Opinions CEIP LA RODA Terrassa
Opinions CEIP LA RODA Terrassa
Bon dia, tinc dues nenes de 4 i 7 anys que van al CEIP La Roda de Terrassa. A la gran la vaig apuntar allà sense dubtar perquè havia sentit durant anys bones opinions sobre el col·legi, però us he de dir que estic preocupada pels comentaris que sento darrerament i perquè tinc la sensació que és molt fluix. En comparació amb altres col·legis públics de Terrassa, a La Roda fan menys matèria i la meva filla gran està pitjor formada per la seva edat que a altres col·legis (ha acabat 1er i no els han ensenyat a sumar ni a restar portant, sinó que ho fan tot comptant enrere i endavant a partir d'una xifra, cosa que em sembla bé però crec que el sistema "normal" sobre el paper també és necessari).
Agrairia molt a altres pares/mares que tingueu fills allà o que hagueu dut fills a La Roda la vostra opinió. No entenc el baix nivell que tenen (i, per cert, la meva filla ha tret excel·lent a totes les assignatures: no es tracta que a ella li costi més que a altres nens). Em tranquil·litzo pensant que és primària i que a casa ja ens encarregarem de suplir el que no fan al col·legi, però potser les vostres opinions m'ajuden també a aclarir-me.
Salutacions i gràcies per endavant!
Agrairia molt a altres pares/mares que tingueu fills allà o que hagueu dut fills a La Roda la vostra opinió. No entenc el baix nivell que tenen (i, per cert, la meva filla ha tret excel·lent a totes les assignatures: no es tracta que a ella li costi més que a altres nens). Em tranquil·litzo pensant que és primària i que a casa ja ens encarregarem de suplir el que no fan al col·legi, però potser les vostres opinions m'ajuden també a aclarir-me.
Salutacions i gràcies per endavant!
Re: Opinions CEIP LA RODA Terrassa
hola bonica, treballo en una escola bressol de la zona i he sentit aquest comentaris. Antics alumnes que em venen a visitar mho han comentat els pares que si veia normal que no fessin això, o allò. Es veu que han canviat una mica el plantejament a l'hora de fer i voler treballar a partir d'altres metodologies on es té més en compte la felicitats de l'infant i pel que se d'altres escoles que ho fan, es diu que a final de l'etapa els infants assoleixen el mateix.
També dir que a una nena que va acabar p3, va venir i no sabia ni reconceixer quasi ni el seu nom. va venir uns dies a la llar a l'estiu perquè volia venir a jugar amb els altres infants i li vaig ensenyar en 1 setmana a escriure el seu nom. Vamos que no el van treballar gaire...
No t'amoinis, pensa que aquests models pedagogics treballen la base, i sense una bona base no es poden assentar els ensenyaments superiors adequadament.
Sóc mestra, si necessites qualsevol consell o dubte digam'ho :)
un peto!
També dir que a una nena que va acabar p3, va venir i no sabia ni reconceixer quasi ni el seu nom. va venir uns dies a la llar a l'estiu perquè volia venir a jugar amb els altres infants i li vaig ensenyar en 1 setmana a escriure el seu nom. Vamos que no el van treballar gaire...
No t'amoinis, pensa que aquests models pedagogics treballen la base, i sense una bona base no es poden assentar els ensenyaments superiors adequadament.
Sóc mestra, si necessites qualsevol consell o dubte digam'ho :)
un peto!
- Isabelistic
- Entrades: 3
- Membre des de: dl. jul. 10, 2023 3:13 pm
Re: Opinions CEIP LA RODA Terrassa
Bon dia, ens plantegem optar per LA RODA el curs 2025-2026 per portar a la nostra filla, però veient aquests comentaris sobre el baix nivell dubto si és bona idea... Algú més que en pugui donar referències? Moltes gràcies!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |