig apuntar allà sense dubtar perquè havia sentit durant anys bones opinions sobre el col·legi, però us he de dir que estic preocupada pels comentaris que sento darrerament i perquè tinc la sensació que és molt fluix. En comparació amb altres col·legis públics de Terrassa, a La Roda fan menys matèria i la meva filla gran està pitjor formada per la seva edat que a altres col·legis (ha acabat 1er i no els han ensenyat a sumar ni a restar portant, sinó que ho fan tot comptant enrere i endavant a partir d'una xifra, cosa que em sembla bé però crec que el sistema "normal" sobre el paper també és necessari).

Agrairia molt a altres pares/mares que tingueu fills allà o que hagueu dut fills a La Roda la vostra opinió. No entenc el baix nivell que tenen (i, per cert, la meva filla ha tret excel·lent a totes les assignatures: no es tracta que a ella li costi més que a altres nens). Em tranquil·litzo pensant que és primària i que a casa ja ens encarregarem de suplir el que no fan al col·legi, però potser les vostres opinions m'ajuden també a aclarir-me.

Salutacions i gràcies per endavant!
clreios
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: dg. març 09, 2008 6:39 pm
Ubicació: Terrassa

Re: Opinions CEIP LA RODA Terrassa

EntradaAutor: clreios » dj. set. 19, 2013 11:19 pm

hola bonica, treballo en una escola bressol de la zona i he sentit aquest comentaris. Antics alumnes que em venen a visitar mho han comentat els pares que si veia normal que no fessin això, o allò. Es veu que han canviat una mica el plantejament a l'hora de fer i voler treballar a partir d'altres metodologies on es té més en compte la felicitats de l'infant i pel que se d'altres escoles que ho fan, es diu que a final de l'etapa els infants assoleixen el mateix.
També dir que a una nena que va acabar p3, va venir i no sabia ni reconceixer quasi ni el seu nom. va venir uns dies a la llar a l'estiu perquè volia venir a jugar amb els altres infants i li vaig ensenyar en 1 setmana a escriure el seu nom. Vamos que no el van treballar gaire...
No t'amoinis, pensa que aquests models pedagogics treballen la base, i sense una bona base no es poden assentar els ensenyaments superiors adequadament.
Sóc mestra, si necessites qualsevol consell o dubte digam'ho :)

un peto!
Isabelistic
Entrades: 3
Membre des de: dl. jul. 10, 2023 3:13 pm

Re: Opinions CEIP LA RODA Terrassa

EntradaAutor: Isabelistic » dc. nov. 27, 2024 11:42 am

Bon dia, ens plantegem optar per LA RODA el curs 2025-2026 per portar a la nostra filla, però veient aquests comentaris sobre el baix nivell dubto si és bona idea... Algú més que en pugui donar referències? Moltes gràcies!

Torna a “L'escola”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::