Escoles Sant Cugat

Ja estem a primària!
Esther09
Entrades: 4
Membre des de: dt. feb. 02, 2016 8:12 am

Escoles Sant Cugat

EntradaAutor: Esther09 » dt. feb. 02, 2016 8:16 am

Hola, estic interessada en 3 escoles concertades de Sant Cugat, ja conec la filosofia i l'ideari, però necessito els preus, són:
Avenç
Creanova
Thau
Algú em pot ajudar?
Gràcies.
Avatar de l’usuari
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Escoles Sant Cugat

EntradaAutor: Nime » dt. feb. 02, 2016 10:26 am

Hola, em sembla que el creanova no és concertat, així que el preu pujarà bastant.

El Thau l'any passat eren uns 400-500€ si no recordo malament
L'Avenç és més econòmic.

Ara bé, estàs parlant de dos coles de dues zones diferents que s'omplen en primeres opcions i fins i tot van a sorteig (l'avenç segur),l. Potser primer hauries de mirar quina zona et pertoca :)
Imatge
Esther09
Entrades: 4
Membre des de: dt. feb. 02, 2016 8:12 am

Re: Escoles Sant Cugat

EntradaAutor: Esther09 » dt. feb. 02, 2016 10:39 am

Doncs, això és el més dramàtic, visc a Rubí. Però no hi ha cap escola de Rubí que em convenci.
I a més, el meu fill està fent P4, o sigui, que sería fer un canvi a mig cicle o bé esperar a 1r de primària.

Però és que, certs canvis personals i aquests dos anys que porta escolaritzat, ens han dut a reflexionar i voler un estil molt diferent d'ensenyança i en especial de valors i afinitat amb l'entorn.

Creieu que és "missió impossible" accedir alguna de les dues escoles: Thau o Avenç?
Avatar de l’usuari
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Escoles Sant Cugat

EntradaAutor: Nime » dt. feb. 02, 2016 11:04 am

Ufff, doncs sento dir-te que encara m'ho poses pitjor :S

L'Avenç si no entres a P3 és missió impossible, el Thau també complicadíssim, encara que potser hi ha algun moviment i queda plaça lliure. De totes maneres, quan surti la preincripció han de posar també quantes places lliures tenen per a cada curs.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Escoles Sant Cugat

EntradaAutor: Nime » dt. feb. 02, 2016 11:14 am

A més, em sembla que de totes maneres les places de tots els cursos van per punts i em sembla que tu aniries amb 0, no?
Imatge
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: Escoles Sant Cugat

EntradaAutor: Rossinyola » dt. feb. 02, 2016 11:18 am

Com de diferent vols l'escola? Ho dic perquè tens una waldorf ben aprop i més econòmic que el thau (m'he quedat parada dels preus!)

Del creanova he sentit preus astronòmics però a vegades es parla de més i més val anar a les portes obertes a preguntar-ho
Imatge

Imatge

Imatge
Esther09
Entrades: 4
Membre des de: dt. feb. 02, 2016 8:12 am

Re: Escoles Sant Cugat

EntradaAutor: Esther09 » dt. feb. 02, 2016 11:27 am

M'agrada l'aprenentatge per projectes, cada cop som més reacis al sistema tradicional de memorització i classe magistral. Però sobretot, és un tema d'entorn, de companys/amics del nen, que sentim afinitat amb la resta de famílies.
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: Escoles Sant Cugat

EntradaAutor: Rossinyola » dt. feb. 02, 2016 11:32 am

Doncs no sé si ho coneixes, a Bellaterra hi ha el Til·ler, pots anar a les portes obertes del dia 13 que hi ha xerrades, veure escola, famílies, etc.
No és per projectes però tampoc és tradicional
Imatge

Imatge

Imatge
Esther09
Entrades: 4
Membre des de: dt. feb. 02, 2016 8:12 am

Re: Escoles Sant Cugat

EntradaAutor: Esther09 » dt. feb. 02, 2016 1:36 pm

Gràcies per les aportacions.
Respecte el Creanova, quan dieu que val molt... de què estem parlant? Com l'Europa? I no només per un tema econòmic sinó en quant a elitisme...

Del waldorf, em podeu donar alguna pista de preus?

Intentaré anar a les portes obertes de tots els que pugui, però per feina, ho tinc molt complicat.
Avatar de l’usuari
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Escoles Sant Cugat

EntradaAutor: Nime » dt. feb. 02, 2016 1:39 pm

Sí, tipus Europa i es parla moooolt d'elitisme
Imatge
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: Escoles Sant Cugat

EntradaAutor: VespresVerds » dc. feb. 03, 2016 6:51 pm

El Thau (almenys el de Bcn) són 375€ a infantil (amb dinar inclòs) i 425€ a primària.
Avatar de l’usuari
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Escoles Sant Cugat

EntradaAutor: Nime » dj. feb. 04, 2016 11:38 am

Important pels que voleu escola pública l'any vinent. N'obriran una de nova a Volpelleeres, però amb barracons :s

http://www.totsantcugat.cat/actualitat/ ... 44102.html
Imatge
Avatar de l’usuari
laneta
:: granota
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dt. nov. 12, 2013 12:05 pm

Re: Escoles Sant Cugat

EntradaAutor: laneta » dj. feb. 04, 2016 7:21 pm

Ostre Nime, quina bona noticia!!! Jo aquest any l'he d'inscriure a P3 i ja em temo el drama, Volpelleres em queda lluny i els barracons no em sedueixen massa però almenys n'hi ha una de nova.. clar que això vol dir que segur que no obren cap més línia a cap de les altres públiques, no?

