Escola Gravi

Ja estem a primària!
mamalluna
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dj. feb. 11, 2016 8:31 pm

Escola Gravi

EntradaAutor: mamalluna » dt. març 08, 2016 3:07 pm

Hola a tothom!

Algú em pot donar la seva opinió sobre l'escola Gravi? No només de primària, també de l'ESO.

M'nteressa saber:
-Si potencien les capacitats de l'alumnat (tant a la baixa com, sobretot, a l'alça)
-Si es fan activitats al llarg de l'any que surtin de la rutina del "llibre"
-Nivell amb el que surten
-Nivell d'idiomes (especialment l'anglès)
-Si realment tenen cura, com diuen, de l'aspecte emocional
-Implicació del professorat

En conclusió: Són feliços els alumnes? Surten ben preparats?

Moltes gràcies!
antvilo
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. març 06, 2016 3:12 pm

Re: Escola Gravi

EntradaAutor: antvilo » dt. març 08, 2016 3:33 pm

Hola, jo només conec etapa infantil i primaria.
A primaria si que cuiden molt l'aspecte emocional i la diversitat e integració de tots els nens, ja sigui per dislèxia, TDHA,..
Es treballa molt la lectoescriptura, matematiques, ara el tema d'anglés encara es fluix, ja que i fan entre 2h i2,30h setmanals, i crec no es molt comparat amb altres escoles similars.
ESO conéc pares i diuen que treballen molt per projectes, formació crítica i debats que ajudin als alumnes a reflexionar.
Sento si no sóc de gaire ajuda, es la informació que conec.
mamalluna
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dj. feb. 11, 2016 8:31 pm

Re: Escola Gravi

EntradaAutor: mamalluna » dt. març 08, 2016 7:51 pm

Gràcies per l'ajuda, Antvilo!

El que comentes de l'aspecte emocional era el que teníem entès, però ens preocupa que l'aspecte acadèmic no quedi compensat...
El tema de de l'anglès m'ha sorprès una mica, la veritat. Quan dius que només fan 2h o 2,5h, a quins cursos et refereixes? És que he llegit al web que comencen anglès a P3 i que quan arriben al cicle superior de primària fan les mateixes hores en català, anglès i castellà. I esclar, no em surten els números... Se suposa que a l'ESO han de continuar igual, no? O com a mínim que hi han d'arribar amb bon nivell.

A veure si em pots dir alguna cosa més o si algú altre aporta una mica de llum al tema...


Gràcies!
antvilo
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. març 06, 2016 3:12 pm

Re: Escola Gravi

EntradaAutor: antvilo » dt. març 08, 2016 8:53 pm

Hola de nou, en quan angles a infantil fan una hora per setmana, a primaria estan fen 2,30h setmanals.
Secundaria ho desconec.
En quan a nivell acadèmic, jo crec que esta bé:
Primer i segon primaria treballen molt la lectoescritura i no en tenen deures, com a molt una petita lectura per la setmana i aconsellen que els nens vagin lleguin un poc cada nit o tarda.
A tercer ja comencen a tenir mes feina:alguns exams, dictats com a deures,mates
Jo crec que el nivell es correcte, es treballa las mates, el medi amb llibres que els tenen i a partir de quart , sobretot a segon semestre els van explican com anan fent uns petits esquemes.
Hi fan moltes sortides durant l'any escolar, tant relacionades amb l'asignatura de medi,com obres de teatre, musica.
Be, no se si he sigut de molta ajuda
mamalluna
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dj. feb. 11, 2016 8:31 pm

Re: Escola Gravi

EntradaAutor: mamalluna » dt. març 08, 2016 9:21 pm

I tant! Moltes gràcies!
Pel que sembla la informació que publiquen sobre l'anglès, doncs, no és correcta, i això em molesta una mica... :ufs:
La resta del que comentes, tot bé.
En fi, tenim tants centres al cap (públics i concertats), tants pros i contres que no sé què decidirem al final.
antvilo
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. març 06, 2016 3:12 pm

Re: Escola Gravi

EntradaAutor: antvilo » dt. març 08, 2016 9:56 pm

Si es dificil, els nostres fills i van a Gravi,estem contents,pero ara a mi m'han sortit dubtes respecte a l'etapa de secundaria a aquesta escola.
Hi han pares que estan contents, expliquen que ,com vaig comentar, es treballa cada any un projecte en grup,fan moltes sortides, exposicions i debats.
En camvi altres pares em comenten que el nivell a baixat i no els ensenyen prou com a de estudiar,en fi no se.
Per tot aixó van vole visitar escola Sant Gregori i comparar.

Torna a “L'escola”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::