Bueno, encara queden dies, m'he llegit ja tots els fils del procés dels anys anteriors i ja tenim més o menys clar cap on tirarem, però sempre angoixa una mica, suposo ;)
Avatar de l’usuari
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Escoles Sant Cugat

EntradaAutor: Nime » dj. feb. 04, 2016 7:28 pm

Em sembla que totes les públiques de sant cugat que en poden acollir un ja en tenen un de curs bolet, així que dubto molt que obrin bolets a les escoles actuals tenint aquesta nova que suposo que mínim serà de dues línies :)
Imatge
evdeyne
Entrades: 2
Membre des de: dc. feb. 17, 2016 12:00 pm

Re: Escoles Sant Cugat

EntradaAutor: evdeyne » dc. feb. 17, 2016 12:11 pm

Hola!,
Yo estoy interesada en Avenç y Thau ,para mi hijo que comienza P3.
Alguien me puede orientar sobre las posibilidades que tenemos? Os explico,
Para el Thau creo que ningún problema ya que tenemos 30+15 puntos, me parece que eso nos garantizaría entrar en primera opción.
Pero para el Avenç (que me gusta más que Thau) tenemos sólo 10+15.
A mi me gustaría como primera opción Avenç y luego Thau pero no se si sería mala estrategia ya que en el primero puede ser que no entremos y en el Thau como segunda opción tampoco a pesar de los puntos. Es así?
Alguien sabe si el Avenç se llena sólo con los niños que tiene 30 puntos de zona?, hay alguna posibilidad de entrar con 25?

Por otra parte, me han dicho que en Bellaterra en el Ramon Fuster (que es de la misma linea que el Avenç) se puede entrar sin puntos (yo tendría 15), no me queda tan cerca pero... alguien me puede dar su opinión?
Al ser de ayuntamientos diferentes los dos colegios, sabéis si las solicitudes son diferentes?, o se hace una solicitud única independientemente de en qué ayuntamiento esté localizado el colegio?

Muchas gracias de antemano por vuestra ayuda.
Avatar de l’usuari
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Escoles Sant Cugat

EntradaAutor: Nime » dc. feb. 17, 2016 12:19 pm

Hola, te puedo ayudar con el tema del Avenç, normalmente cada año incluso los que tienen 30 puntos van a sorteo, hay muchos hermanos y es un colegio con mucha demanda; siento desilusionarte, pero no creo que con menos de 30 tengas posibilidades. Por otra parte, si no pones el Thau en primera opción complicado también, últimamente suele llenarse en primera opción.

Ánimo!
Imatge
evdeyne
Entrades: 2
Membre des de: dc. feb. 17, 2016 12:00 pm

Re: Escoles Sant Cugat

EntradaAutor: evdeyne » dj. feb. 18, 2016 11:24 am

Muchas gracias Nime.
Avatar de l’usuari
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Escoles Sant Cugat

EntradaAutor: Nime » dv. feb. 19, 2016 2:18 pm

Perdó, post equivocat ;)
Imatge
SANDRINA23
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dj. març 06, 2014 9:39 am

Re: Escoles Sant Cugat

EntradaAutor: SANDRINA23 » dj. març 17, 2016 2:48 pm

JA SE QUE AQUEST ES EL POST DE L´ESCOLA!
Perdoneu per la molestia, però segur que us interesa!!!! Entre tots ho aconseguirem
Per cert la meva filla va al THAU, i estic SUPERENCANTADA!!!

Hola Amics: he inciat una campanya al Change.org, per que tots els nens puguin anar amb transport public amb la T12 dels 4 als 14 anys i per totes les zones.
Jo m´he fet la T12 per la nena, i ara resulta que nomes puc anar per la zona tarifaria 2C (Badia del Vallès, Barberà del Vallès, Cerdanyola del Vallès, Ripollet, Rubí, Sabadell, Sant Cugat del Vallès, Sant Quirze del Vallès) i no es just, també vull que pugui anar amb aquesta tarjeta per exemple a Barcelona.
Si us plau signeu!!! De moment ja portem 496 firmes.
https://www.change.org/p/atm-autoritat- ... responsive
Si us plau, podeu enviar aquest mail, als pares/mares pensó que pot ser d´ajuda una major difusió, per intentar canviar el sistema tarifari de la T-12
Gracies cordials
Melania Mill Esteve (mare de la Bruna 4 anys)
ATM - Autoritat : T12, Transport per a nens de 4 a 14 anys totes les zones.
Vivo en Valldoreix - Sant Cugat del valles, existe la T12 (tarjeta transportes para niños de 4 a 14 años - coste de 35 €). Solo sirve para zona donde resido ZONA 2C que comprende las poblaciones de Badia del Vallès, Barberà del Vallès, Cerdanyola del Vallès, Ripollet, Rubí, Sabadell, Sant Cugat del…
change.org
dani
Entrades: 4
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 10:11 am

Re: Escoles Sant Cugat

EntradaAutor: dani » dl. jul. 04, 2016 10:19 am

Hola bon dia,

he vist informació de Creanova enviada per;

experienciascreanova@gmail.com

podeu comunicar-vos amb ells

Torna a “L'escola”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::